ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
או.קי. עכשיו ברור. כמו חזיית פושאפ..

אין ספק שפחות לינקים\מחברים\מוטות וזרועות שלא לדבר על פדלים הכל יותר פשוט מכאנית. יותר אמין.
אבל, גליץ' קטן בתוכנה\חומרה והכל קאפוט לא? במערכת המכאנית אתה חייב, אלא אם המטיס מטורף חסר אחריות, לבדוק ולחזק כל חיבור ומחבר וכך בעצם מונע כשלים. אבל אולי אני מהאסכולה הישנה.

יאללה, למדנו משהו חדש היום תודה לעונים!
דווקא במע' אלקטרונית, בעיקר בגלל שהמטיס "פחות מחובר" למע' עצמה נדרש PF ובדיקת תקינות גבוהה מאשר במע' מיכאנית ששם נדרשת בדיקה קפדנית בתחילת יום טיסות (כמו DI) ומעין מעבר מהיר לפני הטיסה.
במע' אלקטרונית נדרש ממך לבדוק אותה באותה רמה לאחר כל איתחול (ניתוק מתח), לתת לה להתאפס, לבדוק כיווני תיקון וכו'...

ככה או ככה, FLYBAR או FLYBARLESS - אין תחליף ל PREFLIGHT נכון.