הכל נכון ואף למדתי דברים חדשים(אינני עוסק בTuned pipes אבל דבר אחד לא פחות חשוב לנושא בפרט ולכל מנוע בכלל:

1. חבר את כל הפריטים; המנוע, המתאם (הנקרא משום-מה בארצנו 'ברך'), מחבר הסיליקון וצינור-התהודה; עם מרווח מינימלי (1 מ"מ), בין קצה המתאם לקצה צינור-התהודה (בתוך מחבר הסיליקון). פתח את המחט הראשית סיבוב שלם.
2. התנע את המנוע.
3. פתח את המצערת עד הסוף (100%).
4. סגור בהדרגה את המחט הראשית עד להגעה לסל"ד מירביים.
5. פתח בחזרה את המחט הראשית עד לירידה של כ-300 סל"ד.
6. סגור את המצערת לסרק וכוון את המחט המשנית לתגובת מנוע (החשה) אופטימלית.
7. פתח בהדרגה את המצערת עד הסוף.
8. מדוד ורשום את הסל"ד של המנוע.

סעיף 2-התנע את המנוע והמתן עד להשגת טמפרטורת עבודה נורמלית (לפחות כ-30 שניות ) . רק אח"כ "קרע לו ת'צורה..."