שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: מה עדיף?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף?

    אני רואה את הדיון הזה חוזר כל פעם, קורא את מה שכולכם כותבים ומתגבשות לי כמה מסקנות בראש:
    1. ההבדלים מאוד מאוד מינוריים (עובדה, כל צד מציג סטאפ מסויים שיקביל לסטאפ אחר). אין הבדל מאוד עקרוני בתוצאות.
    2. העלויות בסופו של דבר מאוד זהות.. אורי עזר לי בזמנו לחשב את העלויות, סוללה אחת פלוס מינוס ואנחנו מיישרים קו עם דלק.

    ניראה לי שהשיקול הוא ההתעסקות מסביב והמשיכה לאחד הכיוונים.
    היכולת של המטיס לדעת לכוון מנוע דלק כמו שצריך או להרגיש כשיש לו בעיות לעומת הנוחות שבחשמל - לחבר ולעוף .. וגם התענוג / גועל (לפי המתבונן) של להתעסק עם דלק בשטח ועוד ..

    אבל הכי חשוב ..
    ניראה לי שהשאלה האמיתית היא כמה מאיתנו באמת ינצלו את ההבדל הקטן בסטאפים האלה.
    סטאפ בסיסי בחשמל או בדלק לדוגמה יספק כל מטיס מתחיל,
    סטאפ קצה בשניהם - יספק מין הסתם גם את קצב וברק בדרכם לגזום את הדשא ...

    אבל .. זו דעתי הצנועה :-)

    גיל

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה עדיף?

    יש לי שני 600N, אחד עם OS HYPER חדש (שלושה גאלון), אחד עם YS50ST משומש, אלוהים יודע עם כמה גאלון (קניתי את כל המסוק משומש). הYS, גם בזמן כיוון מחטים מחדש, בטיסה הראשונה, פשוט לא ראה את הOS. הייתי ממש מופתע. על הOS יש MP5, על הYS יש HATORI. כן נראה שהOS בעל מעט יותר מומנט, כלומר מטפס בחזרה יותר בקלות אחרי BOGGING, אבל אלא אם אתה עושה משהו באמת טיפשי, הYS פשוט מחזיק ומחזיק.

    מאוד מרשים, אין ספק.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •