שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: כמה שאלות של מתחילים

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    94
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות של מתחילים

    התשובה לשאלה הראשונה קשורה לאפקט שקיים בכל המסוקים (כולל אמיתיים) שנקראת "אפקט קרקע".
    כלומר - עד לגובה מסויים המסוק מרחף לא רק בעזרת האויר שהוא "זורק" כלפי מטה, אלא גם כאילו נדחף מאויר חוזר מהאדמה כלפי מעלה.
    התופעה גורמת לכך שגם נדרש פחות כח לריחוף בתוך האפקט (גובה נמוך מעל האדמה) מאשר ריחוף בגובה גבוה.
    עקרונית אפקט הקרקע מוגדר עד לגובה של 2-3 פעמים קוטר הדיסקה (המרחק בין קצה לקצה של הלהבים הראשיות).
    בנוסף אפשר לחשוב על הרוח שהמסוק "זורק" כלפי מטה - כגליל של רוח מהמסוק ועד הרצפה.
    לכן במידה וקיימים משבים קלים של רוח, לעיתים הגליל הזה מוזז מתחת למסוק ו"אפקט הקרקע" נעלם מבחינת המסוק. במקרה כזה המסוק ינמיך עד שהוא יכנס לאפקט הקרקע שוב. עוד אפשרות - ריחוף לא יציב, תוך שינוי מישור ה"צלחת" שהלהבים יוצרות בסיבוב, והרוח שזורק המסוק מוסתת אנכית יחסית ל"צלחת" והמסוק כבר לא נשען על אפקט הקרקע. ריחופים לא יציבים יוציאו ויכניסו את המסוק לתוך האפקט והמסוק ינמיך וינסוק קלות בהתאם.
    לכן, אם לא ניגע בקולקטיב או מצערת במסוקים בעלי פסיעה קבועה - המסוק ירחף בתוך השפעת אפקט הקרקע בגובה שציינתי, עד שבגלל משב רוח או תזוזת סייקליק תזיז את אפקט הקרקע - אז המסוק ינמיך עד ששוב הוא "יתמך" מלמטה על ידי אפקט הקרקע.
    מקווה שההסבר מובן.
    רוני

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    152
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות של מתחילים

    o.k ,תודה

    האם מישהו יכול לעזור לי בשתי השאלות האחרות בבקשה.

    -מהו הרף המקסימאלי לפריקת סוללות (בערכים של וולט) לסוללת 3 תאים אני מנסה לחשב את זמן ההטסה שלי בשלב הריחופים שכמובן ישתנה כאשר אתחיל מתי שהוא להטיס מעבר לריחופים.

    -יש ברשותי מטען TURNIGY ACCUCELL- 6 ,במטען ישנה אפשרות שימוש בפונקציית AUTO ,FAST איזה מהם היא היעילה והמהירה ביותר?,ישנה גם אפשרות לשנות את הפרמטרים לתוכנית הטעינה כגון AMPER ,ההטענה שלי נעשית באופן אוטומטי על 0.8 AMPER האם זה תקין?


    בתודה מראש

    אורן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כמה שאלות של מתחילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי rberkner צפיה בהודעה
    התשובה לשאלה הראשונה קשורה לאפקט שקיים בכל המסוקים (כולל אמיתיים) שנקראת "אפקט קרקע".
    כלומר - עד לגובה מסויים המסוק מרחף לא רק בעזרת האויר שהוא "זורק" כלפי מטה, אלא גם כאילו נדחף מאויר חוזר מהאדמה כלפי מעלה.
    התופעה גורמת לכך שגם נדרש פחות כח לריחוף בתוך האפקט (גובה נמוך מעל האדמה) מאשר ריחוף בגובה גבוה.
    עקרונית אפקט הקרקע מוגדר עד לגובה של 2-3 פעמים קוטר הדיסקה (המרחק בין קצה לקצה של הלהבים הראשיות).
    בנוסף אפשר לחשוב על הרוח שהמסוק "זורק" כלפי מטה - כגליל של רוח מהמסוק ועד הרצפה.
    לכן במידה וקיימים משבים קלים של רוח, לעיתים הגליל הזה מוזז מתחת למסוק ו"אפקט הקרקע" נעלם מבחינת המסוק. במקרה כזה המסוק ינמיך עד שהוא יכנס לאפקט הקרקע שוב. עוד אפשרות - ריחוף לא יציב, תוך שינוי מישור ה"צלחת" שהלהבים יוצרות בסיבוב, והרוח שזורק המסוק מוסתת אנכית יחסית ל"צלחת" והמסוק כבר לא נשען על אפקט הקרקע. ריחופים לא יציבים יוציאו ויכניסו את המסוק לתוך האפקט והמסוק ינמיך וינסוק קלות בהתאם.
    לכן, אם לא ניגע בקולקטיב או מצערת במסוקים בעלי פסיעה קבועה - המסוק ירחף בתוך השפעת אפקט הקרקע בגובה שציינתי, עד שבגלל משב רוח או תזוזת סייקליק תזיז את אפקט הקרקע - אז המסוק ינמיך עד ששוב הוא "יתמך" מלמטה על ידי אפקט הקרקע.
    מקווה שההסבר מובן.
    רוני
    גם לי יש את התופעה הזו...
    נתת הסבר מפורט מאד... הבנתי ממש הכל..! תודה רבה!!!

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •