שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: חיבור בקר בסוויפט

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    162
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חיבור בקר בסוויפט

    שלום,
    אני מרכיב כעת סוויפט ויש לי שאלה לגבי חיבור הבקר.
    מדובר בבקר "bestone"
    25A
    מצד אחד יוצאים 3 חוטים למנוע, מסומנים A B C, איך אני יודע איזה לחבר לאיזה מהשלושה במנוע, אם במנוע אין לי כל סימון לגבי החוטים? יכול להיות שזה לא משנה איזה חוט לאן?
    מצד שני של הבקר יוצא חיבור למקלט - אני מחבר אותו לערוץ סוללה? או לערוץ המצערת (3)?
    אצלי במקלט, ערוץ הסוללה הוא ביחד עם ערוץ 7.

    תודה,
    אייל

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    לוד
    הודעות
    610
    מנחת הבית
    מנחת נען,הרצליה.
    תודה!
    3
    הודה 11 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקר בסוויפט

    חיבור למקלט-לערוץ מצערת.
    חיבור למנוע-בהתאם לכיוון סיבוב....אם הכיוון הפוך יש להפוך חיבור בין 2 חוטים.
    אם אתה משתמש במדחף רגיל ולא פושר תשתמש במתאם גומיה כי מתאם הברגה עלול להפתח בטיסה.
    נערך לאחרונה על ידי elim55; 07-08-2009 בשעה 10:53:01.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    461
    תודה!
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקר בסוויפט

    מאיפה הזמנת סוויפט ? כמה עלה לך ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    257
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקר בסוויפט

    תשחק עם החוטים עד שיתקבל סיבוב במנוע לכיוון הרצוי ,וסוויפט יש נטייה לשים תפרופ הפוך,תבדוק את זה .

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    1,102
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקר בסוויפט

    אתה מחבר לצ'אנל 3 את החוט למקלט, ואת 3 החוטים אתה מחבר אמצע לאמצע ואת השניים האחרים תחבר באחד משתי החוטים האחרים, אם המנוע מסתובב הפוך תחליף 2 חוטים(לא משנה איזה) וזה יסתובב טוב ולכיוון הרצוי.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקר בסוויפט

    ציטוט נכתב במקור על ידי elim55 צפיה בהודעה
    אם אתה משתמש במדחף רגיל ולא פושר תשתמש במתאם גומיה כי מתאם הברגה עלול להפתח בטיסה.
    למניעת פתיחת האום משתמשים בדיסקה קפיצית, בגומיה משתמשים כשרוצים להקטין את האפשרות שהפרופ יינזק בנחיתה - נקרא גם PROP SAVER.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    לוד
    הודעות
    610
    מנחת הבית
    מנחת נען,הרצליה.
    תודה!
    3
    הודה 11 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקר בסוויפט

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    למניעת פתיחת האום משתמשים בדיסקה קפיצית, בגומיה משתמשים כשרוצים להקטין את האפשרות שהפרופ יינזק בנחיתה - נקרא גם PROP SAVER.
    אם כיוון המנוע נכון.....אין צורך בשייבה קפיצית.
    אם כיוון המנוע הפוך....השייבה שווה לכפרות והאום יפתח.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    162
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור בקר בסוויפט

    חבר'ה תודה על העצות.
    הכל חובר כראוי, עובד, ואפילו הצליח לטוס בשבת.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •