אני רואה את הדיון הזה חוזר כל פעם, קורא את מה שכולכם כותבים ומתגבשות לי כמה מסקנות בראש:
1. ההבדלים מאוד מאוד מינוריים (עובדה, כל צד מציג סטאפ מסויים שיקביל לסטאפ אחר). אין הבדל מאוד עקרוני בתוצאות.
2. העלויות בסופו של דבר מאוד זהות.. אורי עזר לי בזמנו לחשב את העלויות, סוללה אחת פלוס מינוס ואנחנו מיישרים קו עם דלק.
ניראה לי שהשיקול הוא ההתעסקות מסביב והמשיכה לאחד הכיוונים.
היכולת של המטיס לדעת לכוון מנוע דלק כמו שצריך או להרגיש כשיש לו בעיות לעומת הנוחות שבחשמל - לחבר ולעוף .. וגם התענוג / גועל (לפי המתבונן) של להתעסק עם דלק בשטח ועוד ..
אבל הכי חשוב ..
ניראה לי שהשאלה האמיתית היא כמה מאיתנו באמת ינצלו את ההבדל הקטן בסטאפים האלה.
סטאפ בסיסי בחשמל או בדלק לדוגמה יספק כל מטיס מתחיל,
סטאפ קצה בשניהם - יספק מין הסתם גם את קצב וברק בדרכם לגזום את הדשא ...
אבל .. זו דעתי הצנועה :-)
גיל
גיל