ביום שבת הסתובב לי פדל על ה 600 טירקס
בהברקה של רגע הציע הבן להוריד את שניהם בכלל והטסנו רק עם פלייבר ללא פדלים
ניחוש כיצד המסוק הגיב !!!!
רק ניחושים
ביום שבת הסתובב לי פדל על ה 600 טירקס
בהברקה של רגע הציע הבן להוריד את שניהם בכלל והטסנו רק עם פלייבר ללא פדלים
ניחוש כיצד המסוק הגיב !!!!
רק ניחושים
אני מאמין שההיגוי מאוד נפגע בגלל שהוא נעזר בשינוי כיוון של הפדלים, בניגוד לבל-סטבילייזר ששם זה לא משנה.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אני מהמר על היגוי מהיר יותר וכלי פחות יציב. הימור בלבד.
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
התשובה - מסוק בעל יציבות פסיבית ללא היגוי
מעניין לא ?
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
אגב, חשבתי שיהיה איזשהו היגוי חלש בגלל החיכוך של המכלול שיפשר איזושהיא משענת וישנה מעט את הזווית, כנראה שזה זניח או שלא הרגשת את זה.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
לא כל כך מפתיע.
הפלייבר הוא מעין ג'ירו מכני ששומר את המסוק יציב ע"י המשקולות ומשקלו העצמי.
הפדלים לעומת זאת אחראים על ההיגוי לכן הורדתם מבטלת כמעט לחלוטין את יכולת ההיגוי אבל עדיין שומרת על יכולת הייצוב.
מה שכן אם היתה רוח חזקה היה לך מאד קשה עד בלתי אפשרי לתקן את הסחיפה של המסוק.
סביר שהיה נסחף בצורה אופקית אבל נסחף וזה כבר יכול להיות גם מסוכן כי השליטה שלך עליו מאד מוגבלת.
ציקי
תלוי בשיטת הניהוג של המסוק. - יש מסוקים ללא פדלים בהם אין מיקס בין סיבוב הפלייבר לצלחת אלא רק בין הגובה שלו לצלחת.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il