שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: מסוק מושך שמאלה

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק מושך שמאלה

    שמע חבר.
    אני מזמין אותך אלי שאעיף מבט או אולי אפילו אפגוש אותך בשטח ואעיף מבט.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    48
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק מושך שמאלה

    מדובר בתופעה אוירודינמית במסוקים (גם אמיתיים) עם רוטור ראשי יחיד. נקראת
    באנגלית Translating tendency.
    הנה הסבר עם תמונות:
    http://www.hittaleksaker.se/helicopt...guide-i-8.html

    בקצרה:
    התפקיד של רוטור הזנב הוא לבטל את המומנט שמייצר הרוטור הראשי, ולמנוע סבסוב.
    לדוגמא במסוקים שלנו, שהרוטור הראשי מסתובב עם כוון השעון, רוטור הזנב נותן דחף ימינה
    בזמן ריחוף (במסוקים אמיתיים זה הפוך) על מנת להחזיק את הזנב במקום.
    תופעת לואי של הדחף הזה היא סחיפה של המסוק שמאלה.
    הפתרון - פשוט לפצות באמצעות cyclic ימינה.

    אני מניח שרוב האנשים בכלל לא שמים לב שהם מפצים ימינה בתחילת ריחוף משום
    שזה בא באופן טבעי די מהר.
    אצלי, כשהתחלתי לרחף nose-in שמתי לב שהמסוק נסחף הצידה, וב tail-in הוא יציב
    לחלוטין. זה היה משום שב nose-in לא הייתי רגיל לפצות ימינה , וב tail-in לא שמתי לב שאני מפצה כל פעם שאני מתנתק מהקרקע בתחילת ריחוף.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק מושך שמאלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי turie צפיה בהודעה
    מדובר בתופעה אוירודינמית במסוקים (גם אמיתיים) עם רוטור ראשי יחיד. נקראת
    באנגלית Translating tendency.
    הנה הסבר עם תמונות:
    http://www.hittaleksaker.se/helicopt...guide-i-8.html

    בקצרה:
    התפקיד של רוטור הזנב הוא לבטל את המומנט שמייצר הרוטור הראשי, ולמנוע סבסוב.
    לדוגמא במסוקים שלנו, שהרוטור הראשי מסתובב עם כוון השעון, רוטור הזנב נותן דחף ימינה
    בזמן ריחוף (במסוקים אמיתיים זה הפוך) על מנת להחזיק את הזנב במקום.
    תופעת לואי של הדחף הזה היא סחיפה של המסוק שמאלה.
    הפתרון - פשוט לפצות באמצעות cyclic ימינה.

    אני מניח שרוב האנשים בכלל לא שמים לב שהם מפצים ימינה בתחילת ריחוף משום
    שזה בא באופן טבעי די מהר.
    אצלי, כשהתחלתי לרחף nose-in שמתי לב שהמסוק נסחף הצידה, וב tail-in הוא יציב
    לחלוטין. זה היה משום שב nose-in לא הייתי רגיל לפצות ימינה , וב tail-in לא שמתי לב שאני מפצה כל פעם שאני מתנתק מהקרקע בתחילת ריחוף.
    תודה רבה..!
    הקישור עזר לי מאד להבין את הנושא..!
    מטיס HK 450, V911, V922.
    עמירם

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מסוק מושך שמאלה

    ציטוט נכתב במקור על ידי turie צפיה בהודעה
    בקצרה:
    התפקיד של רוטור הזנב הוא לבטל את המומנט שמייצר הרוטור הראשי, ולמנוע סבסוב.
    הסבר יפה וממצה.
    רק הייתי מחליף את המילה "לבטל" ב לפצות על.../להתנגד ל....

    אורי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •