עודד, קצת סדר...תשובות והבהרות

כאשר המתח עולה - עבור אותו יחס העברה (גיר) נקבל סל"ד גבוה יותר.
מנועים מתחממים עקב הספק - מכפלה של המתח בזרם - לכן עבור אותה המערכת המנוע דווקא יתחמם יותר במקסימום מצערת - כי ההספק גבוה יותר.
בכדי להשאר בתחומי העבודה של המנוע - יש להוריד את הפיטץ' המקסימלי - נקבל סל"ד גבוה יותר - מסוק יציב יותר באופן כללי - וכל תזוזה קטנה ב-SWASH תגרור תגובה חריפה יותר.
מסוכן להעלות ל-4 תאים מבלי לבדוק את חום המנוע - אתה עלול לשרוף אותו בטעות - גם אם עבדת בזרם נמוך מזה שב-3 תאים.
לדעתי התוספת המשמעותית תיהיה בעזרת הורדה של כמה שיניים בפיניון, ומשחק קל בפיטץ', ובכל הזמן יש לבדוק את חום המנוע. רוב הסיכויים שאם המנוע היה גבולי על 3 תאים מבחינת הספק - הוא לא ינוצל טוב ב-4 תאים - אם נקח ממנו יותר הספק - יישרף. אבל, אם יש עוד פוטנציאל במנוע לניצול - מעבר ל-4 תאים, יכול להפוך מסוק חמוד - לחיה רעה...
