שמות משתמשים לתיוג

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 51 עד 53 מתוך 53

נושא: גוף קרבון או אלומיניום?

  1. #51
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    105
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    שלום לכם.
    אני לא ממש מומחה בנושא דווקא אני רק מתחיל ואני לומד פה כל מיני עובדות טובות.
    לא מזמן קניתי קיט של קופטרX עם גוף קרבון אז....יש לי רק שאלה קטנה.
    האם יש חלקים שמומלץ להחליף אותם באלומיניום כדי שיספגו את הפגיעה במקומות רגישים?

  2. #52
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    לא
    תקשיב, פעם היה לי בום בצבע כחול לרפטור שלי.
    שאלו אותי אם הוא יותר טוב ועניתי שכשהוא מתפוצץ על הריצפה הוא עושה בוםםםםםםםםםםםם חזק יותר = הלצה.

    אל תחליףכלום, תטיס בזהירות, תעזר במדריך טוב ואם תרסק אז תרסק זה מה יש ואין פתרון קסם לריסוקים.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  3. #53
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוף קרבון או אלומיניום?

    ראשית הבהרה למטרת פתיחת השרשור מלכתחילה - הכוונה לא היתה לשלול את שילדת הקרבון למתחילים

    אלא לשלול סטראוטיפים לגבי שימוש בשילדת אלומיניום למסוקאים מתחילים

    הינה משהו שאולי יסכם את הדיון הארוך בנושא:

    מצאתי באחד הספרים שלי (Introduction to flight) גרף שמבצע השוואה איכותית בין מתכת (אלומיניום) לחומר מרוכב (קרבון למשל)

    אם מישהו מוצא פגם בהסברים שלי, הוא מוזמן להעיר...

    אז ככה, מדובר על מתיחה של מוט אלומיניום לעומת מוט קרבון

    ציר X הינו ציר העיבור (התארכות החומר תחת מתיחה)

    ציר Y הינו ציר המאמץ (כוח מתיחה חלקי שטח)


    ניתן לראות בתחום האלסטי (קטע ישר של הגרף) כי אלומיניום חומר הרבה יותר אלסטי מחומר

    מרוכב, משמעות הדבר, שעבור אותו מאמץ, הוא מתעבר יותר (מתארך יותר)

    לעומת זאת, ניתן לראות כי תחת מתיחה חומר מרוכב נשבר במאמץ גבוה בהרבה (כ 50% יותר)

    כלומר במילים פשוטות, תחת מתיחה, הוא חומר חזק יותר מעאלומיניום, ועל כך לא היה שום ויכוח

    אבל, מה שיפה באלומיניום, שהוא עובר לתחום הפלסטי (סוף הקו הישר), ובשלב זה הוא נמתח

    הרבה תחת יחסית מעט מאמץ (זהו אזור ספיגת האנרגיה אליו התכוונתי)

    אגב, לא מזמן חוויתי ריסוק קל עם הקופטר AE

    השילדה התעקמה הצידה, הפעלת כוח סביר, והשילדה חזרה למקומה...

    אגב, קצת נתונים עדכניים:

    כמות חומר מרוכב ב F22
    28%

    כמות חומר מרוכב ב B777
    10%

    אין ספק שחומר מרוכב הוא העתיד, אבל הוא עדיין סובל מבעיות רבות

    כאשר יצליחו לייצר חומר מרוכב המשלב מ2 העולמות, סביר להניח שכמעט 100% ממבנה המטוס

    יהיה בנוי ממנו...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	CCF07282009_00000-1.jpg‏ 
Views:	82 
Size:	28.9 קילובייט 
ID:	12219  
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 28-07-2009 בשעה 21:04:47.

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •