שלום לכולם.
1. כאשר קורה מצב שמנוע בצורה כלשהיא כבה בפיתאומיות במהלך הטיסה, על אחת כמה וכמה כאשר ישנו רעש גריסה מתכתי, אני ממליץ לקפל את הציוד, לחזור הבייתה ולפרק הכל על שולחן בצורה מסודרת וכמובן לא לנסות להניע שוב למניעת נזק נוסף.
ואם אתה כ"כ סקרן תוכל לבדוק על הקרקע את הדברים הבאים:
א. קומפרסיה.
ב. חלקי מתכת על הפלאג.
ג. לפתוח את האגזוז ולהביט על הבוכנה.

2. עוד תסמין למיסבים שמתחילים להשחק, רעש מנוע שונה משמעותית.
3. אני וחבריי רוכשים מייסבי SKF ומאוד מרוצים מתמורתם.
4. לגבי החלפת חלקים פנימיים במנוע, אם מדובר ברינג שרוול חדשים אני ממליץ לעשות הרצה מחדש.
5. הרצה - מפאת המגוון הרב לסוגי הרצות שמסתובבים בפורומים, לא אכנס לזה.