ציקי היקר
עכשיו קראתי בפורום מסוקים שרשול משעשע ומגוחך בהתנהלותו, וברוח אותו שרשול כי גם אני רוצה פעם לנסות איך זה אענה לך :
במקרה נפלת על מישהוא שעוסק בתחום - ציוד מדידה ממש לא זר לי, ופלוקים ב- 450$ זה מהפריטים הזולים שאני משתמש בהם וזה לא בשביל להשתחצן: אני לא משלם עבור הציוד והחברה שבה אני עובד מתעקשת לרכוש רק ציוד איכותי - fluke 189 זה הפריט הכי זול בארסנל...
אבל ציוד המדידה הזה משמש לבדיקת ציוד טיפ טיפה יותר רגיש מסוללה ב- 20$.
לאור האמור לעיל אני יכול לאמר באופן בוטה וללא חשש
אל תבלבל את הבייצים (נא להדגיש את שני ה- יודים במילה בייצים).
רוב המשתמשים קונים סוללות בין אם מהסיני ובין אם "איכותיות" יותר ב- 10-60$ המטענים ברובם המכריע גם הזולים שבניהם ממש טובים וזאת בהשוואה לכל מטען אחר שאתה וכולנו בעצם משתמשים בשאר התחומים בחיים : סלולרי, טלפון אלחוטי, ויברטור נייד, מצבר רכב, מכונת גילוח וכ"ו.
בכל האביזרים הנ"ל אתה בודק עם ה- 450$ את דיוק הטעינה ????
אם אתה עושה זאת אני יכול להמליץ לך על מטפל טוב....
אז למה בטיסנים אתה כן מתעקש לעשות זאת ? כי הם עלולים להתרסק ? בוא אני אזרוק ניחוש פרוע - מעל 90% מהריסוקים מתרחשים בלי קשר למצב טעינת הסוללה.
אז זה נורא נחמד להפגין ידע (שבהחלט ניכר שיש לך בתחום) אבל בוא לא נרמה את עצמנו (המבינים עניין - אני לא כלול ) וגם לא את אלו שלא מבינים עניין, הרוב המכריע של המטענים מצויין AS-IS