הי
ברשותי קופטראקס 450 SE
לאחר שנשרפו לי 2 בקרים מקורים , החלטתי לשים בקר של טורינגי 40A.
עשיתי בדיקה לאחר ההרכבה והכל נראה תקין ,וה SOFT START עובד מצויין ממש שינוי לעומת הבקר המקורי.
היום יצאתי להטסת מבחן ,ניסיתי להתרומם איזה ארבע פעמים אבל משהו רועד לי בראש
צריך לפרק ולבדוק ציר ראשי וספינדלים (קיבלו מכה קטנה ולא בדקתי מאז)
לאחר שהבנתי שאין מנוס מלפרק את הראש אספתי את המסוק ,נגעתי במנוע והוא היה ממש רותח
והבקר מעט חם .
שאלתי היא מה עלול לגרום להתחממות ?
1 בתכנות הבקר עם הכרטיס בחרתי BRAKE ON ו TIMMING בינוני ,האם עלי להוריד ל LOW
או לבטל את ה BREAK
2האם יתכן והמנוע לא תקין ?
רעיון אחר ? או שמא זה נורמלי שהמנוע רותח לאחר מספר ניסיונות המראה
תודה
עמוס