שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: ‫יעוץ: טיסן 60 TRI ימי‬

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ‫יעוץ: טיסן 60 TRI ימי‬

    לטיסן ימי נוספים משטחים ומשקל המשנים במידה מסוימת את תכונותיו, וכתוצאה מכך את תגובתו להפעלת ההגאים.
    פניות מתואמות (שילוב מאזנות והגה כיוון) חשובות תמיד. בטיסן ימי יש לתת דגש מיוחד לפניות מתואמות. בעיקרון, ככל שמנת הממדים של הכנף גדולה יותר, יש חשיבות גדלה והולכת לשילוב הגה הכיוון עם המאזנות. בטיסן ימי, שטח הצד של המצופים מהווה התנגדות לפניות, והתוצאה המידית, בדומה לכנף ארוכה במיוחד (כמו של דאונים) היא הרמת האף כאשר הפניה נעשית באמצעות מאזנות בלבד. (אין ולא קיים מצב כזה של הורדת הזנב !). יצירת מיקס בין המאזנות והגה הכיוון תוכל להקל עליך את השליטה על הטיסן, למרות שבאופן אישי אני סבור שחיוני שתלמד לשלוט על כל הגה, בנפרד ובמשולב, כאחד.
    כך או אחרת, אני מציע להתחיל במיקס בשיעור של 8% (הגה כיוון כ-Slave למאזנות) ומשם להוסיף או לגרוע בהתאם לצורך.
    הקיץ עוד ארוך ויהיו לך הזדמנויות רבות לנסות עד להשגת התוצאה המיוחלת.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ‫יעוץ: טיסן 60 TRI ימי‬

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    לטיסן ימי נוספים משטחים ומשקל המשנים במידה מסוימת את תכונותיו, וכתוצאה מכך את תגובתו להפעלת ההגאים.
    פניות מתואמות (שילוב מאזנות והגה כיוון) חשובות תמיד. בטיסן ימי יש לתת דגש מיוחד לפניות מתואמות. בעיקרון, ככל שמנת הממדים של הכנף גדולה יותר, יש חשיבות גדלה והולכת לשילוב הגה הכיוון עם המאזנות. בטיסן ימי, שטח הצד של המצופים מהווה התנגדות לפניות, והתוצאה המידית, בדומה לכנף ארוכה במיוחד (כמו של דאונים) היא הרמת האף כאשר הפניה נעשית באמצעות מאזנות בלבד. (אין ולא קיים מצב כזה של הורדת הזנב !). יצירת מיקס בין המאזנות והגה הכיוון תוכל להקל עליך את השליטה על הטיסן, למרות שבאופן אישי אני סבור שחיוני שתלמד לשלוט על כל הגה, בנפרד ובמשולב, כאחד.
    כך או אחרת, אני מציע להתחיל במיקס בשיעור של 8% (הגה כיוון כ-Slave למאזנות) ומשם להוסיף או לגרוע בהתאם לצורך.
    הקיץ עוד ארוך ויהיו לך הזדמנויות רבות לנסות עד להשגת התוצאה המיוחלת.
    בעיקרון אתה צודק,
    המיקס הזה יפתור את הבעיה אבל אני ממליץ פשוט ללמוד להשתמש בהגה כיוון.
    בכל אופן זה רק יכול לשפר את רמת ההטסה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ‫יעוץ: טיסן 60 TRI ימי‬

    ציטוט נכתב במקור על ידי MYHOBBY צפיה בהודעה
    בעיקרון אתה צודק,
    המיקס הזה יפתור את הבעיה אבל אני ממליץ פשוט ללמוד להשתמש בהגה כיוון.
    בכל אופן זה רק יכול לשפר את רמת ההטסה
    אין כאן ענין של צודק או לא. הנקודה היא הבנת התופעה והדרך להתמודד איתה באויר. אין ספק שפניה מתואמת היא מאבות היסוד של הטסה נכונה. לעולם, תוצאת השימוש בהגה כיוון בהתאמה עם מאזנות, תהיה פניה מתואמת, בין אם מדובר בטיסן יבשתי או ימי. אלא שבטיסן ימי, לאור התוספת המשמעותית במשקל ובמשטחים חריגים, הצורך בפניה מתואמת חריף ובולט בהרבה.
    בקריאה תוך מתן תשומת לב לכתוב, בתגובתי הקודמת ,יכולים בעלי עין חדה להבחין בפיסקה "יצירת מיקס בין המאזנות והגה הכיוון תוכל להקל עליך את השליטה על הטיסן, למרות שבאופן אישי אני סבור שחיוני שתלמד לשלוט על כל הגה, בנפרד ובמשולב, כאחד..

    תודה על תשומת הלב

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •