עלייה בלהב אחד = עלייה בזרמים =עלייה במאמץ מנוע =עלייה בדחף (בתנאי שאתה שומר על על אותה כמות סיבובים לפני השינוי).

מה שכן וזה שווה בדיקה
אני שינית ב F-18 מניפה ועברתי מ5 להבים ל7 (וגם את הקוטר) שיניתי את המנוע וגם את הבקר אך יש נתון אחד חשוב מאוד
והוא ספיקת האויר(שווה לדחף בגדול) בכניסה וביציאה וזה נתון חשוב מאוד .
כאשר כניסת האויר קטנה וכך גם היציאה יש השפעה אדירה על הביצועים .
עומס לא קטן על המנוע תשים לב גם לזה ...

אצלי בF-18 עשיתי פתח בתחתית הטיסן והרחבה קלה ביציאה(זהירות גם פתח גדול לא טוב )

פרט לכך בהצלחה
ושבת שלום
תומר