בד"כ כלל ההבהוב נובע מאיבוד זרם חשמל במקלטים של ספקטרום. (לא מכיר משהו אחר)
רוב הפעמים ההבהוב נובע מחיבור וניתוק וחיבור חוזר של הסוללה במהירות.הכוונה היא שניסת לחבר את הסוללה לטיסן והפלאג פשוט לא נכנס אז ניסת עד שנכנס מה שגרם למקלט לחשוב כי היה נתק חשמלי.
או כמה שנאמר קודם אם לפני הטיסה הנורה דלקה קבוע ורק לאחר מכן בנחיתה הבחנת כי ישנו הבהוב אז בדוק הלחמות וחיבורים בין מקלט לבקר חיבורי סוללה וכו'
בהצלחה!![]()