שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 31

נושא: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן / הוד השרון
    הודעות
    1,086
    תודה!
    19
    הודה 24 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Red face המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    שלום חברים,

    לאור המחירים המצחיקים של סוללות 4 תאים 2200 אצל הסיני, חשבתי לעצמי להפוך את רקסי למפלצת 4 תאים.
    אשמח ללמוד מה צריך לשנות מקונפיגורציית ה-STOCK בכדי להפוך את המסוק כך שיעבוד עם 4 תאים.

    תודה מראש,

    שחר
    ---Mayor of Happyville---

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    שחר אח יקר גם אני חשבתי על זה...........
    רק אנחנו שוכחים שעוד תא זה עוד משקל !
    תחשוב על זה !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    עוד משקל אבל גם עוד הרבה כוח

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    המשקל זניח לעומת תוספת הכוח...
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    בכמה אחוזים היית מגדיר את התוספת כוח ???
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    בסידור של 4 תאים המתח עולה והזרם יורד, ולכן הסוללה ,הבקר והמנוע מתחממים פחות (יתקנו אותי המומחים אם אני טועה)
    אבל בכל מקרה נראה לי שצריך להוסיף BEC חיצוני שיתאים לעבודה עם 4 תאים,וכמו כן כנראה שצריך להחליף פיניון כדי לשמור על סיבובי ראש סבירים
    דבר נוסף שנראה לי חיוני (ושוב יתקנו אותי המומחים אם אני טועה) זה הצורך להעלות את הפיטץ' בכמה מעלות יותר, כדי לנצל את הכוח החדש שנוסף.
    זה בעצם מעלה דילמה:האם נכון לנצל את עודף הכח דרך הפיטץ'? או להישאר באותו סידור ולנצל את עודף הכוח דרך ה RPM
    מה נכון יותר?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    בכמה אחוזים היית מגדיר את התוספת כוח ???

    הוספת 30% מתח שזה אומר עוד 30% RPM (בערך)
    יש להניח שיש על זה הפסדים שקשורים לנצילות המנוע והמערכת כולה
    (ראה שאלתי הקודמת)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    שחר מה שאני מתכונן לעשות עם הטירקס שלי...
    להחליף מנוע לסקורפיון יחד עם הבקר שלו...
    לעלות עם הסוללות ל-40C .
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    מיותר לעלות ל40C לדעתי סוללת 30C מספקת מעל ומעבר כל מטיס ממתחיל ועד אלוף...
    אגב שגיא עם תצטרך עזרה בהזמנה אני יוכל לעזור!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    תודה אבל מאז שהתחלתי להתלבש לבד בגיל 30....
    אני מסתדר תודה !
    שחר יש לך ה"פ .
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    *** התכוונתי בעזרה מאתר להזמנה

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    אני עובד רק עם Zippy דור ויש רק אתר 1 !!!
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גר בפלורנטין
    הודעות
    344
    תודה!
    4
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    עודד, קצת סדר...תשובות והבהרות
    כאשר המתח עולה - עבור אותו יחס העברה (גיר) נקבל סל"ד גבוה יותר.
    מנועים מתחממים עקב הספק - מכפלה של המתח בזרם - לכן עבור אותה המערכת המנוע דווקא יתחמם יותר במקסימום מצערת - כי ההספק גבוה יותר.
    בכדי להשאר בתחומי העבודה של המנוע - יש להוריד את הפיטץ' המקסימלי - נקבל סל"ד גבוה יותר - מסוק יציב יותר באופן כללי - וכל תזוזה קטנה ב-SWASH תגרור תגובה חריפה יותר.
    מסוכן להעלות ל-4 תאים מבלי לבדוק את חום המנוע - אתה עלול לשרוף אותו בטעות - גם אם עבדת בזרם נמוך מזה שב-3 תאים.
    לדעתי התוספת המשמעותית תיהיה בעזרת הורדה של כמה שיניים בפיניון, ומשחק קל בפיטץ', ובכל הזמן יש לבדוק את חום המנוע. רוב הסיכויים שאם המנוע היה גבולי על 3 תאים מבחינת הספק - הוא לא ינוצל טוב ב-4 תאים - אם נקח ממנו יותר הספק - יישרף. אבל, אם יש עוד פוטנציאל במנוע לניצול - מעבר ל-4 תאים, יכול להפוך מסוק חמוד - לחיה רעה...

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    בסידור של 4 תאים המתח עולה והזרם יורד, ולכן הסוללה ,הבקר והמנוע מתחממים פחות (יתקנו אותי המומחים אם אני טועה)
    אבל בכל מקרה נראה לי שצריך להוסיף BEC חיצוני שיתאים לעבודה עם 4 תאים,וכמו כן כנראה שצריך להחליף פיניון כדי לשמור על סיבובי ראש סבירים
    דבר נוסף שנראה לי חיוני (ושוב יתקנו אותי המומחים אם אני טועה) זה הצורך להעלות את הפיטץ' בכמה מעלות יותר, כדי לנצל את הכוח החדש שנוסף.
    זה בעצם מעלה דילמה:האם נכון לנצל את עודף הכח דרך הפיטץ'? או להישאר באותו סידור ולנצל את עודף הכוח דרך ה RPM
    מה נכון יותר?
    נוגד קצת את חוק אום
    ההסבר של יוסי יפה.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    Death .. אכן הסבר מקסים :-)

    ד"א, לגבי המשקל: ה- Trex-ים מסתדרים מצויין עם משקל.
    בשביל הדוגמה העלתי על ה- Trex שלי תושבת למצלמה + מצלמה - משקל כולל משהו כמו 300 גרם.
    הוא עדיין נושך !! :-)
    (להזכירכם סוללת שלושה תאים שוקלת קצת פחות מ- 200 גרם)

    חבר'ה מ- Heli freak ענו לי בזמנו שהם העלו אותו לאוויר עם 3 !! סוללת (כדי לבדוק משקל).

    אני דיי בטוח שתא אחד נוסף (בערך עוד 60 גרם) לא ישנה מאומה :-)
    נערך לאחרונה על ידי giluriel; 22-06-2009 בשעה 21:00:58.
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    בקיצור גיל אנחנו משדרגים את שלנו ל-4 תאים או שזה כבר מפחיד אותך ???
    תחשוב על זה לפני המנוע סקורפיון
    ואל תשכח להבי ראדיקס
    ואני עושה את הטסט פלייט
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    בקיצור גיל אנחנו משדרגים את שלנו ל-4 תאים או שזה כבר מפחיד אותך ???
    תחשוב על זה לפני המנוע סקורפיון
    ואל תשכח להבי ראדיקס
    ואני עושה את הטסט פלייט
    מפחיד ? חח לא.
    בטח שלפני הסקורפיון. ככה אחרי שאני אשרוף את ה- Turnigy שיש לי תהיה לי סיבה להחליף...
    ראדיקס .. מממממ .. בסדר .. כבר עשית לי חשק ..

    הטסט פלייט שלך .. ?? טוב שענית לי בפרטי כל פעם שאתה אומר את המשפט הזה אני מאבד דופק ..
    במקום שזה יהיה רגוע יותר זה עצבני פי 10
    ככה זה .. בסוף האילתי נהיה כריש ..

    יש רק בעיה אחת ..:
    עכשיו נתחיל לקנות סוללות חדשות ?
    ניראה לי שאולי כשנקנה, אקח אחת וננסה .. :-)

    לילה טוב ..
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    שחר אני חושב שזה יענה לך על הרבה שאלות !
    תכנס לקישור
    http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=1145

    זה ובמידה אתה משתמש בבקר המקורי

    והנה הקישור למנוע המקורי

    http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=1566

    נראה לי שאני אנסה לעשות את זה
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    האם אפשר להמיר את תוספת הכוח לאורך הלהב?
    לפי הבנתי להב ארוך יותר מגיב טוב יותר וגם יותר קל לעשות איתו אוטורוטציות,נכון?
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת עדה (ליד זכרון)
    הודעות
    249
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    שים לב ש 3700kv ביחד עם 14.8v יתן לך מהירות ראש גבוה מאוד!
    אני לא מצאתי פניון מתחת ל 11 שיניים.

    אני ממליץ (כמו שהמליצו לי פה בפרום בעבר) להחליף את המנוע ל 3000KV~ ולהתמש בפיניון של 12-13 שיניים.
    הטסתי פרק זמן עם המנוע של ה V1 שהוא 3500KV ב 80% מצערת עם פיניון 11 עד שהחלפתי את המנוע לסקורפיון 2221-10 3000KV וללא צל של ספק הביצועים של המסוק מגיעים לרמה אחרת.

    שחר אתה מוזמן לעמק חפר להתרשם מהמפלצת שלי
    עוז

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    678
    תודה!
    125
    הודה 66 פעמים ב 41 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    לפי מה שאני יודע לRAVE 450 יש אפשרות להמרה ל4 תאים ואז מחליפים את הלהבים ל350MM במקום 325MM וכמובן שמחליפים מנוע ובקר...
    אני כמעט בטוח שלא תהיה בעיה לעשות את זה גם בTREX 450
    מי מוכן לנסות?

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    291
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    המוכרים קונים יש מישהו שמוכר טירקס עם סטאפ של 4 תאים
    אולי תבררו איתו מה הוא בדיוק עשה...
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=6635

    לילה טוב
    "sometimes the hardest thing and the right thing are the same"

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    140
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    הי

    הראש של המסוק בנוי לעומס מסוים. העומס תלוי בסל"ד, באורך הלהבים ומשקלם. מעבר ל-4 תאים יכול בקלות לגרום לעומס שיפרק את הראש. כדאי להתיעץ עם Align או לבדוק אם בוצע פרויקט דומה בחו"ל.

    Shanti

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    סטאפ של 4 תאים מוסיף עוד כ-20-30% כוח.
    מומלץ לעבוד עם מנועים בין 2700-3400 KV.
    לגבי BEC, ישנם בקרים שיש להם BEC חזק מספיק על מנת לעבוד עם 4 תאים ועדיין להזין את המקלט והסרוואים, במידה ולא יש להוסיף יחידת UBEC חיצונית (5-8 גרם).
    לרוב המסוקים היום אין בעיה לעמוד בכוח הנוסף, מה שגם המטיס הממוצע יגביל את המסוק ולא יינצל אותו במלואו.
    ל-TREX 450 ומתחריו אין אופציה לעבוד עם להבי 350 מ"מ במקור, יש להחליף מספר מכלולים בשביל זה.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Death_Keeper צפיה בהודעה
    עודד, קצת סדר...תשובות והבהרות
    כאשר המתח עולה - עבור אותו יחס העברה (גיר) נקבל סל"ד גבוה יותר.
    מנועים מתחממים עקב הספק - מכפלה של המתח בזרם - לכן עבור אותה המערכת המנוע דווקא יתחמם יותר במקסימום מצערת - כי ההספק גבוה יותר.
    בכדי להשאר בתחומי העבודה של המנוע - יש להוריד את הפיטץ' המקסימלי - נקבל סל"ד גבוה יותר - מסוק יציב יותר באופן כללי - וכל תזוזה קטנה ב-SWASH תגרור תגובה חריפה יותר.
    מסוכן להעלות ל-4 תאים מבלי לבדוק את חום המנוע - אתה עלול לשרוף אותו בטעות - גם אם עבדת בזרם נמוך מזה שב-3 תאים.
    לדעתי התוספת המשמעותית תיהיה בעזרת הורדה של כמה שיניים בפיניון, ומשחק קל בפיטץ', ובכל הזמן יש לבדוק את חום המנוע. רוב הסיכויים שאם המנוע היה גבולי על 3 תאים מבחינת הספק - הוא לא ינוצל טוב ב-4 תאים - אם נקח ממנו יותר הספק - יישרף. אבל, אם יש עוד פוטנציאל במנוע לניצול - מעבר ל-4 תאים, יכול להפוך מסוק חמוד - לחיה רעה...
    טעות,מנוע מתחמם רק בגלל הזרם שעובר דרך הסלילים שלו.(זרם בריבוע כפול התנגדות הסלילים זה ההספק שמתבזבז על חום-לכן אם הזרם יהיה קטן יותר החום יקטן הרבה יותר-בגלל שהזרם הוא מכפלה ריבועית)
    עודד צודק בהחלט,יותר מתח פחות זרם (להספק נתון) יתן מנוע (הרבה)יותר קר ולכן מנוע עם נצילות יותר גבוהה.
    יש רק בעיה אחת שבמערכת נתונה אם יהיה יותר מתח אז יהיה גם יותר זרם .הפיתרון לזה הוא כמו שכתב TooLy :להחליף למנוע עם KV יותר נמוך.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •