קיבלת תשובה חד משמעית בעבר מליאור זהבי שהדבר תקין.
לעניות דעתי לא הכי מומלץ לשים גלגל אוטורוטציה - כך תכננו את המסוק כדי לחסוך הפסד כח בסיבוב הזנב בגלל שהוא יחסית חלש ודווקא כך המסוק עושה יופי אוטורוטציות בחרום.
קיבלת תשובה חד משמעית בעבר מליאור זהבי שהדבר תקין.
לעניות דעתי לא הכי מומלץ לשים גלגל אוטורוטציה - כך תכננו את המסוק כדי לחסוך הפסד כח בסיבוב הזנב בגלל שהוא יחסית חלש ודווקא כך המסוק עושה יופי אוטורוטציות בחרום.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
גם סקידו לא האבו עובד באותה צורה.ההנחה שלהם היא שכאשר המנוע לא מסובב את הלהבים הגוף לא יסתובב לצד שני וזה אכן נכון.אבל הוא תמיד נותן עוד איזה רבע סיבוב שלא ניתן לישר ולכן עליך לינחות איך שהוא(המסוק) רוצה. אם השליטה שלך לא מוחלטת בנוז אין תשדרג.
בדיוק כך.
שווה לתקן תיקון קטן - המסוק שלך אכן מכיל גלגל אוטורוטציה אך הוא אינו SPLIT GEAR.
מה זה אומר בעצם ? המסוק שלך מכיל מיסב חד כיווני בתור הגיר הראשי שלו, מה שמאפשר לך לבצע אוטורוטציה אך ללא ניהוג זנב, אשר קיים רק במנגנון SPLIT GEAR.
כפי שכבר הומלץ לך - לא כדאי לשים SPLIT GEAR למסוק 30. גם ככה האנרגיה האגורה בלהבים לאוטורטציה בכלי כזה היא גבולית לביצוע אוטורוטציות למטיס מתחיל, והנעת זנב רק תגזול עוד יותר אנרגיה.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm