אז תדע שהירובו לא נופלים ביופי מהטי רקסים..
ברור השאני מעדיף את הלוק של הטירקס על פני הירובו ...
אבל לפי דעתי הלוק והיופי זה לא מה שהכי קובע אצלי...
ואני יכול להגיד לך שאפשר לעשות גם גרוטאה יפה...
תלוי כמה אתה משקיע בחופה ועושה אותה ליפה (לטעמך)....
אתה צודק אורי בקשר למה שכול אחד מחליט
אבל שוב אני מעדיף את הרולס רוייס...על פני מזארטי כל אחד טעמו ודעותיו....
גל
אורי, אני חייב לחלוק בעניין זה שכן ה-SDX בעל טכנולוגיית ראש חדשנית ביותר שעברה שינויים ופיתוחים רבים במהלך השנים והתוצאה (לפי דיווחים מחו"ל) מרשימה ביותר. לפי הדיווחים בפורום RUNRYDER, איכות הטיסה של ה-SDX עולה במידה מסויימת על זו של ה-TREX.
על פי רשמים של מטיסים שהטיסו גם את ה-SDX וגם את ה-TREX, שנייהם מבצעים 3D מדהים, אך ה-SDX יציב יותר, טס כמו על מסילה וללא נטיה לשינויי PITCH (הרמה או הורדה של החרטום) במהלך טיסה קדימה או אחורה.
דווקא אם נבחן את הגאומטריה שבה משתמשים בראש ובזנב של מסוקי ה-TREX, הייתי אומר שמדובר בטכנולוגיה ישנה ושמרנית שקיבלה לוק יפה על חלקי אלומיניום. אם אני לא טועה, גאומטריית הראש של ה-TREX זהה לזו שהיתה למסוקי הירובו הישנים (FREYA, SCEADU ולא דגם ה-EVO).
היום במסוק ה-SDX ניתן לכוון את הראש שיתאים למטיס המתחיל ביותר או למופרע ביותר. הראש מתאים לסגנון 3D וניתן לכוון אותו לסגנון טיסה של F3C. למעשה, כיום אלוף העולם ב-F3C מטיס מסוק (הירובו כמובן) עם ראש שעושה שימוש באותה הגיאומטריה.
אין ספק שהמסוקים של אליין כבשו את השוק ועושים עבודה נהדרת. כל הכבוד לאליין שהחכימו לפרוץ לשוק וממשיכים להוציא מוצרים שונים במחירים אטרקטיביים ואין לי דבר רע אחד להגיד עליהם. כפי שכבר נאמר, המדובר באיזון בין איכות ומחיר ובעניין זה כל אחד והעדפותיו.
אני, באופן אישי מעדיף את ה- SDX על פני ה-TREX 600. אין ספק שאלומיניום נראה טוב יותר מפלסטיק, בזה אין ספק. אני כרגע מעדיף את הפלסטיק, ובמיוחד במסוק 50.![]()
Gaui X7
Scorpion Power System
V-Bar 5.2 Pro
Futaba 8FG