שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: איזה ליפו לסטרטר ?? - המשך ובעיות ..

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל איזה ליפו לסטרטר ?? - המשך ובעיות ..

    שלום לכולם,
    לפני כמה ימים ביקשתי המלצה איזה ליפו לקחת לסטרטר (להלן השרשור http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=10582 )

    לאור התשובות החלטתי להתחיל עם סוללת שלושה תאים 25C (עייפה - משהו) שיש לי בצד.
    לאחר טעינה מלאה (כל התאים 4.2) נתקלתי בבעיה הבאה:
    כל זמן שאין עומס - הסטרטר "מנגן" נהדר, אבל, אם אני מעמיס אותו (עצירה ביד או על פרופ) הסוללה לא מספיק חזקה.
    (ד"א, בעצירה של 6 - 7 שניות הסוללה התחילה להעלות עשן עדין ומיותר לציין שהפסקתי .. חח)

    חיברתי מד זרם ומצורף וידאו של הניסוי.
    לאור העובדה שמד הזרם מסתיים ב- 30A וכשיש עומס המחט "טסה" החוצה ... אני לא בטוח איך להמשיך.

    אז .. אני שוב בשאלה המקורית .. אם אני הולך על ארבעה תאים, כמה C אני צריך כדי שהסוללה תיקח את זה בקלות ?

    תודה - גיל

    נערך לאחרונה על ידי giluriel; 14-07-2009 בשעה 22:14:46.
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איזה ליפו לסטרטר ?? - המשך ובעיות ..

    גיל,
    אסור לעצור את הסטרטר עם היד
    תבדוק על המסוק
    אם הסטרטר לא מצליח לסובב את המנוע צריך להפסיק מיד

    גם DYNATRON עם 5 תאים אפשר לעצור עם היד

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איזה ליפו לסטרטר ?? - המשך ובעיות ..

    טוב שלא הגזמת!!!! לעוצר ל7 שניות?!?!?! מה אתה מנסה להניע טנק!!?!?!
    שאתה מנסה להעמיס עם היד אתה עוטף מעט את הסטרטר אבל לא עוצר לחלוטין!!!! מן הסתם שהסוללה תעלה עשן
    ואני אחזור על מה שאמרתי בעבר בפורום....לי יש סוללת RHINO 3 תאים של 2300 מילי והיא מניעה מסוק 50 בלי בעיה בכלל....
    אל תעשה מזה מדע טילים

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    363
    תודה!
    3
    הודה 18 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איזה ליפו לסטרטר ?? - המשך ובעיות ..

    נאור, את הסטרטר שלי עם החמישה תאים לא ניתן לעצור ביד. בכל מקרה, אין יותר מדי מה לעשות ניסויים. שים סוללת 4 תאים וזה יספיק לך עוד המון זמן...(תשמש לכל סוגי המסוקים).

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    940
    תודה!
    9
    הודה 14 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איזה ליפו לסטרטר ?? - המשך ובעיות ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי Chen Zarfati צפיה בהודעה
    נאור, את הסטרטר שלי עם החמישה תאים לא ניתן לעצור ביד. בכל מקרה, אין יותר מדי מה לעשות ניסויים. שים סוללת 4 תאים וזה יספיק לך עוד המון זמן...(תשמש לכל סוגי המסוקים).
    חן,
    תלוי כמה כח יש ביד

    מספר התאים מגדיל את מהירות הסיבוב
    גם 3 תאים זה מספיק

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת עדה (ליד זכרון)
    הודעות
    249
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איזה ליפו לסטרטר ?? - המשך ובעיות ..

    מנוע שמחובר למתח ואינו מסתובב מתנהג כקצר! כאילו לקחת את ה "+" וה "-" וחברת אותם.
    אסור לעשות את זה בשום אופן, יש דרכים להמנע מזה לדוגמא במנועים חשמלים שיש עלהם עומס התנעה גדול מחברים נגד בתור בזמן ההתנעה כדי להמנע מהקצר (הזרם הגבוהה).

    גם אם המנוע של המסוק שלך לא מסתובב משום שהסטרטר שלך לא מצליח לסובב אותו - יש להפסיק את ההתנעה מייד אחרת יהיה שמח.

    גם אני מניע מסוק 90 עם 3 תאים בלי שום בעיה (גם שהסוללה לא מלאה)

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: איזה ליפו לסטרטר ?? - המשך ובעיות ..

    רק כדי להבהיר את הנושא:

    הבדיקה עם העצירה בייד באה אחרי שמנוע 46 שעל טיסן שלי לא הסתובב.

    - על המסוק אבצע בדיקה בסופ"ש (עדיין עם שלושה תאים כפי שחל המליצו כאן) הבעיה היא שכשהמנוע נמצא בנקודה שהבוכנה "סגורה", הלחץ לא נותן לסטרטר להתחיל להסתובב.

    ד"א, בטיסן אני משתדל תמיד להצמיד את הסטרטר לספינר ורק אז ללחוץ על הכפתור שלו למרות שראיתי כאלה שמפעילים את הסטרטר ומצמידים אותו במכה כשהוא מסתובב. (אישית ניראה לי כמו לזעזע את כל הטיסן סתם)
    מה נכון לעשות ?

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •