שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: מאמר חדש שכתבתי בנושא שימוש בשימסים במנוע!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מאמר חדש שכתבתי בנושא שימוש בשימסים במנוע!

    לשימושכם בפורום תיאוריה!

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ed=1#post79210

    תהנו!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מאמר חדש שכתבתי בנושא שימוש בשימסים במנוע!

    מאמר מעניין ונכון. לטעמי רלוונטי לאחוז מצומצם של מטיסי\טיסנים\מנועים שצריכים רצועת ביצועים ספציפית. אם נתוני מז"א לא משתנים דרסטית רוב המנועים לא צריכים יותר מדלק ולאוויר. התעסקות מיותרת בסגנון "סגור סיכה!\פתח סיכה!" שכ"כ נפוצים כאן רק מפרים את האיזון העדין שבקרבורטור.

    רלוונטי יותר למעבר עונות כמו מקיץ לחורף.

    כמו תמיד-מאמר מוצלח-אהבתי את שם המאמר...
    __________________
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מאמר חדש שכתבתי בנושא שימוש בשימסים במנוע!

    תודה על הפירגון אבי
    אכן רוב ההתעסקות היא כמו שציינת במעבר עונות / שטחי הטסה עם הבדלי אקלים קיצוניים, כמו כן ציינתי מס' מקרים נקודתיים שהסבירות להתקל בהם גם למטיסים "רגילים" היא גבוהה (כמו החלפת דלק/אגזוז וכו').

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •