שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 24 מתוך 24

נושא: בקשר להתנעה 50CC

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקשר להתנעה 50CC

    יש לי רושם שהשאלה תיאורטית יותר מאשר מעשית.
    לא מתקבל על דעתי שטיסנאי כלשהו יבנה טיסן ראשון המצוייד במנוע בנזין 50 סמ"ק ולא ייעזר בחבר מנוסה להדרכה ועצה, להתקנה וכמובן להתנעה והטסה ראשונה (לפחות).
    במנועי בנזין כמעט אין חשש מ-back fire, כלומר סיבוב הפוך של הפרופלור בעת ההתנעה. לעומת זאת, פרופלור של מנוע 50 סמ"ק יכול בקלות להוריד יד/אצבע (מחק את המיותר) אם לא נזהרים ממנו במהלך ולאחר ההתנעה.
    ומה הענין של פחד לגרום נזק לפרופלור ? כנראה שהמשיב לא ראה פרופלור כזה מקרוב. שום מכת יד או מקל לא יכולה לגרום לו שום נזק. ובכלל, להניע מנוע 50 סמ"ק בעזרת מברג ???
    יש לי מספר טיסנים המצוידים במנועי בנזין, מאז הרבה מאד שנים. אני נוהג להניע מנועים אלו אך ורק ביד חופשית, כשהיא מוגנת בתוך כפפת עור עבה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקשר להתנעה 50CC

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    יש לי רושם שהשאלה תיאורטית יותר מאשר מעשית.
    לא מתקבל על דעתי שטיסנאי כלשהו יבנה טיסן ראשון המצוייד במנוע בנזין 50 סמ"ק ולא ייעזר בחבר מנוסה להדרכה ועצה, להתקנה וכמובן להתנעה והטסה ראשונה (לפחות).
    במנועי בנזין כמעט אין חשש מ-back fire, כלומר סיבוב הפוך של הפרופלור בעת ההתנעה. לעומת זאת, פרופלור של מנוע 50 סמ"ק יכול בקלות להוריד יד/אצבע (מחק את המיותר) אם לא נזהרים ממנו במהלך ולאחר ההתנעה.
    ומה הענין של פחד לגרום נזק לפרופלור ? כנראה שהמשיב לא ראה פרופלור כזה מקרוב. שום מכת יד או מקל לא יכולה לגרום לו שום נזק. ובכלל, להניע מנוע 50 סמ"ק בעזרת מברג ???
    יש לי מספר טיסנים המצוידים במנועי בנזין, מאז הרבה מאד שנים. אני נוהג להניע מנועים אלו אך ורק ביד חופשית, כשהיא מוגנת בתוך כפפת עור עבה.
    עלי לחלוק איתך,
    פרופ עץ על מנוע 50 cc בקלות יכול להפצע ממקל עץ שאתה מנסה להתניע איתו.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    403
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: בקשר להתנעה 50CC

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    יש לי רושם שהשאלה תיאורטית יותר מאשר מעשית.
    לא מתקבל על דעתי שטיסנאי כלשהו יבנה טיסן ראשון המצוייד במנוע בנזין 50 סמ"ק ולא ייעזר בחבר מנוסה להדרכה ועצה, להתקנה וכמובן להתנעה והטסה ראשונה (לפחות).
    במנועי בנזין כמעט אין חשש מ-back fire, כלומר סיבוב הפוך של הפרופלור בעת ההתנעה. לעומת זאת, פרופלור של מנוע 50 סמ"ק יכול בקלות להוריד יד/אצבע (מחק את המיותר) אם לא נזהרים ממנו במהלך ולאחר ההתנעה.
    ומה הענין של פחד לגרום נזק לפרופלור ? כנראה שהמשיב לא ראה פרופלור כזה מקרוב. שום מכת יד או מקל לא יכולה לגרום לו שום נזק. ובכלל, להניע מנוע 50 סמ"ק בעזרת מברג ???
    יש לי מספר טיסנים המצוידים במנועי בנזין, מאז הרבה מאד שנים. אני נוהג להניע מנועים אלו אך ורק ביד חופשית, כשהיא מוגנת בתוך כפפת עור עבה.
    דבר ראשון אני כן עם חבר שמטיס 85 CC ויש לו ניסיון!
    רק שהוא לא כל כך אוהב תידים שלו ואין לו פחד אני כצת חושש הוא אמר תשתמש בכפפה
    אבל היד בתוך הכפפה
    אין צורך לתקף!

    שאלה הכפפה עור עוזרת?
    הכנסת תיד כשהמונע פועל?
    http://www.youtube.com/watch?v=f_Fq01RBt2g

    extra 300 35% AW
    DA100CC
    HS7955TG
    SAVOX 20KG..
    Smart fly.
    yak 55sp arf
    DL 50cc
    Spot on f3a
    futaba 9c
    Hitec Aurora 9 2.4
    ועוד הרבה חשמליים קטנים.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •