שמות משתמשים לתיוג

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
מציג תוצאות 51 עד 64 מתוך 64

נושא: חוות דעת דלק פלטינום

  1. #51
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    מה זה שימס ?
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  2. #52
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    משה אף אחד לא קרא לכם טיפשים.
    להיפך, ידוע כי עם דלק 30% יש להטיס עם 0.8 ממ שימס כלומר שני שימסים, כך אלה הוראות היצרן וכך מטיסי המיפעל מנחים, אולי לא התקנת אותו מהתחלה וכך באמת הצטרכת להוסיף שימס נוסף.

    מי אמר שאלופי עולם הם המבינים?
    מי אמר שהמטיסים הטובים כאן הם המבינים.
    אוסיף ואומר לך שגם מובילי תחום ההטסה מתקשרים אלינו להתייעץ בתחומים שונים עד היום והם לא מתביישים לומר שאינם מבינים בתחומים ספציפיים ומבקשים דיעה ועזרה נוספת. SO WHAT?

    בכל מיקרה אתה הלא נהנה מעצם הויכוח כך שזה לא משנה.
    ובטוח תמשיך לצטט ולקשקש אחרי...

    יום טוב ורד מהשרשור כי הקשקושים שלך יצאו מעניין השרשור הזה.
    תגיד לי מישהו פנה אלייך .מישהו דיבר איתך .
    אני הבנתי מזמן שאתה הבנאדם הכי חכם בעולם וכל המטיסים המכובדים בעולם מתקשרים אליך החכם מכולם להתיעץ איתך. בסך הכל העלתי נקודה שאם לא מנסים לא טועים .
    נו ומה תגיד על היוזמות שכל יום מישהו בונה ומרכיב מערכות שונות עם כל מיני שידרוגים שבחלקם הגדול אני מתפעל מעצם הנסיון .
    חלק מהתחביב זה גם נושא הניסוים עם לא הבנתה.

    אבל אתה הקוף הגדול שמנסה מכול דיון לעקוץ את כולם .
    ואתה האחרון שתגיד לי איפה להיות או מה לכתוב.
    עם יש לך בעיות תפנה לטיפול.

    יום חר......
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 27-10-2009 בשעה 16:03:19.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  3. #53
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafh1 צפיה בהודעה
    מה זה שימס ?
    על רגל אחת:
    טבעת (רינג) מתכת דקה שיושבת בין ראש המנוע לגוף המנוע (צילינדר) וקובעת את הנפח הסופי של תא הבערה.
    ציקי
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 27-10-2009 בשעה 15:44:11.

  4. #54
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    תודה
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  5. #55
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafh1 צפיה בהודעה
    מה זה שימס ?
    בבקשה:
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=11889

  6. #56
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    תודה על ההסבר
    אחלה סקירה
    אסף
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  7. #57
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    [
    נערך לאחרונה על ידי אלון-הובי ניטרו; 30-10-2009 בשעה 23:57:42.

  8. #58
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    עמית,
    ההתאמה שעשינו היא אכן לביצועי האגזוז - אך בהתאמה (עקב שימוש באגזוז מתקדם יותר) מיקסמה את ביצועי המנוע, הרבה מעבר למה שהיה קודם לכן.
    אם היית טורח לקרוא את המאמר שלי (שלפי צורת התנסחותך - בטח פסלת על הסף) היית למד קצת על תזמון ההצתה במנוע ועל פוטנציאל הנזק שלא קיים בשינויים קטנים כאלו, כל עוד אתה עם היד על הדופק (בטח ובטח לא עקב איחור בהצתה).
    אני לא יודע מיהם "המנוסים והחכמים" ממני - אך חוכמה מגיעה מידע וניסיון, וניסיון מגיע מניסוי.
    במקרה זה אני שמח להיות גם מנוסה וגם חכם (בעל ידע ואחרי ניסויים) - ולומר לך מניסיוני, שאתה יכול לישון בשקט, הליכי הנזקים לא קיימים.
    ליאור מה המצב ?

    תיראה אני מכרתי המון מנועים מיכל מיני סוגים, וניתקלתי לא מעת באנשים נחמדים עים ידיים טובות שניסו .....להחליף ,פלג,ולהוסיף דיסקיות, ולשנות כל מיניי דברים במנועים ביכדיי לקבל יותר ממה שהמנועה נתן בהתחלה כמובן.ובמיקרה חלק מהם חזרו ליקנות, רינד או ראש אומיסבים שנישברו בפירוק ובוכנה שניסרפה בניסיונות.ועד הרבה דוגמאות אחרות.

    מה אני רוצה להגיד?נכון תמיד אפשר לבצעה שינויים ותמיד אנחנו יכולים ליפתור בעיות מיסוגים שונים וזה מעולה. אבל לא כולם יודעים לעשות את הדברים האלל, ממש ממש טוב .ולפעמים זה מבעס לנסות ולנסות ובסוף לא כלכך להצליח

    אני אישית במיקרה עשיתי (למנועים האישיים שלי כמובן ושל חברים כרובים)שינויים כמו קיצור בוכנות הגדלת מעבריי דלק (פורטנג)הרחבת מאניפוד והגדלת כארבורטור,וכל 1000 סלד חשובים במנועים של מכוניות כי הנפח המקסימהלי במכוניות הו מנועיי 21
    ושם המנועים מגיעים מהיצרן ל38,000 סלד תוסיף עוד 4,000 5,000 סיבובים לדקה!!! ותקבל מיפלצת! אבל אייך אמר עוזיי החשמלטור(אבה של TOLLI )איין ארוחות חינם .המנועים אמנם היו חזקים בטרוף
    אבל בימקום להחזיק 18 גלונים בגלון ה10 התחילו לאבד קומפרסייה ולקבל קאטים וליסרוף פלאגים ואים הם החזיקו עוד 4 גלונים בלחץ אז חלק מהם פשות ניתפסו או נישברו מיבפנים אז למי שמבין ויודעה מה לעשות זמעולהאבל למי שלא אוליי שיחשוב אים הובאמת צריך עוד כח ?או סלד:? וכל מיניי דברים מגניבים כאללה
    נערך לאחרונה על ידי אלון-הובי ניטרו; 30-10-2009 בשעה 23:58:50.

  9. #59
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,262
    תודה!
    6
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    +++1
    יורם לוי
    צוות הרכבת
    פתח תקווה

    One,Two,3D

    למכירה שלט DX7i
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון

  10. #60
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    חברה,
    בסוף יהיה שלום
    אין לי מושג מתי זה יקרה אבל בסוף יהיה
    פשוט חייבים להאמין!
    ציקי
    ציקי אוהב אותך

  11. #61
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    67
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    ציטוט נכתב במקור על ידי levyoram צפיה בהודעה
    +++1
    וגם אותך יורם יקירי

  12. #62
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    יורם ואלון
    בסוף יאלצו להחליף את השם של תחנת הרכבת בפ"ת לתחנת רכבת השלום
    או שנאלץ להטיס במרכז תל אביב שם כבר יש תחנה כזו !
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 31-10-2009 בשעה 00:15:51.

  13. #63
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    ציטוט נכתב במקור על ידי אלון-הובי ניטרו צפיה בהודעה
    ליאור מה המצב ?

    תיראה אני מכרתי המון מנועים מיכל מיני סוגים, וניתקלתי לא מעת באנשים נחמדים עים ידיים טובות שניסו .....להחליף ,פלג,ולהוסיף דיסקיות, ולשנות כל מיניי דברים במנועים ביכדיי לקבל יותר ממה שהמנועה נתן בהתחלה כמובן.ובמיקרה חלק מהם חזרו ליקנות, רינד או ראש אומיסבים שנישברו בפירוק ובוכנה שניסרפה בניסיונות.ועד הרבה דוגמאות אחרות.

    מה אני רוצה להגיד?נכון תמיד אפשר לבצעה שינויים ותמיד אנחנו יכולים ליפתור בעיות מיסוגים שונים וזה מעולה. אבל לא כולם יודעים לעשות את הדברים האלל, ממש ממש טוב .ולפעמים זה מבעס לנסות ולנסות ובסוף לא כלכך להצליח

    אני אישית במיקרה עשיתי (למנועים האישיים שלי כמובן ושל חברים כרובים)שינויים כמו קיצור בוכנות הגדלת מעבריי דלק (פורטנג)הרחבת מאניפוד והגדלת כארבורטור,וכל 1000 סלד חשובים במנועים של מכוניות כי הנפח המקסימהלי במכוניות הו מנועיי 21
    ושם המנועים מגיעים מהיצרן ל38,000 סלד תוסיף עוד 4,000 5,000 סיבובים לדקה!!! ותקבל מיפלצת! אבל אייך אמר עוזיי החשמלטור(אבה של TOLLI )איין ארוחות חינם .המנועים אמנם היו חזקים בטרוף
    אבל בימקום להחזיק 18 גלונים בגלון ה10 התחילו לאבד קומפרסייה ולקבל קאטים וליסרוף פלאגים ואים הם החזיקו עוד 4 גלונים בלחץ אז חלק מהם פשות ניתפסו או נישברו מיבפנים אז למי שמבין ויודעה מה לעשות זמעולהאבל למי שלא אוליי שיחשוב אים הובאמת צריך עוד כח ?או סלד:? וכל מיניי דברים מגניבים כאללה
    אלון היקר,
    אני מסכים איתך לחלוטין - שינויים, או מודינג כאלו ואחרים שנעשים למנוע ע"מ להעלות את ההספק המוצהר, באים בסופו של דבר ע"ח אורך חיי מנוע.
    אין ארוחות חינם ואין יש מאין - גם אופנועי מוטוקרוס עם מנועים מפלצתיים עושים אובראול באינטרוול גבוה בהרבה משל מנוע של מאזדה 3.
    עם זאת השינויים שאני מדבר עליהם אינם שינויים שיעלו את ההספק למעבר למוצהר - כי אם יעזרו לכוון את המנוע ולמקסם את ביצועיו לתחום העליון של ההספק המוצהר.
    איני יודע מה רמת ההבנה שלך במנועים - אך לפי ההודעה הקודמת אני מבין שיש לך ידע לא קטן בתחום, אם כן אתה בוודאי יודע ומודע להשפעות הגורמים הסביבתיים (לדוג' טמפ', לחות, גובה) על המנועים. לא יכול להיות שמנוע שמכוון לעבוד בגובה 0' בטמפ' סביבה של 20 מע"צ ולחות יחסית של 30%, יעבוד באותם כיוונים בגובה 3000' טמפ' 40 מע"צ ולחות 90% ויפיק את אותו ההספק.
    לעיתים שינוי בסיכות ע"מ לשנות את התערובת פשוט לא מספיק.
    איני יודע אם יצא לך להתנסות בהטסה במקומות גבוהים או נמוכים בהרבה מאיזור המרכז בארצנו, אך מניסיון שלי בהטסה גם בגובה 7000' מעפ"י (כן יש תמונות ) ומז"א מאוד חם ויבש - אני יכול לומר לך ששינוי בתזמון ההצתה ע"י שינוי ביחס הדחיסה (שימס)/ אחוז הניטרו / שמן, לחלוטין העלה את הספק המנועים ולא קיצר את חייהם כלל וכלל, ומדובר על כמות שע"ט שמטיס ממוצע עושה בתקופת חיים (גילוי נאות - מדובר במנועי טיסנים ולא מסוקים, אך העיקרון זהה).
    בכל מקרה אני נתתי את הכלים הבסיסיים להבנה של שימוש בפרמטרים נוספים מעבר לשינוי התערובת בקרבורטור (ע"י הסיכות) ע"מ לכוון את המנוע - אי אלו שמרגישים בטוח מספיק לקחת את המידע ולהשתמש בו, הרי שזהו רווח שלהם (ויש לא מעט כאלו שכבר בירכו אותי על המאמר ועל הצלחתו במבחן התוצאה - שהניב פירות בשטח), ומי שלא מרגיש בטוח או חושב שאני מדבר שטויות שיבושם לו.
    לילה טוב וסופ"ש נעים.
    ליאור

  14. #64
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חוות דעת דלק פלטינום

    כמה עוקצנות בשרשור (שוב).
    חבל.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •