תודה עמית,
אז אמרת 2-2.5 סיבובי סיכה (בנגדית לא לגעת)
6-8 מיכלים
3/4 מצטער בטיסה .
רק שאלה נוספת האם אין צורך לסגור לאט את הסיכה עד ל -1.5 סיבובים לערך? או שלהטיס עם 2 -2.5 לאורך כל ההרצה?
תודה.
תודה עמית,
אז אמרת 2-2.5 סיבובי סיכה (בנגדית לא לגעת)
6-8 מיכלים
3/4 מצטער בטיסה .
רק שאלה נוספת האם אין צורך לסגור לאט את הסיכה עד ל -1.5 סיבובים לערך? או שלהטיס עם 2 -2.5 לאורך כל ההרצה?
תודה.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
מספר תיקונים.
1. 2 מיכלים על 2.5 סיבובים
2. 2 מיכלים על 2 סיבובים
3. 1 מיכל על קצת יותר מ 1 וחצי סיבובים.
4. מיכל 6 סגור למצב עבודה.
מספר טיפים נוספים. במיכל השלישי והרביעי מומלץ לתת למסוק עומס גם בפתיחת מנוע למקסימום. הסיבה היא כדי למנוע הזדגגות בוכנה.מצב שבו הבוכנה(יותר נכון ה ring) לא מגיעה למצב שבו היא מתחחמת מספיק בשביל להיות בהתאמה מלאה עם השרוול.
אני מעביר כבר במיכל הרביעי ל idle עם אופי טיסה מתון בכדי להרגיל את המנוע לעבוד בעומסים.
העצה הנ"ל הינה שגויה ומטעה. ככה קונים מנוע חדש ומהר ! אף מילה שנאמרה כאן לא נכונה, וניתן לראות כי נותן העצה בבירור לא מבין שום דבר בדינמיקה של מנועים שכן הוא מייעץ לך לפי x סיבובים בצורה כה מדויקת, אך כל מי שמבין מעט יידע לומר לך ש-x סיבובים יכולים לשמש רק כיוון כללי והתוצאה הסופית נקבעת בשטח בהתאם לסוג המנוע, הפלאג, האגזוז, הדלק, ץנאי מזג האויר ועוד.
ממליץ לך בחום להתעלם מהעצה הנ"ל, וכמו כן לעבוד לפי העצה של ידידי עמית - שיטה זו הוכיחה את עצמה לא פעם.
אם אתה בספק - אתה מוזמן לראות את המנוע של עמית עובד ואת המנוע של "שאול" עובד ולהיווכח בעצמך. גש לשטח בגלילות להתרשם במו עיניך.
בהצלחה.
נ"ב - אני אישית מטיס עשיר כגלון ואז בהדרגה לאורך מספר טיסות סוגר סיכה כל פעם מעט עם עומס משתנה על המנוע.
נערך לאחרונה על ידי ליאור זהבי; 01-09-2008 בשעה 19:41:25.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm