כי תמיד הכל הגיע לי בסדר והשרות היה טוב והמחירים זולים. צריך עוד סיבות?
כי תמיד הכל הגיע לי בסדר והשרות היה טוב והמחירים זולים. צריך עוד סיבות?
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
תסלחו לי אם זה יהיה קצת ארוך, אבל זה פשוט מתסכול
אין לי בעיה עם משלוחים שלא מגיעים או שמגיעים חלקית, אבל כל דרך הטיפול בי הייתה פשוט זוועתית.
נתחיל מזה שהם שלחו את המשלוח בהתחלה בידיעה שלא כל הפריטים שהזמנתי היו שם, כשפתחתי את המשלוח נפלה פיתקית נייר שנקרעה ממחברת ועליה היה כתוב בכתב יד שמתישהו אני אקבל את הבקר החסר, ביקשתי שיסבירו לי את ההגיון של לשלוח משלוח ללא כל הפריטים, הרי ברוב המקרים כל העסק מתחבר למערכת אחת ובלי פריט אחד גם ככה הטיסן לא עולה לאויר, אז למה לא לחכות עם כל המשלוח??לא ממש ענו לי על זה.
ביקשתי אינספור פעמים מספר מעקב שבשאר המקומות מסופק באופן אוטומטי, לא נעניתי. ביקשתי שיודיעו לי מה קורה עם המשלוח ומתי הוא יוצא, או שלפחות יודיעו לי כשהוא יצא, גם את זה לא קיבלתי. שלחתי כ 10 מיילים, אף אחד מהם לא נענה (עד היום לא קיבלתי מהם אפילו תגובה אחת), והבחור שעונה בפורום שלהם ההגדרה הכי טובה שהייתי יכול לתת לו זה ליצן... אני מסביר לו אלף פעם שהשירות לקוחות לא עונה, והוא מתעקש כל פעם מחדש שאני אשלח להם עוד מייל.
הרי אם הוא עובד אצלם, אז או שיש לו טלפון שלהם, או שהם יושבים שני שולחנות ממנו, קשה להם כל כך לתקשר? הם בברוגז? מה העניין? ולמה להפנות אותי לשירות לקוחות שלא מתפקד פעם אחרי פעם?? בקיצור, כל העסק שם לא עובד ואני בהחלט לא הייתי זורק שם סכומים גדולים, עם מנוע של 7 דולר אפשר לקחת את הסיכון, אבל פשוט חבל על ההמתנה הארוכה שבסופה לא בטוח שיהיה לכם מוצר ביד.
סתם ככה בדרך אגב, אחרי שהגיע המשלוח ללא הבקר, ואחרי שראיתי את הדרך שבה הם מתנהלים, הבנתי שבקר לא יהיה לי בקרוב, הזמנתי מהיפני בקר, וכמו תמיד אחרי ארבעה ימים המשלוח חיכה לי בדואר, עטוף בניילון בועות, בלי כל מיני פתקים שנופלים ממנו וסיפורי אלף לילה ולילה.
נערך לאחרונה על ידי assafwei; 22-06-2009 בשעה 23:54:31.