שמות משתמשים לתיוג

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 51 עד 74 מתוך 74

נושא: ??? Servo For Funjet

  1. #51
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    המון תודה ליאור בקרוב מאוד הוא יעלה לאויר כנראה שאני ילך על הבקר היקר יותר ואני מבין שהפרופ זה 4.75על4.75
    שוב המון תודה עזרת לי מאוד שיהיה שבת שלום
    נ.ב
    אם אני יאהב את המהירות תצטרך לעזור לי בשלב הבא ..(הטיל בליסטי שהטסת במפגש pam בערד הוא לא יוצא לי מהראש ***ח)

  2. #52
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    דורון,

    בהחלט אשמח לפגושך - היום היה אחלה מרוץ פאנג'טים בלטרון... כמו כל שישי - נהנינו מאוד !
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  3. #53
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Arrow תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי דורונצ'יק צפיה בהודעה
    ביצעתי בדיקת כוח ל- funjet, פתחתי מצערת עד הסוף והנחתי את הטיסן ב- 90 כאילו הוא מטפס למעלה.
    הוא עשה רעש מטורף אבל כאילו הפרופ לא מספיק דוחף אותו, הוא לא מעיף לי את היד בצורה מטורפת
    אלא משאיר את עצמו באוויר. כאילו אין לו מספיק כח לעלות למעלה. :-(

    האם ככה זה צריך להיות ב-funjet? או משהו בסטאפ שלי לא בסדר?

    תודה מראש,

    דורון ריבניק.
    פיצ'ים ומהירויות מקסימליות 101

    אני אסביר איך שאני מבין - יסלחו לי האווירונאוטים על נפנופי הידיים והמושגים.

    ניקח את ה AMMO - מנוע חזק עם KV יחסית נמוך משלך (2700KV). מה שאתה מדדת נקרא לזה "דחף סטטי" יענו הכוח שהוא "מעיף" את היד שלך.

    בטיסן עם מנוע פושר זה קל למדוד. שמים את השפיץ של הפאןגט על משקל דיגיטלי כשהוא מאונך ופותחים פול מנוע. המשקל שרואים זה הדחף הסטטי.

    מנוע עם פרופ גדול וKV נמוך (ה KV הנמוך מאפשר לו לסובב את הפרופ הגדול) ייתן דחף סטטי גדול יותר. מה זה אומר באוויר ? הטיסן מתרגם את סיבובי המנוע למהירות יותר מהר כלומר איך שאתה פותח מצערת אתה מרגיש את הטיסן מקבל BOOST קדימה.
    לשם ההשוואה - הAMMO דחף לי על המשקל 1.6 קילוגרם.
    טיסן ששוקל 700 גרם ופתאום דוחפים אותו ב 1.6 קילו מאיץ מהר מאוד.

    מנוע עם KV גבוה (נניח 3700KV) ופרופ קטן מאיץ לאט יותר ומרגיש אפקטיבי יותר במהירות גבוהה ולא בזריקה. בגלל שהפרופ קטן הטיסן ידחוף מעט על המשקל. עם המנוע שלך ALIGN 3700KV דחפתי על המשקל הדיגיטלי 650 גרם.

    עכשיו עם הגעת עד לפה אתה בטח שואל - האם המנוע שדחף 1.6 קילו מהיר פי 2.5 מהמנוע שדחף 650 גרם ? לא ולא. ולמה לא - הדחף הסטטי לא קובע באופן ישיר את המהירות המקסימלית.

    המהירות המקסימלית התיאורטית של מנוע (נזניח גרר לצורך ההסבר) מחושבת כך : הפיט'ש של הפרופלור באינצ'ים זה המרחק שהפרופ עובר בסיבוב אחד אם הוא היה נע בבורג מושלם. דמיין פרופ שעושה סיבוב אחד בצורת תבריג בתוך ג'לי ומתקדם קדימה מבלי לדחוף את הג'לי אלא להתברג לתוכו. קח את המרחק זה (4.75 אינטץ') למשל ותכפיל בסל"ד (25000RPM נניח) ותקבל את המרחק שהפרופ שואף לעבור בדקה. מרחק חלקי זמן זה מהירות לכן מהירות הפרופ המקסימלית היא (אחרי המרת מידות ) - 180 קמ"ש.

    הטיסן לא יגיע למהירות הזו כי יש איזון כוחות מול הגרר שמביא למהירות מקסימלית קטנה יותר אבל זה העקרון.

    אז המנוע של ALIGN שלך דוחף 650 גרם ? זה אומר שהוא לא ירגיש כוח חזק כשיעוף מהיד שלך או יתעופף בקלילות מהיד של ליאור אבל Slowly but Surly הוא יגיע למהיריות גבוהות. למה לאט יותר מה AMMO - כי יותר כוח זה יותר תאוצה.

    מקווה שעזרתי קצת ולא בילבתי אותך.
    אני משאיר למהנדסי האווירונאוטיקה לתקן או לאשר את ההסבר. ואני יודע שדדחף סטטי זה משהו קצת אחר אבל אני לא יודע איך לקרוא לה בשם אחר שיהיה מובן

    תודה לצביקה,דני לדו ודרימר שהסבירו לי את זה כשאני לא ידעתי. מוזר - גם לי עלו כל השאלות האלה בעקבות הפאן ג'ט הראשון שלי.
    נערך לאחרונה על ידי sharonx; 12-09-2008 בשעה 21:17:25.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  4. #54
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    הסבר יפה וברור. נהניתי לקרוא.

    ואני עדיין אומר - בוא להטיס איתנו, ותראה איך זורקים פאן ג'ט עם 3900kv ופרופ 4.75 ללא שום צלילה וללא שום בעיה. עליי !
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  5. #55
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    אחלה הסבר שרון. באמת מזכיר לי נשכחות של שיחות ביננו.. כמו ששרון הסביר ככל הפרופ יותר קטן (בדר"כ הפסיעה תהיה גדולה אם הטיסן מיועד למהירות) הזריקה תהיה קשה יותר מכיוון שהדחף הסטטי חלש יותר.
    בלי קשר לאוירנאוטיקה או יותר נכון עם קשר לאטלטיקה נזכרתי בצרור תמונות שאיתי 4D צילם בלטרון באחת הפעמים ובתמונות אני מדגים איך אני זורק לעצמי פיילון - אל תנסו את זה בבית
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1970286200842618152.jpg‏ 
Views:	68 
Size:	91.7 קילובייט 
ID:	2079   Click image for larger version. 

Name:	19702862008426181450.jpg‏ 
Views:	60 
Size:	101.1 קילובייט 
ID:	2080   Click image for larger version. 

Name:	19702862008426181514.jpg‏ 
Views:	66 
Size:	87.3 קילובייט 
ID:	2081   Click image for larger version. 

Name:	19702862008426181523.jpg‏ 
Views:	63 
Size:	86.7 קילובייט 
ID:	2082   Click image for larger version. 

Name:	19702862008426181531.jpg‏ 
Views:	62 
Size:	81.2 קילובייט 
ID:	2083  

    Click image for larger version. 

Name:	19702862008426181535.jpg‏ 
Views:	64 
Size:	32.1 קילובייט 
ID:	2084   Click image for larger version. 

Name:	19702862008426193657.jpg‏ 
Views:	64 
Size:	109.1 קילובייט 
ID:	2085  
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  6. #56
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    הסבר יפה וברור. נהניתי לקרוא.

    ואני עדיין אומר - בוא להטיס איתנו, ותראה איך זורקים פאן ג'ט עם 3900kv ופרופ 4.75 ללא שום צלילה וללא שום בעיה. עליי !
    תודה ליאור. אשמח לבוא. שמעתי שהמסלול שם מצויין.
    אתה קבוע שם בימי שישי ? בכל מקרה אתקשר לתאם לפני.

    1. איך מגיעים למנחת ?
    2. צריך ביטוח כדי להטיס שם ?
    3. כמה זמן נסיעה מראשון ביום שישי?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  7. #57
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    1. הוא ממש ליד צומת לטרון. אני אסביר לך שתהיה באזור.
    2. לא, המקום פתוח וחופשי לשימוש.
    3. סביב 25-30 דקות.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  8. #58
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    1. הוא ממש ליד צומת לטרון. אני אסביר לך שתהיה באזור.
    2. לא, המקום פתוח וחופשי לשימוש.
    3. סביב 25-30 דקות.
    אחלה תודה. אני אבוא.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  9. #59
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי mdreamer צפיה בהודעה
    אחלה הסבר שרון. באמת מזכיר לי נשכחות של שיחות ביננו.. כמו ששרון הסביר ככל הפרופ יותר קטן (בדר"כ הפסיעה תהיה גדולה אם הטיסן מיועד למהירות) הזריקה תהיה קשה יותר מכיוון שהדחף הסטטי חלש יותר.
    בלי קשר לאוירנאוטיקה או יותר נכון עם קשר לאטלטיקה נזכרתי בצרור תמונות שאיתי 4d צילם בלטרון באחת הפעמים ובתמונות אני מדגים איך אני זורק לעצמי פיילון - אל תנסו את זה בבית

    חבר'ה - תקשיבו לד"ר לבטיחות מ.דרימר !
    כשאתם מטיסים בבית אז רק עם חבר שזורק !!!
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  10. #60
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    471
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    פיצ'ים ומהירויות מקסימליות 101

    אני אסביר איך שאני מבין - יסלחו לי האווירונאוטים על נפנופי הידיים והמושגים.

    ניקח את ה ammo - מנוע חזק עם kv יחסית נמוך משלך (2700kv). מה שאתה מדדת נקרא לזה "דחף סטטי" יענו הכוח שהוא "מעיף" את היד שלך.

    בטיסן עם מנוע פושר זה קל למדוד. שמים את השפיץ של הפאןגט על משקל דיגיטלי כשהוא מאונך ופותחים פול מנוע. המשקל שרואים זה הדחף הסטטי.

    מנוע עם פרופ גדול וkv נמוך (ה kv הנמוך מאפשר לו לסובב את הפרופ הגדול) ייתן דחף סטטי גדול יותר. מה זה אומר באוויר ? הטיסן מתרגם את סיבובי המנוע למהירות יותר מהר כלומר איך שאתה פותח מצערת אתה מרגיש את הטיסן מקבל boost קדימה.
    לשם ההשוואה - הammo דחף לי על המשקל 1.6 קילוגרם.
    טיסן ששוקל 700 גרם ופתאום דוחפים אותו ב 1.6 קילו מאיץ מהר מאוד.

    מנוע עם kv גבוה (נניח 3700kv) ופרופ קטן מאיץ לאט יותר ומרגיש אפקטיבי יותר במהירות גבוהה ולא בזריקה. בגלל שהפרופ קטן הטיסן ידחוף מעט על המשקל. עם המנוע שלך align 3700kv דחפתי על המשקל הדיגיטלי 650 גרם.

    עכשיו עם הגעת עד לפה אתה בטח שואל - האם המנוע שדחף 1.6 קילו מהיר פי 2.5 מהמנוע שדחף 650 גרם ? לא ולא. ולמה לא - הדחף הסטטי לא קובע באופן ישיר את המהירות המקסימלית.

    המהירות המקסימלית התיאורטית של מנוע (נזניח גרר לצורך ההסבר) מחושבת כך : הפיט'ש של הפרופלור באינצ'ים זה המרחק שהפרופ עובר בסיבוב אחד אם הוא היה נע בבורג מושלם. דמיין פרופ שעושה סיבוב אחד בצורת תבריג בתוך ג'לי ומתקדם קדימה מבלי לדחוף את הג'לי אלא להתברג לתוכו. קח את המרחק זה (4.75 אינטץ') למשל ותכפיל בסל"ד (25000rpm נניח) ותקבל את המרחק שהפרופ שואף לעבור בדקה. מרחק חלקי זמן זה מהירות לכן מהירות הפרופ המקסימלית היא (אחרי המרת מידות ) - 180 קמ"ש.

    הטיסן לא יגיע למהירות הזו כי יש איזון כוחות מול הגרר שמביא למהירות מקסימלית קטנה יותר אבל זה העקרון.

    אז המנוע של align שלך דוחף 650 גרם ? זה אומר שהוא לא ירגיש כוח חזק כשיעוף מהיד שלך או יתעופף בקלילות מהיד של ליאור אבל slowly but surly הוא יגיע למהיריות גבוהות. למה לאט יותר מה ammo - כי יותר כוח זה יותר תאוצה.

    מקווה שעזרתי קצת ולא בילבתי אותך.
    אני משאיר למהנדסי האווירונאוטיקה לתקן או לאשר את ההסבר. ואני יודע שדדחף סטטי זה משהו קצת אחר אבל אני לא יודע איך לקרוא לה בשם אחר שיהיה מובן

    תודה לצביקה,דני לדו ודרימר שהסבירו לי את זה כשאני לא ידעתי. מוזר - גם לי עלו כל השאלות האלה בעקבות הפאן ג'ט הראשון שלי.
    שרון, תודה רבה על ההזבר!
    האמת שלא הכי הבנתי אותו- כנראה העייפות וקצת אלכוהול שכרגע זורם לי בדם משפיע על ההבנה שלי.
    אני אקרא אותו בעיון שוב מחר!

    אבל ממה שהבנתי אמנם הוא לא דוחף הרבה אוויר אבל בגלל שהוא מסתובב מהר הוא מגיע למהירות רק שלוקח לו הרבה יותר זמן מה שמקשה מאוד על הזריקה כשאתה עם השלט ביד.

    אקרא שוב בעיון מחר.


    ליאור אני אשמח להגיע ללטרון וגם לראות אותך מטיס ולהטיס שם.
    פעם אחרונה שהטסתי שם הייתה לפני יותר משנה עם מעיין דרימר שעוד לימד אותי להטיס וגידי-פג'רו. :-)

    דורון ריבניק.

  11. #61
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי דורונצ'יק צפיה בהודעה
    שרון, תודה רבה על ההזבר!
    האמת שלא הכי הבנתי אותו- כנראה העייפות וקצת אלכוהול שכרגע זורם לי בדם משפיע על ההבנה שלי.
    אני אקרא אותו בעיון שוב מחר!

    אבל ממה שהבנתי אמנם הוא לא דוחף הרבה אוויר אבל בגלל שהוא מסתובב מהר הוא מגיע למהירות רק שלוקח לו הרבה יותר זמן מה שמקשה מאוד על הזריקה כשאתה עם השלט ביד.אקרא שוב בעיון מחר.


    ליאור אני אשמח להגיע ללטרון וגם לראות אותך מטיס ולהטיס שם.
    פעם אחרונה שהטסתי שם הייתה לפני יותר משנה עם מעיין דרימר שעוד לימד אותי להטיס וגידי-פג'רו. :-)

    דורון ריבניק.
    אין בעד מה דורון. עכשיו אתה חייב לי סיבוב על הפאן ג'ט

    אולי לא הבנת את הקשקושים מסביב אבל הבנת מצויין את הפואנטה וזה מה שחשוב. אם אחרי שתקרא את זה כשאתה לא שיכור מהתחת עדיין יש לך שאלות אתה יכול גם להרים לי טלפון.

    בכל מקרה, מזכיר לך ולמשה לחזק בלוקטייט את הברגים בחיבור הפושרוד להורן.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  12. #62
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    אם אחרי שתקרא את זה כשאתה לא שיכור מהתחת...
    מה כיף בזה ? הורס מסיבות שכמוך.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  13. #63
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    טוב, בשרשור הזה שתחיל ממוטי עם שאלת סרווים נוצרו איזה מליון דברים אינפורמטבים על ה funjet. הייתי רוצה שמישהו ירכז את הכל להודעה אחת שזה יהיה איזה סרווים מומלצים, בקרים מומלצים, סוללות ומנועים מומלצים ומה התכונות שה funjet יקבל עם כל מנוע ואיך זה ישפיע על הזריקה. אפשר גם לוסיף טיפים לבניה כמו חיזוק החופק או הקשחת ההגאים. נרכז את הכל בהודעה אחת(בשרשור נפרד) עם הכותרת funjet כך שיהיה קל לחפש את זה, אחרי זה ננעל את השרשור. מי נענה לאתגר?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  14. #64
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי mdreamer צפיה בהודעה
    טוב, בשרשור הזה שתחיל ממוטי עם שאלת סרווים נוצרו איזה מליון דברים אינפורמטבים על ה funjet. הייתי רוצה שמישהו ירכז את הכל להודעה אחת שזה יהיה איזה סרווים מומלצים, בקרים מומלצים, סוללות ומנועים מומלצים ומה התכונות שה funjet יקבל עם כל מנוע ואיך זה ישפיע על הזריקה. אפשר גם לוסיף טיפים לבניה כמו חיזוק החופק או הקשחת ההגאים. נרכז את הכל בהודעה אחת(בשרשור נפרד) עם הכותרת funjet כך שיהיה קל לחפש את זה, אחרי זה ננעל את השרשור. מי נענה לאתגר?
    אני מוכן להרים את הכפפה.
    מה אתה בדיוק מציע לעשות ואיך ?
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  15. #65
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    471
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    אני מוכן לעזור בזה.
    אבל אין לי יותר מדיי מידע על ה- FunJet, למרות שהיום עשיתי לו טסט והיה מדהים!
    זה הטיסן הכי מדהים שהטסתי עד היום והטסתי כמה בתקופה הקצרה שאני מטיס. :-)

    בהתחלה היה קצת קשה לזרוק אותו לעצמי אבל עשיתי זאת וגם גילתי את הדרך אחרי שהוא נפל לו כמה פעמים על הריצפה.
    ומרוב התלהבות שכחתי את הזמן שאני באוויר והוא עבר לו ריסוק קטן- לא משהו שדבק מהיר לא מסדר. אבל היה מדהים!

    דורון ריבניק.

  16. #66
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    אני מוכן להרים את הכפפה.
    מה אתה בדיוק מציע לעשות ואיך ?
    בדומה לצורה המאוד טובה שענית בשרשור זה:
    http://www.efly.co.il/forums/showpos...5&postcount=46
    תכתוב בשרשור הזה, אני אצור שרשור חדש עם עותק של ההודעה ואנעל אותו.
    דורון, תתחדש!
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  17. #67
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    [quote=sharonx;8566]פיצ'ים ומהירויות מקסימליות 101

    אני אסביר איך שאני מבין - יסלחו לי האווירונאוטים על נפנופי הידיים והמושגים.

    /quote]

    שרון, ההסבר מעולה.

    בעקרון הפרופלור מתנהג כמו כנף, זוית ההתקפה בכנף (הזוית שבין מיתר הכנף לכיוון הטיסה - או זרימת האויר) דומה לזוית הפסיעה של הפרופלור. עם הגדלת המהירות יורדת הזוית הזו מכיוון שזוית "זרימת" האויר עולה, פועל יוצא מזה הקטנת הכוח שהפרופלר נותן והגעה למהירות סופית.

    הדחף הסטאטי נקרא כך כי הוא נמדד שהמנוע/טיסן סטאטי כלומר לא מתקדם באויר.

    החשיבות של הדחף הסטאטי בהאצה ממהירות אפס - כלומר בהמראה/זריקה, ולכן זה פרמטר שמשפיע ישירות על ההתנהגות בזריקה.

    סוף טוב הכל טוב, תהנה מהטיסן הוא מוצלח וכייפי.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  18. #68
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    מעיין, בשרשור ההוא לא כתבתי כלום.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  19. #69
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    תקלה.
    התכוונתי לזה:
    http://www.efly.co.il/forums/showpos...5&postcount=46
    --
    תיקנתי גם בהודעה המקורית
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  20. #70
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    אז אתה מתכוון לפתוח שרשור חדש עם בטאפים מומלצים ו\או טיפים ?
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  21. #71
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    106
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Talking תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    אז אתה מתכוון לפתוח שרשור חדש עם בטאפים מומלצים ו\או טיפים ?
    יאללה ליאור תן איזה סיכום עצבני .
    תרביץ בנו קצת תורה מהידע שלך

  22. #72
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    טוב חברים,

    אני כרגע צריך לצאת אבל מבטיח בקרוב לטפל בזה. מילה שלי.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  23. #73
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    אז אתה מתכוון לפתוח שרשור חדש עם בטאפים מומלצים ו\או טיפים ?
    רעיון שחשבתי עליו.. לפתוח פורום או איזה תת משהו שבו ירשמו SETUP-ים מומלצים, לא רק ל FUNJET כך כל הדיוט יוכל לרכוש ולמתקן טיסן ללא מאמץ וללא הבנה.. אני כבר מתחרט על זה.
    בוא נתחיל עם ה FUNJET, אם יהיו מספיק דרישות/פוסטים כאלו גם נגיד ל ARCUS, Easy Glider, Eazy Star... וכ'ו אז יש מקום לכזה דבר.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  24. #74
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ??? Servo For Funjet

    רעיון מצוין לדעתי.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •