הסבר מדויק הוא קצת ארוך אבל בוא ננסה:
1. לכוון את הסרוו ואת כל המכניקה כך שבאמצע סטיק (בלי שומר כיוון) הזרוע במרכז, והזרוע בתיבת זנב תהיה ב90 מעלות גם כן.
2. לבדוק כיוונים, תסתכל על הלהבי זנב כאילו להבים ראשיות ואז שים לב כשאתה נותן סטיק שמאלה אכן המסוק יעשה כך.
3. לבדוק תיקון של הג'ירו, כשאתה מזיז את המסוק שמאלה (אף שמאלה) אתה צריך להבחין בתיקון ימינה, אם הפוך לשנות בפונקציה בתוך הג'ירו.
4. לימיטים- חשוב שיהיה מעל 100 אחוז, אם פחות תוריד את הבול לכיוון מרכז הזרוע.
5. עולים בלי שומר כיוון לאויר, אף מול הרוח, מקזזים מכנית.
6. מתקנים לימיטים שמים בשומר כיוון ומטיסים.