ציטוט נכתב במקור על ידי banana10 צפיה בהודעה
לחברים שלום.רציתי לשמוע כמה דעות(ומניסיונכם כמובן)ועל קשר אפשרי בין הזמן שנרכה תחרות הFJ5ברישפון,לאובדן שליטה של בני בעת הטסת הטיסן בגעש עם שלט מסוגX7 של ספקטרום.
הנתונים:הריסוק ארעה בשעה9:20 בערך,הטיסן מסוג אולטימייט חשמלי.מצבו בעת הטיסה:בטריה טעונה FULL,בקר ומנוע תקינים לחלוטין,והכי חשוב:מקלט מסדרת AR6000תקין לחלוטין וללא תקלות קודמות בארבעת חודשי העבודה איתו ורק על טיסן זה!! ועכשיו לשאלות:1
האם יכול להיות קשר ישיר בין תחרות הFJ5שנערכה בזמן זה ברישפון ל"ניתוקים" אפשריים בעת ההטסה של בני?2)האם המרחק בין רישפון לגעש באמת יכול להוות מרחק קליטה להפרעות בזמן שקרה המיקרה?3)האם מקלט2.4 יכול בסופו של דבר להיות מושפע להפרעות מסוג כלשהו? לסיכום:האם בכל פעם שטיסן לא מגיב לפתע ומיתרסק,יש "לחפש מה היה באותו זמן באזור וברדיוס מרחק הגיוני?או,שמראש יש ליפטור זאת ב:"יש מקלט2.4אז אין מה לחפש סיבות אחרות..."ולהשאיר את סיפורי ההפרעות ממשדרי הדאונים וכו כמיתוס????תודה לעונים מראש,ואשמח לתובנות שלכם. שוקי טסלר. נ.ב:גם השלט היה טעון ותקין.+הריסוק ארעה בסוללה השלישית(הסט אפ היה קר ליפני).
אתה מדבר על געש שע"י צומת ספרים, או על יד חוות רונית? שיטחי געש פרושים על שטח גדול.
בכל אופן הסיכוי קלוש ושואף לאפס.
המרחק הרב, העובדה שרישפון נמוכה מגעש, השימוש ברדיו באיפנון DSSS, זה שרישפון מוקפת עצים בין הר הזבל לרכבת, וכו כו, מקטינים לאפס את הסיכוי להפרעה הדדית.
אם בכלל קיים סיכוי להפרעה, סביר יותר שהמשדר שלכם יפריע למתחרים ולא להפך.

זוהי הערכה הסתברותית בלבד.