ציטוט נכתב במקור על ידי gillb צפיה בהודעה
שוקי טסלר (banana 10) גם כן עוסק בהמרה של "אולטימייט" למנוע 46 לחשמלי. אני מסייע לו. אנחנו לקראת סיום ומקווים לטסט פלייט בהקדם. כמובן, שנפרסם את כל הנתונים אחרי הטסט. כולל כל הרכיבים.

אנחנו גם עם סוללה ארבעה תאים (4000 מילי) ובקר 65 אמפר. כל הרכיבים מצויים כבר ברשותו של שוקי. אכן הבקר 65 אמפר הוא בלי BEC. שקלנו לעבוד עם בטריה נפרדת (כמו בדלק) לבסוף ניראה כי נעבוד עם BEC למרות, שעכשיו, במחשבה שניה, נמתין לבדוק מרכז כובד ואז נחליט.

גיל ברקאי
בטיסנים בגודל 40 שמוסבים לחשמלי בדרך כלל אין צורך בסוללה נפרדת למקלט שמוסיפה משקל.
יש המון אנרגיה בסוללת המנוע ולכן מספיק להוסיף מעגל BEC שימיר את מתח הסוללה הראשית ל-6 או 5 וולט. זה רכיב שעולה פחות מ-10 דולר בהוביסיטי.
יש לי מספר טיסנים חשמליים בגודל הזה, אני עובד עם סוללת 5 תאים 4000 מיליאמפר בכולם.
אבל זה תלוי ברמת הביצועים שנדרשת מהטיסן.
מי שמעוניין בעזרה בהגדרות, מוזמן להתקשר

גבי
054-2270130