היי

תודה על התגובות !

1. זה מתחיל בנורמל, במצב פתיחת פיטץ ללא ציקליק
כך שאין עומס מוגזם
2. נדב ברק עזר לי , וגם בדק זוויות וראה את התופעה
למרות שדיווח על סיבובי ראש מספקים באידל..
3. כמו שעמית אמר, גרף הפיטץ באידל באמת לא לינארי..
( מראה על כיוונים..)
4. אבל עדין,, העייפות וחוסר תגובה בנורמל כמו בעבר
ועייפות קיצונית בטיסה הפוכה, סתם להפוך להוריד ולפתוח פיטץ...

התחושה שלי ואשמח אם תתקנו , בעיה כל שהיא בזיהוי תחום המצערת
של הבקר, שמתי לפני כמה טיסות את הגרף של המצערת באידל, הכל 100
והתגובה זהה , מדובר בריחוף ופתיחת מצערת, שבמדידה פיטץ בסביבות 10 +
כמה עומס יכול להיות ?

לי בתחושה המנוע פשוט לא מוציא את הכח שיש לו , כמו לעבוד על 70% ..

למישהו נידפק הבקר במסוק? מה הסימנים?

ביי

יוני