שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 31

נושא: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    אנחנו מדברים על 2 דברים שונים,אתה מדבר על הספק חשמלי כללי ואני מדבר על נצילות.
    אני הארתי לזה שאמר שאם מוסיפים תא אז המנוע מתחמם יותר וזה ממש לא נכון.
    1.הזרם בריבוע כפול ההיתנגדות הפנימית של הסלילים נותן לנו את בזבוז האנרגיה ולא את ההספק הכללי.
    2.אם אנו לוקחים מערכת מסויימת ב-3 תאים אז נגיד שבהספק של 50W המסוק מרחף,אם נוסיף עוד תא אחד אז בכדי שהמסוק ירחף באותם 50W המתח יהיה יותר גדול והזרם יותר נמוך,בגלל שהזרם יותר נמוך המנוע יהיה הרבה יותר נציל(היתחמם פחות וזמן הטיסה יגדל).
    הבעיה היא שכשמוסיפים תא אחד אז משקל המסוק עולה ואז צריך יותר מ-50W בכדי שהמסוק ירחף.הפיתרון הוא לקחת סוללה 4 תאים בכיבול יותר קטן וכך לשמור על המשקל.
    זה לא מדוייק שבשביל לקבל 50W המתח יהיה עכשיו יותר גדול והזרם קטן יותר.., זה נכון שאם אני מעלה את המתח, ואני רוצה את אותו הספק אז אני צריך להוריד את הזרם אבל לא זה מה שקורה בפועל !
    שכחת פרט קטן, יש לך בקר מהירות באמצע! הסוללה לא מחוברת ישירות למנוע.

    נגיד שאני מתחיל לעלות את המצערת בהדרגתיות בסוללה 3 תאים ,בסוללה 4 תאים או בסוללת 8 תאים או קי? בנק' מסויימות שונות בסטיק המנוע יראה נניח 10V מכל אחת מהסוללות שציינתי.

    הבקר הוא זה שקובע את המתח למנוע נכון? אז מה אתה בעצם אומר, שאם אני אתן למנוע 10V מסוללה של 3 תאים או 10V מסוללה של 4 תאים הוא יצרוך זרם שונה ?? זה יהיה בדיוק אותו זרם ! כי 10V זה 10V לא משנה אם זה בא גם מסוללת 8 תאים!
    ההבדל היחיד יהיה שבשביל לקבל 10V על המנוע בסוללת 3 תאים הסטיק יהיה במוקם אחד, ובשביל לקבל 10V בסוללת 4 תאים הסטיק יהיה במקום אחר נמוך יותר!
    כאילו אתה רוצה להגיד לי, שהבקר פתאום יודע שחיברו לו עוד תא ואז הוא בשביל להוציא 50W הוא בכוונה יגדיל את המתח ויגביל את הזרם ? לא נראה לי. הבקר עושה מה שאומרים לו, תן לי 10% הוא יתן לך 10% ! תן לי 90% והוא יתן 90%.

    אמה מה, שבמקרה של 3 תאים - 90% יהיה מתח כלשהו
    ובמקרה של 4 תאים - 90% יהיה עכשיו המתח יותר גבוה !
    אתה מבין?, בשלט אתה קובע כל פעם כמה אחוז אתה רוצה! ולא כמה W אתה רוצה.
    עכשיו נתייחס רגע לעקומת מנוע. בנק' קבועות אתה דורש % מסוים קבוע מהמנוע!
    נגיד גרף לינארי: 0% 25% 50% 75% 100%

    עכשיו, אם בשביל לקבל נגיד 50W ב 3 תאים הסטיק היה במקום מסויים נניח ב2/3 סטיק 75% בסדר?,
    עם 4 תאים בשביל לקבל את אותם 50W הסטיק עכשיו יהיה במקום יותר נמוך אבל שתהיה בטוח שזה יהיה בדיוק אותו מתח.

    כל הבעיות יתחילו להתעורר כשתרצה לקבל משהו שהוא יותר גדול מ 11.1V !!.
    עד עכשיו המנוע שלך במקסימום (נגיד ב IDLE) עבד ב 11.1V בזרם כלשהו, בהספק כלשהו ושכל המערכת יכלה לעמוד בו ולספק אותו כולל המנוע עצמו גם כשנתת פיצ' מקסימלי הכל היה עוד בסדר.

    פתאום עכשיו נתת לו עוד מתח, כאילו אמרת לו קדימה יש לך עוד!! אבל עכשיו הוא אומר, או קי אני יכול אבל אני אצטרך עוד זרם, ואז תצרוך ממני עוד הספק! ואם אתה מבקש ממני את זה אתה צריך לתת לי תנאים לזה. לספק לי זרם, לקרר אותי וכו'

    תחשוב, 100% עם 3 תאים זה 11.1V
    100% עם 4 תאים זה כבר 15.3V

    בהתאם לכך כמו שכבר ציינתי, לפני שאתה מוסיף עוד תא, אתה צריך לבדוק קודם כל שהמנוע שלך יכול לעמוד בזה, שהסוללה והבקר מסוגלים לעמוד בזרם גבוהה יותר כי שתהיה בטוח, שכשתשים ב IDLE המנוע שלך יצרח וישאג "אני רוצה עוד זרם" !
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: המרת טירקס 450SE V2 לעבודה עם 4 תאים

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    זה לא מדוייק שבשביל לקבל 50W המתח יהיה עכשיו יותר גדול והזרם קטן יותר.., זה נכון שאם אני מעלה את המתח, ואני רוצה את אותו הספק אז אני צריך להוריד את הזרם אבל לא זה מה שקורה בפועל !
    שכחת פרט קטן, יש לך בקר מהירות באמצע! הסוללה לא מחוברת ישירות למנוע.

    נגיד שאני מתחיל לעלות את המצערת בהדרגתיות בסוללה 3 תאים ,בסוללה 4 תאים או בסוללת 8 תאים או קי? בנק' מסויימות שונות בסטיק המנוע יראה נניח 10V מכל אחת מהסוללות שציינתי.

    הבקר הוא זה שקובע את המתח למנוע נכון? אז מה אתה בעצם אומר, שאם אני אתן למנוע 10V מסוללה של 3 תאים או 10V מסוללה של 4 תאים הוא יצרוך זרם שונה ?? זה יהיה בדיוק אותו זרם ! כי 10V זה 10V לא משנה אם זה בא גם מסוללת 8 תאים!
    ההבדל היחיד יהיה שבשביל לקבל 10V על המנוע בסוללת 3 תאים הסטיק יהיה במוקם אחד, ובשביל לקבל 10V בסוללת 4 תאים הסטיק יהיה במקום אחר נמוך יותר!
    כאילו אתה רוצה להגיד לי, שהבקר פתאום יודע שחיברו לו עוד תא ואז הוא בשביל להוציא 50W הוא בכוונה יגדיל את המתח ויגביל את הזרם ? לא נראה לי. הבקר עושה מה שאומרים לו, תן לי 10% הוא יתן לך 10% ! תן לי 90% והוא יתן 90%.

    אמה מה, שבמקרה של 3 תאים - 90% יהיה מתח כלשהו
    ובמקרה של 4 תאים - 90% יהיה עכשיו המתח יותר גבוה !
    אתה מבין?, בשלט אתה קובע כל פעם כמה אחוז אתה רוצה! ולא כמה W אתה רוצה.
    עכשיו נתייחס רגע לעקומת מנוע. בנק' קבועות אתה דורש % מסוים קבוע מהמנוע!
    נגיד גרף לינארי: 0% 25% 50% 75% 100%

    עכשיו, אם בשביל לקבל נגיד 50W ב 3 תאים הסטיק היה במקום מסויים נניח ב2/3 סטיק 75% בסדר?,
    עם 4 תאים בשביל לקבל את אותם 50W הסטיק עכשיו יהיה במקום יותר נמוך אבל שתהיה בטוח שזה יהיה בדיוק אותו מתח.

    כל הבעיות יתחילו להתעורר כשתרצה לקבל משהו שהוא יותר גדול מ 11.1V !!.
    עד עכשיו המנוע שלך במקסימום (נגיד ב IDLE) עבד ב 11.1V בזרם כלשהו, בהספק כלשהו ושכל המערכת יכלה לעמוד בו ולספק אותו כולל המנוע עצמו גם כשנתת פיצ' מקסימלי הכל היה עוד בסדר.

    פתאום עכשיו נתת לו עוד מתח, כאילו אמרת לו קדימה יש לך עוד!! אבל עכשיו הוא אומר, או קי אני יכול אבל אני אצטרך עוד זרם, ואז תצרוך ממני עוד הספק! ואם אתה מבקש ממני את זה אתה צריך לתת לי תנאים לזה. לספק לי זרם, לקרר אותי וכו'

    תחשוב, 100% עם 3 תאים זה 11.1V
    100% עם 4 תאים זה כבר 15.3V

    בהתאם לכך כמו שכבר ציינתי, לפני שאתה מוסיף עוד תא, אתה צריך לבדוק קודם כל שהמנוע שלך יכול לעמוד בזה, שהסוללה והבקר מסוגלים לעמוד בזרם גבוהה יותר כי שתהיה בטוח, שכשתשים ב IDLE המנוע שלך יצרח וישאג "אני רוצה עוד זרם" !
    מוטי אתה לא מבין איך בקר עובד ולכן אתה טועה ומטעה.
    אין לי כוח להסביר איך הוא עובד ומי שלא מבין אלק' גם לא יבין את ההסבר,אבל בפשטות הוא לוקח את כל המתח של הסוללה (10V או 13V או כל מתח של הסוללה) והוא מעביר את כל המתח הזה בפולסים למנוע,ככול שהמצערת יותר גבוהה הפולסים בתדר יותר גבוהה והמנוע מסתובב יותר מהר,כשהמצערת במצב נמוך הוא מעביר את כל המתח בתדר נמוך.
    המתח שהמנוע רואה הוא תמיד תמיד מתח הסוללה ולא משנה מה מצב המצערת.
    היתרונות של מתח יותר גבוהה:
    1.פחות זרם מהסוללה-הסוללה סובלת פחות-אורך חייה גדל.
    2.בקר יותר קטן כי יעבור ממנו פחות זרם.
    3.פחות חום ז"א פחות בזבוז אנרגיה.
    4.החוטים יהיה יותר נצילים.
    5.בגלל שנצרוך פחות זרם מהסוללה אז המתח שלה תחת עומס יעלה(בגלל ההיתנגדות הפנימית שלה)-הרווח הוא עוד נצילות.

    אין טוב בלי רע-החסרונות:
    1.תוספת משקל למסוק.
    2.לא תמיד יש מקום לסוללה.
    3.שינויי במרכז הכובד.
    4 מחיר.
    5.כיוונים מחדש של הגרפים בשלט ובבקר.
    6.BEC חיצוני-או בקר כמו ש-TOOLY הציע.


    לסיכום אם רוצים מערכת יעילה עדיף יותר מתח (תאים בסוללה) אם האילוצים האחרים מאפשרים זאת.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •