שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    603
    תודה!
    43
    הודה 28 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    אחרי שבועות של אימונים בסימולטור הרגשתי שזהו זה. תכננתי לבצע עוד אתמול, אבל בבוקר לפני היציאה לשטח עשיתי עוד קצת סימולטור ולא הרגשתי לגמרי בטוח אז דחיתי ביום. הבוקר הרגשתי שעוד סימולטור זה כבר לטחון מים אז ארזתי את הקופטר איקס 450 ואת הפאניקה ויצאתי לפארק. סוללה ראשונה התמזמזתי ב - NOSE LEFT ו- NOSE RIGHT וקצת טיולים קדימה אחורה, בידיעה שאני רק דוחה את הקץ. סוללה שניה אמרתי זהו זה. סובבתי ל NOSE IN לשניה אחת, חטפתי התקפת לב, החזרתי ל- TAIL IN, חיכיתי שהנשימה תחזור, שהידיים יפסיקו לרעוד, ושוב סובבתי ל - NOSE IN. הפעם החזקתי מעמד חמש שניות. המראה של חרטום המסוק המסתכל עלי היה מפחיד בערך כמו הטנקים הסורים שירו עלי במלחמת לבנון הראשונה ואני לא מגזים. חשבתי שאני מתעלף. שוב חזרה מהר ל - TAIL IN, הפעם הנחתה בקושי באמצע הדשא בידיים רועדות, כמה דקות הפסקה, מחשבות על דברים טובים כדי להרגע, ושוב לאוויר ל NOSE IN. הפעם כבר החזקתי מעמד עשרים שניות, מתפקד מבחינת הריחוף בכלל לא רע, מתקן נכון, אבל הפאניקה, אוי חברים, הפאניקה, אז החלטתי לצאת להרגע ל TAIL IN ושם קרה לי דבר שקרה לי בעבר גם בסימולטור - דווקא בריחוף רגיל התבלבלתי, בעיקר בגלל שסחבתי עדיין את הבהלה, המסוק ברח לי ולמרות שניסיתי לשמור על קור רוח לא הצלחתי לנחות טוב וריסקתי אותו ריסוק לא נורא. הנזק כמקובל: ספינדל, ציר ראשי, מיסב חד כיווני, שני ברגים קצורים בסקיד אחד ולהבים. התחלתי לתקן לבד אבל קצת הסתבכתי אז הרשיתי לעצמי את הפינוק אצל אלון ברעננה.סה"כ 250 ש"ח. ולמרות הכל היה שווה. ועוד איך היה שווה. מחר יום מנוחה וסימולטור. שבת אני וההליקופטר חזרה באו קיי קוראל.

    דורון

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    תאור יפהפה לחווייה לא פשוטה...
    מדבריך אני מבין שאתה בשלב הריחופים ועדיין לא יוצא החוצה להקפות. מה שאני ממליץ, ולמעשה ככה אני למדתי בזמנו, זה לדחות לעוד שניים שלושה שלבים את ה-NOSE IN אפילו שבסימולטור זה מצליח לך. אם אתה מרחף טוב בזנב אליך ובביטחון, אני ממליץ לך להתחיל לפתוח צד ולתרגל שמיניות גדולות עם המסוק, נקרא LAZY EIGHT שזה בעצם צורה רחבה מאוד של סיפרה 8 שוכבת. המטרה היא לאט לאט ליפות (מהמילה יפה) את ה-8 השוכב הזה לקרוב ככל האפשר ל-8 שוכב אמיתי ואז בלי להרגיש אתה כבר עושה NOSE IN כחלק מהתרגיל הזה בלי להרגיש בשיא הטבעיות וזה גם מקל מאוד על קבלת ביטחון ביציאה החוצה להקפות כי כשאתה מבצע שמיניה אתה כבר למעשה "טס בחוץ". אל לך לדעתי לדלג על השלבים הללו כי בשביל לחוש ביטחון ב-NOSE IN צריך להגיע לזה בהדרגה ולא בבת אחת כמו שניסית לבצע.
    בהצלחה
    נערך לאחרונה על ידי liran; 23-07-2009 בשעה 15:43:36.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    603
    תודה!
    43
    הודה 28 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    תאור יפהפה לחווייה לא פשוטה...
    מדבריך אני מבין שאתה בשלב הריחופים ועדיין לא יוצא החוצה להקפות. מה שאני ממליץ, ולמעשה ככה אני למדתי בזמנו, זה לדחות לעוד שניים שלושה שלבים את ה-NOSE IN אפילו שבסימולטור זה מצליח לך. אם אתה מרחף טוב בזנב אליך ובביטחון, אני ממליץ לך להתחיל לפתוח צד ולתרגל שמיניות גדולות עם המסוק, נקרא LAZY EIGHT שזה בעצם צורה רחבה מאוד של סיפרה 8 שוכבת. המטרה היא לאט לאט ליפות (מהמילה יפה) את ה-8 השוכב הזה לקרוב ככל האפשר ל-8 שוכב אמיתי ואז בלי להרגיש אתה כבר עושה NOSE IN כחלק מהתרגיל הזה בלי להרגיש בשיא הטבעיות וזה גם מקל מאוד על קבלת ביטחון ביציאה החוצה להקפות כי כשאתה מבצע שמיניה אתה כבר למעשה "טס בחוץ". אל לך לדעתי לדלג על השלבים הללו כי בשביל לחוש ביטחון ב-NOSE IN צריך להגיע לזה בהדרגה ולא בבת אחת כמו שניסית לבצע.
    בהצלחה
    לירן, אני הולך לפי הסדר שמומלץ ב-RAEL FLIGHT 3.5 . האם יש באיזהו מקום סדר תרגילים כולל מומלץ?
    דורון

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן / הוד השרון
    הודעות
    1,086
    תודה!
    19
    הודה 24 פעמים ב 17 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי dbrosh צפיה בהודעה
    לירן, אני הולך לפי הסדר שמומלץ ב-RAEL FLIGHT 3.5 . האם יש באיזהו מקום סדר תרגילים כולל מומלץ?
    דורון
    דורון,

    קודם כל שאפו על הכתיבה, בהחלט נעים מאד לקרוא והצלחת להמתיק את הסיפור למרות שמדובר בריסוקון.

    לגבי איפה ואיך לומדים, אני מצרף לינק שמאד עזר לי בצעדיי הראשונים במסוקים לפני כ-4 שנים.
    מאז, האתר עבר מתיחת פנים מחמיאה וכולי תקווה כי תפיק ממנו תועלת כפי שאני עשיתי.

    בהצלחה ותמשיך להיות "תמלוליין" בחסד,

    שחר
    ---Mayor of Happyville---

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    708
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי מר מתוק צפיה בהודעה
    דורון,

    קודם כל שאפו על הכתיבה, בהחלט נעים מאד לקרוא והצלחת להמתיק את הסיפור למרות שמדובר בריסוקון.

    לגבי איפה ואיך לומדים, אני מצרף לינק שמאד עזר לי בצעדיי הראשונים במסוקים לפני כ-4 שנים.
    מאז, האתר עבר מתיחת פנים מחמיאה וכולי תקווה כי תפיק ממנו תועלת כפי שאני עשיתי.

    בהצלחה ותמשיך להיות "תמלוליין" בחסד,

    שחר
    שחר
    הלינק לאתר שצירפת באמת מעולה.

    מומלץ לכל מטיס מתחיל!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    פפפששש איזה השקעה כול הכובוד...
    אבל כמו שלירן אמר אני עשיתי את זה בדרך כימעט כמו שלירן אמר
    רק שסימולטור אתה חייב והרבה אני עד עכשיו לפני שאני עושה איזה תרגיל בשטח
    אני חורש על הסימולטור אבל ממש חורש עד שאני לא עושה את התרגיל פרפקט
    אני לא מנסה אפילו..
    אני ההיתי עושה בסימולטור תיקתקים עוד לפני שהייתי עושה הקפות...
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    אורן אני מסכים איתך !
    לחרוש המון והמון ואם נשאר לך עוד קצת אז שוב המון סימולטור !!!
    אני רק חצי שנה +/- מטיס ואני כבר עושה פירו פליפ בסימולטור !
    לצערי אני התחלתי להטיס עם NOSE IN וחשבו שיהיה לי בעיה עם
    הזנב אלי !!! האמת קצת צדקו אבל התחלתי הכל הפוך ואולי בזכות זה
    התקדמתי לרמה שאני נמצא בה היום ! חשוב להדגיש הכל בזכות הסימולטור
    וגם בזכות הריסוקים ! אבל ברגע שאתה חורש סימולטור יותר קל לך לצאת ממצבים
    מסוימים ! ! ! לכן תשב ואל תתביש ותחרוש על הסימולטור יש לך עוד אופציה
    וזה ללמוד דרך הכיס ( לא מומלץ ) לעלות לאוויר לנסות ולרסק מה שנקרא !
    אתה עוד תזכור את הימים שניסית לעשות NOSE IN ואתה תצחק על זה
    לאט לאט ובסבלנות !!!
    בהצלחה בכל מקרה !!!
    ושיהיו לך נחיתות ככמות ההמראות !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי dbrosh צפיה בהודעה
    אחרי שבועות של אימונים בסימולטור הרגשתי שזהו זה. תכננתי לבצע עוד אתמול, אבל בבוקר לפני היציאה לשטח עשיתי עוד קצת סימולטור ולא הרגשתי לגמרי בטוח אז דחיתי ביום. הבוקר הרגשתי שעוד סימולטור זה כבר לטחון מים אז ארזתי את הקופטר איקס 450 ואת הפאניקה ויצאתי לפארק. סוללה ראשונה התמזמזתי ב - NOSE LEFT ו- NOSE RIGHT וקצת טיולים קדימה אחורה, בידיעה שאני רק דוחה את הקץ. סוללה שניה אמרתי זהו זה. סובבתי ל NOSE IN לשניה אחת, חטפתי התקפת לב, החזרתי ל- TAIL IN, חיכיתי שהנשימה תחזור, שהידיים יפסיקו לרעוד, ושוב סובבתי ל - NOSE IN. הפעם החזקתי מעמד חמש שניות. המראה של חרטום המסוק המסתכל עלי היה מפחיד בערך כמו הטנקים הסורים שירו עלי במלחמת לבנון הראשונה ואני לא מגזים. חשבתי שאני מתעלף. שוב חזרה מהר ל - TAIL IN, הפעם הנחתה בקושי באמצע הדשא בידיים רועדות, כמה דקות הפסקה, מחשבות על דברים טובים כדי להרגע, ושוב לאוויר ל NOSE IN. הפעם כבר החזקתי מעמד עשרים שניות, מתפקד מבחינת הריחוף בכלל לא רע, מתקן נכון, אבל הפאניקה, אוי חברים, הפאניקה, אז החלטתי לצאת להרגע ל TAIL IN ושם קרה לי דבר שקרה לי בעבר גם בסימולטור - דווקא בריחוף רגיל התבלבלתי, בעיקר בגלל שסחבתי עדיין את הבהלה, המסוק ברח לי ולמרות שניסיתי לשמור על קור רוח לא הצלחתי לנחות טוב וריסקתי אותו ריסוק לא נורא. הנזק כמקובל: ספינדל, ציר ראשי, מיסב חד כיווני, שני ברגים קצורים בסקיד אחד ולהבים. התחלתי לתקן לבד אבל קצת הסתבכתי אז הרשיתי לעצמי את הפינוק אצל אלון ברעננה.סה"כ 250 ש"ח. ולמרות הכל היה שווה. ועוד איך היה שווה. מחר יום מנוחה וסימולטור. שבת אני וההליקופטר חזרה באו קיי קוראל.

    דורון

    מומלץ לקורא עם מוסיקת רקע "גבעת התחמושת".



    לא נורא רק ככה תלמד .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    דרום לבנון
    הודעות
    285
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    הרגת אותי מצחוק. אחלה תיאור...

    תתנחם בזה (או שלא) שהרבה עברו את אותה הרגשה עד שזה הצליח להם
    Spektrum DX6i
    Trex-250 Super Combo
    Trex-500 ESP (בקופסא) + Spartan DS760 + 9257

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    489
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    אם זה ישפר לך את ההרגשה הנה כמה ריסוקים שלי מהעבר
    http://www.youtube.com/watch?v=AEBKfU67CN8
    http://www.youtube.com/watch?v=PH__ZD1fNrs
    אורן עובד
    צוות הרכבת פ"ת

    למכירה TREX 500

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    דורון,
    אין כאן איזשהוא מתכון אחיד מומלץ להצלחה, וכל אחד עושה זאת אחרת.
    ריחוף ב-NOSE IN הוא תרגיל קשה מאוד למי שהמיומנות היחידה שלו בהטסה היא ריחוף TAIL IN מכיוון שאתה עדיין לא רגיל לראות את המסוק בתנועה מהצד ומלפנים כשהוא מתקרב אליך ולכן הסיכוי להתבלבל בהגאים ולטעות גדל. לדעתי צריך ללמוד את הדברים הללו בסדר שתארתי מקודם, אבל שוב, זו דעתי

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    603
    תודה!
    43
    הודה 28 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    תודה לכל המעודדים!

    דורון

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    708
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    דורון
    אני קורא את מה שכתבת ורועדות לי הביצים ממה שמחכה לי כשאעלה את המסוק שלי לאויר.
    תודה ששיתפת אותנו בחוויה שלך.
    חוץ מזה שכשרון הכתיבה שלך משובח

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    דורון
    אל תדאג כולנו עברנו\נעבור את זה גם ... גם אני עכשיו התחלתי להטיס NOSE IN כמעט הרגתי את עצמי באיזה שלב :P אבל הכל הסתדר והינה אני כותב פה ... שיהיה לך בהצלחה ונחיתות מרובות !
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    22
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    חבר'ה אני לא כל כך מבין אז רק הייתי רוצה לדעת מה זה NOSE IN?ומה זה TAIL IN?
    מצטער על הבורות.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    NOSE IN זה כשהחופה מופנת אלייך והזנב אופק.
    TAIL IN זה כשהזנב פונה אלייך והחופה קדימה.
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,567
    תודה!
    308
    הודה 134 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    טוב אז אתמול גם אני התחלתי פעם ראשונה להטיס ב NOSE IN והיה פשוט מדליק, לציין שכמובן זה היה בעזרתו ותחת פיקוחו הצמוד של עמית פורת .
    עמית תודה היה אחלה
    TREX 700N DFC
    GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
    EASYGLIDER PRO

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    791
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    הי דורון השארתי לך הודעה בפרטי

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    אחלה תאור של הטסה
    אני עוד לא התחלתי להטיס את המסוק שלי וכבר אני מוכן לזה שהוא יתרסק כמובן שאני מצפה שזה לא יקרה אבל אני עדין חורש בסימולטור

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: NOSE IN ראשון הסתיים בריסוק. אז מה!!

    דורון שלום.
    הליך לימודהטסת מסוקים אינו כ"כ פשוט כמו שמוצג ברילפלייט שכן שם מלמדים אותך את החומר הישב.
    בתכלס לפני שמבצעים אוריינטציה שונה עדיף לקבל ביטחון בטיסה עם תנועה, הבנת ההטסה ותרגילי תיקון במיקרי חירום.
    ושם היתה הבעיה שלך, פשוט לא היית "בשל" לזה עדיין...
    צור קשר נעבור יחד על הדברים.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •