
נכתב במקור על ידי
עמיתפורת
ממש ממש לא.
כדי לקבל ממני אחריות אני צריך לבצע לך את הסט אפ, לעבור על חיווט, לבדוק נקודות תורפה במסוק כך אולכ לתת לך אחריות על המסוק כשאני מטיס - לגיטימי לא?
יש לנו עשרות מיקרים מיוחדים שאחד אוכל לספר לך כאן.
אדם ניגש אלי בשטח וביקש את הבקשה הנפוצה ביותר בתחום - מישהו כיוון לי X ואני רוצה לראות את המסוק שלי טס הפוך כי לא כיוונו לי.
עזוב את הקטע המיקצועי של חוסר הבנה בכיול המסוק.
אני מסביר לאותו אדם כי ההטסה היא אינה בתשלום וכי כל מה שקורה כאן הוא לא על אחריותי שכן לא עברתי על המסוק ולא ביצעתי שום עבודת כיול.
הוא נתן הסכמה.
אני פותח את הגרפים, מסדר גרף מנוע, מביא בגרף הפיטצ' שנראה סביר.
ממראי עולה לגובה 10 מטרים לערך, מבצע פליפ - הכל יפה הבחור שמח עד הגג, מנסה לחזור מהפליפ לאותו כיוון ופתאום - הופ מתנתקת לה להב באויר והמסוק נופל כמו אבן.
מגיעים אל המסוק אני עורך בדיקה ונראה כי הגריפ עצמו לא נמצע על המסוק, מפרק את הגריפ השני ורואה כי אין לוקטיט.
שואל את הבחור "שמת לוקטיט?" הוא עונה לי בתשובה הנפוצה האחרת "מה זה לוקטיט?"....
ומסתבר כי אין לוקטייט בכל המסוק - אז מי אשם פה?
על זה אני לא לוקח אחריות וגם לא אקח עם כל הכבוד.