אני לא יודע לאיזה כיוון כדאי לי ללכת יש למישהו פה רעיון או חסרונות ויתרונות זה יעזור
תודה
אני לא יודע לאיזה כיוון כדאי לי ללכת יש למישהו פה רעיון או חסרונות ויתרונות זה יעזור
תודה
פה תקבל 1000000 דעות ואף אחת לא תועיל לך,עצה אישית גש למנחת תראה תתרשם ותחליט מה טוב לך אחרת יהיה פה בלגן.
בהצלחה.
TREX 700N DFC
GOBLIN 700 SKOOKUM BE GPS
EASYGLIDER PRO
דלק
-----------
יתרונות: טוב
חסרונות: אין
חשמלי
-----------
יתרונות: אין
חסרונות: לא טוב
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אופיר תבוא תראה את ה 500 FBL שלי
נראה אותך אז אומר שאין לו יתרונות!!!![]()
דלק
-----------
יתרונות: יש לו הרבה נוכחות הרבה רעש
הרבה כסף לדלק (גלון של 4 ליטר נגמר בקלות בחודש אצלי)
חסרונות: מלכלך , כל פעם צריך לנקות את הטיסן אחרי ההטסה , יקר,כל פעם אתה צריך להתניע אותו
חשמלי
-----------
יתרונות: לא מלכלך הוצאה כמעט חד פעמית על הסוללות
חסרונות: זה כאילו להטיס אם משתיק קול
אני אישית אוהב את שתיהם אבל יותר דלק
אבל כל אחד והסגנון שלו
ההצעה של SHAHAR AB הכי טובה
גש למנחת הקרוב לביתך ותראה למה אתה יותר נמשך
בהצלחה
יוסי
Dx7
trainer solo star -ז"ל
su 29 3D קרש חשמלי
su 29 3D קרש דלק
EXTRA 300 EPP מהסיני.
וכל סוגי טיסני הקאפה.
גם וגם
עכשיו ברצינות: גדול יותר - עדיף דלק (מנוע 50 או 90) , קטן יותר (500 ומטה) עדיף חשמלי
עניין של עלויות גם הקמה וגם שוטף.
.. ועוד שיקול אחד ...
מקומות וזמני הטסה :-)
חשמלי כמעט ואינו מוגבל. דלק מצריך מקום רחוק, (בדר"כ גם שטח גדול יותר) וגם .. לא תטיס ב-6 בבוקר :-)
גיל
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אתה מוזמן עם פרוטוסך....
יהיה לך מספיק סירחון של אבק לנקות ממנו אחרי שהטירקס יסיים איתו![]()