השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
תגובה להודעה: כמה שאלות מתחיל
1. ליאב צודק הגורם העיקרי המשפיע על סחרור הטיסן בצינוח הינו זוית מייצב הגובה ..בנוסף מוטת הכנף והפיתולים משחקים גורם חשוב אף הם. ניתן לראות זאת בדר"כ בטיסני ד2 קצרים -מוטת כנף קצרה יותר שלרוב סהכ הפיתול החיובי בכנף ימין גדול יותר מאשר טיסן ארוך מסרבים לעיתים להכנס לסחרור בצינוח
על סמך מה אתה קובע שהפיתולים בטיסן הם טובים? ....גם אם הטיסן מגיב לטרמיקות זה לא אומר שמצב הפיתולים באותם טיסות הוא האופטימאלי לדעתי זו הסיבה שהד1 שלך מצנח בסחרור....
2.אני יודע שלמיקי פורמן יש קורות אקסטרה סטיף של מקארוב ב"מלאי" צור עימו קשר ..0544903000 קניתי לא מזמן ...המחיר אם אני לא טועה 110-120יורו
3.איזה טיימר יש לך?גם אני משתמש בפאלםIII בין השאר ...אמור לעלות בין 100-250שח תחפש ביד 2 ,אפשר להזמין מרוגר מורל -זה הבחור שמייצר את ה BLACE MAGIC בנוסף הוא מוכר כבלים המותאמים לאותם טיימרים.
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום