חבר יקר.
למעשה אין דבר כזה IU1 IU2 אלא שני מצבי טיסה שונים.
במסוקים שלנו יש ארבעה מצבי טיסה.
שלושה שניתנים לשינוי ואחד הולד.
מצבי הטיסה הללו מאפשרים לנו לשנות פרמטרים שונים בכל אחד.
יש המעדיפים לבצע שני מצבי נורמאל שונים (מטיסי F3C) אחד לריחופים במצבים מסויימים ואחד לאחרים.
יש כאלה שמכיילים IU שונים, אחדאגרסיבי והשני עדין יותר לדיוק יותר.
ולכן הדקויות של כמה זוית לתת באיזה מצב סוויטצ' הם מיותרים כי זה לפי תחושתו ורצונו של כל מטיס.
אישית אני מכייל מצבי טיסה IU שניהם זהים כדי שאם בטעות המטיס בתבלבל ומקפיץ את הסוויטצ' פעמיים או עד הסוף, לא ישתנה לו כלום בתחושה.
לאחר שהוא מתמקצע הוא לבד ישנה מה שהוא רוצה מבחינת השוני בין המצבים.
מקווה שעזרתי להבנה.
עמית