שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 39

נושא: הרצה ל OS 50

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    טוב, מסתבר שיותר אנשים ממה שחשבתי רוצים לשמוע אז הנה השיטה שלי. לי היא עבדה מצוין מאז ומתמיד, ואני מאמין שגם אחרים יכולים ליהנות ממנה.

    אני מתחיל עם הסיכה באזור 2.5 סיבובים (אין למספר הזה משמעות אמיתית) ומניע את המנוע. בד"כ המנוע עשיר מאוד במצב הזה.

    אני סוגר מעט סיכה (בד"כ המסוק יהיה כל כך עשיר עד שהוא לא ימריא ב-2.5 סיבובים) עד שהכלי מצליח להתרומם לריחוף עם טורים יציבים (נמוכים, כי המנוע עשיר - זוכרים?) ואז מבצע הקפות עדינות (לא מרחף) ללא מאמץ של המנוע.

    הערה: בעת ביצוע הקפות עדינות המנוע מתאמץ פחות מבריחוף (למרות שזה לא אינטואיטיבי).

    מדי פעם אני מבצע אוטורוטציה לנחיתה, זה מקרר את המנוע ומאפשר לגשת למסוק ולבדוק שהמנוע לא מתחמם.

    בכיוון הראשוני אני טס כ-2-3 מיכלי דלק, ואז בכל טיסה סוגר 2 קליקים עד שהמנוע מתחיל להעלות כוח. מה שבד"כ קורה אחרי 6-8 טיסות (סביב 2 קליקים של סגירה בכל טיסה).

    אחרי שהגעתי למצב שהמנוע עובד חזק, אני משאיר אותו בתערובת עשירה מעט לגלון הראשון, וזהו.

    השיטה הזו עובדת מצוין, מנסיון.

    הערה: יש 2 מיליון שיטות לעשות הרצה ואין נכון או לא נכון חד משמעי - מה שציינתי זו רק השיטה שהיתה לי נוחה, פשוטה ואפקטיבית.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    [QUOTE=ליאור זהבי;92918]
    מדי פעם אני מבצע אוטורוטציה לנחיתה, זה מקרר את המנוע ומאפשר לגשת למסוק ולבדוק שהמנוע לא מתחמם.

    ליאור
    הכל הבנתי והגיוני למעט המשפט הנ"ל
    האם זה לא מיותר?
    אחרי הכל המון אנשים לא יודעים לבצע אוטורוטציות וגם אלו שיודעים אינם מבצעים אותן בהרצה אבל עדיין מחזיקים במנועים תקינים.
    לא הבנתי גם מה נותנת הבדיקה הזו שהרי אם קיררת את המנוע הרי שאתה לא באמת בודק את החום שהתפתח עליו.
    ציקי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    [QUOTE=ziki;92922]
    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    מדי פעם אני מבצע אוטורוטציה לנחיתה, זה מקרר את המנוע ומאפשר לגשת למסוק ולבדוק שהמנוע לא מתחמם.

    ליאור
    הכל הבנתי והגיוני למעט המשפט הנ"ל
    האם זה לא מיותר?
    אחרי הכל המון אנשים לא יודעים לבצע אוטורוטציות וגם אלו שיודעים אינם מבצעים אותן בהרצה אבל עדיין מחזיקים במנועים תקינים.
    לא הבנתי גם מה נותנת הבדיקה הזו שהרי אם קיררת את המנוע הרי שאתה לא באמת בודק את החום שהתפתח עליו.
    ציקי
    מיותר לחלוטין, אפשר לנחות בצורה רגילה ולבדוק טמפ'.
    אני פשוט אוהד אוטורוטציות מושבע !
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הרצה ל OS 50

    [QUOTE=ליאור זהבי;92924]
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה

    מיותר לחלוטין, אפשר לנחות בצורה רגילה ולבדוק טמפ'.
    אני פשוט אוהד אוטורוטציות מושבע !
    כן זה כבר ראיתי
    ציקי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •