שלום לכולם,אשמח ללינק למכשור שמתריע על סיום הסוללה רגע לפני ההתרסקוווות....
הבנתי שהנושא עלה בפורום אבל לא הצלחתי למצוא ....אשמח גם לחוות דעת על המכשור עם שירשורון
לגבי ההתקנה.תודה לירן.![]()
שלום לכולם,אשמח ללינק למכשור שמתריע על סיום הסוללה רגע לפני ההתרסקוווות....
הבנתי שהנושא עלה בפורום אבל לא הצלחתי למצוא ....אשמח גם לחוות דעת על המכשור עם שירשורון
לגבי ההתקנה.תודה לירן.![]()
הנה קישור למוצר מהסיני
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...search=Monitor
יש גם מוצר דומה מאד באתר הלי דיירקט.
שאלת טירון (מתלהמים, נא להתאפק):
אם אני מתכוון להטיס עם שתי סוללות 3 תאים, האם מספיק לי מוניטור אחד לשתיהן, או אחד לכל סוללה?
ולדוגמא שני המוניטורים של הסיני, האם עדיף זה שמחשב את סך הוולטאז' של התאים או זה שמתריע כשאחד מהם מגיע למינימום?
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 15-09-2009 בשעה 11:00:12.
היי,
אני בדיוק מסיים לבנות אחד כזה ברגעים אלו.
אם אתה מעוניין להכין אחד , דבר איתי
בברכה,
אהרון ערן אפרייאט,
בקרו בגלריה שלי : http://www.runryder.com/helicopter/gallery/37202
"Feed the Need to 3D"
אני חושב שדרך הרבה יותר בטוחה לשמור על הסוללות היא על ידי תזמון הטיסות עם טיימר, אני עובד ככה כבר שנה וקצת ולא יצא לי אף פעם לפרוק סוללה מתחת ל-3.7 וולט לכל תא כל המצפצפים למיניהם הרבה פעמים מודיעים על המתח שהוא נמוך מידי, ואז בטווח הארוך מקצרים את חיי הסוללה
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz
אני לא מצליח להבין איך ניתן לשמוע את הבזר מצפצפף ברגע שהמסוק רחוק ממך?
אבשלום
טייסת הקריות
הדרך הכי טובה ומוכחת היא ע"י מדידת זמן ...
אבל אם אתם מתעקשים על זמזם עדיף שיהיה אחד שבודק כל תא בנפרד מאשר את כולם ביחד ... ככה אפשר לשמור יותר על הסוללה אם תא אחד יורד יותר מהאחרים ...
לי יש את הזמזם הזה:
http://cgi.ebay.com/Lipo-battery-Low...d=p3286.c0.m14
הציפצוף שלו מאוד חזק, בודק כל תא בנפרד ,אני משתמש בטיימר , אך הזמזם משמש לי כגיבוי להתריע על בעייה בליפו.
יש לי טיימר בשלט, יש לי גם את הבקר מתוכנת להוריד כח כשמגיע הזמן להפסיק, אבל בכל זאת רציתי עוד חיווי אורקולי..ליתר בטחון.
אביב, מהחתימה שלך אני מבין שיש בעיות עם האישה?![]()
אני יכול לרשום רק בפורום יצאות כאלה (אם האישא תגלה אני לא יוכל לרשום בפורום אני גם לא יוכל בכלל לרשום משהו)
אבשלום
טייסת הקריות
גם ברשותי יש את הזמזם הזה משקלו מיזערי - 4-5 גרם אך לא שומעים כלל וכלל את הציפצוף שלו..! ובכלל לא רואים את הנורות משנות צבע עקב אור היום והחופה שמכסה....
לכן אני ממש לא ממליץ להשתמש באחד מהאלו מכיוון שאי אפשר לראות או לשמוע אם הסוללה נגמרה... - אין מנוס מלהשתמש בטימר...
החלק לא קבוע והוא מתחבר לחיבור של הבאלנסר בסוללה. אתה מחבר ומנתק בשניה....
אני הוספתי סקוץ' בין הזמזם והסוללה שיחזיק אותו בזמן הטיסה ככה שאני יכול להעביר את הזמזם לסוללה השניה שלי בלי שום דבק או אזיקון...
מטיס HK 450, V911, V922.
עמירם