טוב אחרי שראיתי שיש עיסקה מטורפת ב-flying hobby על הטירקס 250, והסברתי להורים כמה אני רוצה את המסוק הזה

הזמנתי אותו, ועכשיו לכמה שאלות
לפי מה שהבנתי את הפיניון בטירקס 250 צריך להדביק על ציר המנוע, איך מורידים אותו משם בלי לפגוע בפיניון או במנוע?
תחמם עם מצית או מלחם את הפיניון ובזהירות רבה כאשר הפיניון עטוף תשלוף אותו עם פלייר.
והאם כדאי כבר על ההתחלה לשים פניון 16 שיניים?
לא!!! אל תחליף! אני לא אהבתי אותו כך!
אני מבין שלטיסות 3D כדאי להחליף ללהבי קרבון ? נכון?
אני התקשתי להביא אותן לטרקינג!
איפה הכי כדאי למתקן את הבקר מהירות כדי לקבל קירור ומתקון "נקי" ויפה, על הצד של השלדה, על מגש הפלסטיק התחתון מתחת למנוע, או מתחת למגש הפלסטיק התחתון
אני הרכבתי את הבקר בחלק התחתון הפנימי של הפריים! עובד מצויין!
בכלל אני אשמח שכל מי שיש לו טירקס 250 שיעלה תמונות של מיקום הרכיבים ושל החיווט כי אני רוצה לשאוב רעיונות והשראה, אני הזמנתי את הסופר קומבו , ואני אשתמש במקלט AR6100E של ספקטרום
האם החלפת הקונקטור המקורי לקונקטור DEANS תהווה תוספת משקל משמעותית?
לא צריך... מיותר!
נראה לי שעל כל החיווט אני אשים את הרשת מגן לחוטים, אני רוצה להשיג עבודת מתקון חלקה ככל האפשר, אני אוהב שהמסוק שלי "נקי"
גם כן לא צריך.... תסדר את החיווט צמוד לפריים וקרוב למקלט תגלגל את החוטים זה יוצא אסטטי ומסודר!
תודה מראש לכל העונים, וואו כמה שאני מתרגש, רק שהוא יגיע כבר
