הי ליאור .
אתה מתכוון שהמנוע מתחמם מעל הסביר ?
איך לפי דעתך זה משפיע או גורם לתקלה להראות כפי שהיא מתוארת ?
אני מבין מהתשובה שניבדקה גאומטריית המצערת.
מעניין , האם בזמן שהתקלה מתרחשת , ( בבדיקה שבוצעה ללא גוברנר ) , האם ניתן להבחין מרחוק האם סרוו המצערת משנה את מצבו וזוחל מסיבה כלשהיא לכיוון סגירת הפרפר במאייד ?
כלומר האם ניתן לאמר במפורש שבזמן הרמת הסטיק למקסימום , אכן המצערת פיזית במאייד נפתחת למקסימום והמנוע מסרב להעלות סל"ד ?
עוזי