ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
גיא,

היות וההבדל בשיטות היא רק דרך הניהוג של הסוואש (שלחלוטין לא משפיעה על יציבות הכלי) - אני לא חושב שיש קשר. כל מה שקשור ליציבות מבחינת הראש קורה מהסוואש ומעלה במערכת.
ליאור
המכניקה היא הרי אותה מכניקה !
האם סביר להניח שפשוט מדובר במסוק מאוזן ביותר?
הכוונה להקפדה יתרה על מרכז כובד,להבים,איפוס הסוואש ברמת דיוק גבוה ביותר וכו... דבר המאפשר טיסה חלקה יחסית ללא צורך בהתערבות אלקטרונית לייצוב הכלי?
ציקי