שלום חברים יקרים,
אני ומסוקים זה סיפור חדש שהחל לפני מספר חודשים, אחרי קריאה של כמעט כל שרשור בתחום כמו כן את החומר במפורט של עודד החלטתי לקפוץ לבריכה ולהתחיל לשחות.
קראתי את השרשור של עודד לגבי מסוק 450 ותואמי TREX450 והחלטתי ללכת בקטן ורכשתי את ה-HK450
כמובן שרכשתי את רכיבי האלקטרוניקה עם המלצות רבות של עודד.
כל דבר קטן התקשרתי והתייעצתי איתו ולא להאמין איזו סובלנות יש לאיש היקר הזה.
סיפור ההרכבה לקח לא מאט זמן שבדרך עברתי ניסיונות רבים של הרכבות כאלה ואחרות.
באיזו שהוא שלב אפילו כבר חשבתי למכור את המסוק מכיוון שנראה היה לי שהסיפור מורכב מאוד ולא יהיה לי את הזמן המיותר להתעסק עם כל הדברים הקטנים. (אני מטיס גם טיסנים כך שהזמן אמור להתחלק לשני התחומים)
בקיצורו של עניין אתמול בערב אחרי מספר שיחות לא קטן עם עודד החלטנו שצרכים להיפגש וקבענו לבוקר.
עם כל הציוד נסעתי לעודד והתחלנו את עבודת הנמלים, מסתבר שהמסוק שהיה ברשותי היה מורכב באופן לא מקצועי ועודד החליט לקחת את שליטה ולטפל בכל.
חברים, האיש היקר הזה ישב איתי למעלה מ-4 שעות מלאות עבר על כל חיבור כל בורג כל שרינק כל חיזוק ומה להגיד לכם, לא הכרתי את המסוק אחרי שידיו טיפלו בו.
יש לאיש הזה ידע שאני מאחל לעצמי לדעת חצי ממה שהוא יודע.
הוא ישב על השלט שלי (Futaba 10C ) ועבר פרמטר פרמטר ולא ויתר על שום פרט.
לאחר השלמת הרכבת המסוק ואיפוסו הגיע שעת המבחן, ירדנו ובצענו את ה- Test Flight
זה היה מדהים, המסוק ריחף בצורה מושלמת ללא כל צורך בקיזוז או בשינוי כלשהו.
מאד ריגש אותי אחרי חודשיים של התמזמזות עם הרכבת המסוק לראות אותו באוויר.
כל זאת עם המון המון רצון, ידע מקצועי, נכונות וסובלנות מצדו של עודד (WIND556)
זהו, סוף כל סוף יש לי מסוק באוויר ועכשיו נשער לעשות שעורי בית.
עודד יקר, המון תודות לי אליך, מאד מעריך את עזרתך ואני חושב שאתה איש יקר וחשוב פה בתחום.
תודה רבה.
ניר.