ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
ביצעתי רכישה של מספר גלג"ש ראשיים לקופטר ב EBAY

במבט שני, ראיתי שהם לא כל כך איכותיים, ולאחר כ 10 דקות מרגע התשלום שלחתי למוכר EMAIL

לגבי ביטול העסקה. הוא ענה לי באנגלית יחסית קלוקלת מדוע? והסברתי לו כי הם לא נראים איכותיים

חשבתי שהנושא נסגר, אך להפתעתי למחרת קיבלתי מייל כי החבילה נשלחה.

כעת אני חושב על 2 אופציות, מה לדעתכם עדיף:

1. לא למשוך את החבילה מהדואר, היא תחזור אליו, ואז אבקש החזר
2. למושך את החבילה, ולשלוח חזרה

יש לציין כי לא היתה עלות משלוח, המשלוח היה בחינם...
דניאל, יש שיקול נוסף שאתה צריך לקחת בחשבון:
גם המוכר יכול לרשום לך חוו"ד שלילית כלקוח ואז זה יכול להוות בעיה ברכישות עתידיות.
פשוט תביא גם את הנתון הזה במסגרת השיקולים שלך לפני שתחליט.