ציטוט נכתב במקור על ידי boogle צפיה בהודעה
לא ברור לי למה אתה קטן אמונה, כל השלטים המתקדמים מציגים כל הזמן את מתח הסוללה.
בהנחה שהסוללה מתחילה ב12.5v ותהליך הפריקה שלה לינארי עד 9v ללא סכנה בהשמדתה, מה הבעיה להטיס עד שהשלט מראה 10v ?
חישוב פשוט מראה : מ12.5 ל11.7 עבד השלט שלי מעל 3.5 שעות(!) זה אומר 11 שעות עבודה עד שאגיע ל10v. לטעמי, יש לטעון ליפו כשהיא לא באחסנה אחת ל3-4 חודשים, כך שכנראה אטען אותה הרבה לפני שתגיע לשפל המדרגה...

לגבי המתח,כבר נבדק ע"י מספיק אנשים, אתה יכול לחבר את הסוללה ישירות. אגב, היות והמתח גדל, גדל הספק השידור ולכן גם הטווח (בדוק).
אני לא קטן אמונה, אני פשוט למוד ניסיון.
אני בעצמי מקפיד להביט במתח הרשום בשלט לפני ואחרי כל טיסה, אבל טבעם של בני-אדם לטעות ובשביל-זה נעזרים בטכנולוגיה.