שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 57

נושא: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    רוצים לשמוע סיפור מגניב ?

    שכחתי סוללת ליפו 100 מילי 2 תאים במקרו-יאק יום שלם (מחוברת).
    היא הראתה 0 וולט.
    טענתי אותה טעינה איתי כסוללת PB ואז כשעלה המתח עברתי לטעינת תא ליפו אחד ואז שהמח עלה עוד הטענתי כסוללת 2 תאים.

    אתול היא עבדה מצויין ונטענת בכ 100 מילי אמפר.

    What do you say about that ???

    נ.ב
    עבדכם הנאמן, מר-בטיחות, טען אותב בתוך מזוודה סגורה Just in case
    שרון
    לא מדויק להכריז על סוללה תקינה אחרי תהליך כזה.
    יש לבצע מספר מחזורי פריקה וטעינה ולשים לב במהלך הפריקות כיצד מתנהגים התאים.
    בנוסף יש לבצע בדיקה תחת עומס על מנת לוודא שהסוללה עומדת בזרם הנדרש ממנה, לא מפילה מתח ,לא מתחממת,לא מתנפחת ונותנת את הקיבולת שאמורה לתת תחת עומס.
    אם הסוללה עברה את כל הבדיקות הללו אז היא כשרה לשימוש.
    בכל מקרה כמו שנכתב, סביר להניח ב 99.9% שחייה התקצרו בעקבות המקרה ובליפו כמו בליפו מתישהו היא תאכזב לכן יש לעקוב.
    ציקי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    אפרופו בטיחות, למתחילים שבנינו, מה הם כללי הבטיחות בטעינת ליפו והטיפול בהן (טעינה אחרי הטיסה חובה? זמן טעינה צריך לעקוב או שהמטען יפסיק אוטומטית...)

    חיפשתי בפורום ולא מצאתי דף בטיחות כזה.

    תודה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    אפרופו בטיחות, למתחילים שבנינו, מה הם כללי הבטיחות בטעינת ליפו והטיפול בהן (טעינה אחרי הטיסה חובה? זמן טעינה צריך לעקוב או שהמטען יפסיק אוטומטית...)

    חיפשתי בפורום ולא מצאתי דף בטיחות כזה.

    תודה.
    טיפול בליפו לאחר השימוש.
    1.הוצא את הסוללה מהטיסן, מסוק והנח לה להתקרר במקום מוצל לפחות ל 10 דקות.
    2.במידה והינך מתכוון להשתמש בה שוב בטווח היום יומיים הקרובים טען את הסוללה לפי נתוניה: סוג ומספר תאים במטען הכולל בלנסר בזרם טעינה שאינו עולה על 1C (פחות מ 1C בריא יותר אך לא חובה).
    ניתן לטעון ל 100% קיבולת אך אם רוצים לשמור על חיי סוללה ארוכים יותר יש לטעון לכ 90-95% מהקיבולת שלה. מטענים חדשים כוללים פונקציה שנקראת FAST שמבצעת את הפעולה הנ"ל באופן אוטומטי.
    3.במידה ולא מתכוונים להשתמש בסוללה בטווח של היומיים הקרובים יש לטעון את הסוללה למצב איחסון משמע 50-60% קיבולת או 3.8V לתא ולבדוק אחת לחודשיים שהנתונים נשמרים.
    גם כאן כדי לציין שמטענים חדשים יודעים לבצע את התהליך באופן אוטומטי בפונקציה שנקראת STORAGE.

    בקשר לאופן הטעינה.
    תמיד במקום מאוורר.
    לא על משטח מוליך ורצוי שגם אינו דליק ומבודד מחום.
    זמן הטעינה נקבע על ידי המטען, ישנם מטענים שניתנים להגבלה בזמן או מצוידים בחיישני טמפרטורה למעקב במשך זמן הטעינה אבל בשורה התחתונה לעולם לא להטעין ללא השגחה ולבדוק מידיי פעם שהכל כשורה.

    זהו, מקווה שעזרתי
    ציקי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    תודה על התגובות.
    כדי לחדד, אני מטיס סופי שבוע בדר"כ ואז זה מותיר מרווח של "מנוחה" לסוללות של 5-6 ימים.
    במקרה זה שימוש ב- FAST או STORAGE יתאים או בכלל לא לטעון?
    מה קורה אחרי ה-5 ימים, טוענים טעינה מלאה? ובשימוש ב- FAST ניתן גם להטיס רק לזמן קצר יותר?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: החזרתי סוללת ליפו מהמתים !

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    תודה על התגובות.
    כדי לחדד, אני מטיס סופי שבוע בדר"כ ואז זה מותיר מרווח של "מנוחה" לסוללות של 5-6 ימים.
    במקרה זה שימוש ב- FAST או STORAGE יתאים או בכלל לא לטעון?
    מה קורה אחרי ה-5 ימים, טוענים טעינה מלאה? ובשימוש ב- FAST ניתן גם להטיס רק לזמן קצר יותר?
    5-6 ימים נחשבים לאיחסון לטווח ארוך
    יש להשתמש ב STORAGE.
    מה שיפה בפונקציה כזו שהיא תביא את הסוללה ל 50-60% טעינה אוטומטית.
    אם צריך לטעון היא תיטען ואם לפרוק אז היא תפרוק, תלוי במצב הסוללה לאחר השימוש.
    יום לפני ההטסה, כאשר האדרנלין עולה יש להשתמש בפונקצית ה FAST על מנת להביא את הסוללה ל 90-95% מהקיבולת שלה.
    שים לב, שימוש ב FAST לא טוען טעינה מלאה ולכן אם אתה משתמש בטיימר או מודד זמן הטסה רצוי לקצר קצת את הזמן על מנת שלא להיות מופתע!
    מה שבטוח זה שאם תשתמש בפונקציות אלו תאריך את חיי הסוללות שלך ועם סטאפ נכון אף תשלש את חייהן.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •