חברים - תהרגו אותי ...
אין בעיה בסידרה הזאת !!! לפחות לא במקלטים עם גירסה מעל 1.2
אתם נכנסים ללחץ סתם.
כתבנו את זה כבר כמה פעמים והינה זה בא שוב:
במקלטי 6100 יש תכונה מובנית והיא לסמן למטיס בסיום הטיסה שמתח הסוללה שמפעילה את המקלט ירד נמוך מידיי.
איך מסמנים ? פשוט . על ידי הבהוב.
מה עוד נחשב לנפילת מתח ? ניתוק וחיבור מחדש (למה ? כי המקלט נדלק ורואה שהראדיו נמצא בדיוק באותו תדר שהוא היה בפעם האחרונה ואז הוא מניח שלא כל המערכת כובתה בצורה מסודרת אלא רק הוא .. ז"א, בעיה בחשמל)
ריסוקים עם הדגם הזה ?
גם על זה שמענו . מקלטים עם גירסה נמוכה מ- 1.2 עשו לעצמם סריקת תדרים בהפעלה.
אם באמת היה לכם נתק או בעיה אחרת בחשמל, החזרה של המקלט לעבודה יכלה לקחת 2 עד 5 שניות.
מעל גירסה 1.2 הסיפור לא קיים יותר.
ועוד שתיים קטנות:
1. מי שמחבר את המקלט לבקר וניזון מ-ליפו שלושה תאים יצטרך להיות וירטואוז כדי להגיע למצב שהמסוק יהיה באוויר אבל המקלט לא יקבל את ה- 5 וולט שלו. (להזכירכם המתח הזה הוא הנמכה של מתח הכניסה לבקר (ז"א שבמיקרה הגרוע מוציאים מ- 11.1V חמישה וולט. 11.1V זה מסוק מת. ועדיין יהיה שם מספיק כדי להוציא 5)
2. כל הסדרות האלה תומכות ב- Fail safe.
התצורה של המשדר ברגע ה- Binding נרשמת במקלט.
זה המצב שהוא יחזור אליו באופן אוטומטי כל פעם שהמשדר יעלם לו.
ז"א, שאם עשיתם Bind עם סטיק מצערת מורם, כל פעם שתכבו רדיו (או שתהיה בעיה בקליטה) המשדר ירים עבורכם את המצערת.
מקווה שיש קצת אור
גיל :-)