מה זה שימס ?
מה זה שימס ?
מהקטן לגדול
Blade MCPX
TREX 500 ESP
TREX 550
TREX 700 NITRO FLYBARLESS
תגיד לי מישהו פנה אלייך .מישהו דיבר איתך .
אני הבנתי מזמן שאתה הבנאדם הכי חכם בעולם וכל המטיסים המכובדים בעולם מתקשרים אליך החכם מכולם להתיעץ איתך. בסך הכל העלתי נקודה שאם לא מנסים לא טועים .
נו ומה תגיד על היוזמות שכל יום מישהו בונה ומרכיב מערכות שונות עם כל מיני שידרוגים שבחלקם הגדול אני מתפעל מעצם הנסיון .
חלק מהתחביב זה גם נושא הניסוים עם לא הבנתה.
אבל אתה הקוף הגדול שמנסה מכול דיון לעקוץ את כולם .
ואתה האחרון שתגיד לי איפה להיות או מה לכתוב.
עם יש לך בעיות תפנה לטיפול.
יום חר......
נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 27-10-2009 בשעה 16:03:19.
משה שמואלי
FPV
מסוקים
טיסנים
דאונים
סירות
מכוניות
בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט![]()
![]()
תודה
מהקטן לגדול
Blade MCPX
TREX 500 ESP
TREX 550
TREX 700 NITRO FLYBARLESS
תודה על ההסבר
אחלה סקירה
אסף
מהקטן לגדול
Blade MCPX
TREX 500 ESP
TREX 550
TREX 700 NITRO FLYBARLESS
[
נערך לאחרונה על ידי אלון-הובי ניטרו; 30-10-2009 בשעה 23:57:42.
ליאור מה המצב ?
תיראה אני מכרתי המון מנועים מיכל מיני סוגים, וניתקלתי לא מעת באנשים נחמדים עים ידיים טובות שניסו .....להחליף ,פלג,ולהוסיף דיסקיות, ולשנות כל מיניי דברים במנועים ביכדיי לקבל יותר ממה שהמנועה נתן בהתחלה כמובן.ובמיקרה חלק מהם חזרו ליקנות, רינד או ראש אומיסבים שנישברו בפירוק ובוכנה שניסרפה בניסיונות.ועד הרבה דוגמאות אחרות.
מה אני רוצה להגיד?נכון תמיד אפשר לבצעה שינויים ותמיד אנחנו יכולים ליפתור בעיות מיסוגים שונים וזה מעולה. אבל לא כולם יודעים לעשות את הדברים האלל, ממש ממש טוב .ולפעמים זה מבעס לנסות ולנסות ובסוף לא כלכך להצליח
אני אישית במיקרה עשיתי (למנועים האישיים שלי כמובן ושל חברים כרובים)שינויים כמו קיצור בוכנות הגדלת מעבריי דלק (פורטנג)הרחבת מאניפוד והגדלת כארבורטור,וכל 1000 סלד חשובים במנועים של מכוניות כי הנפח המקסימהלי במכוניות הו מנועיי 21
ושם המנועים מגיעים מהיצרן ל38,000 סלד תוסיף עוד 4,000 5,000 סיבובים לדקה!!! ותקבל מיפלצת! אבל אייך אמר עוזיי החשמלטור(אבה של TOLLI )איין ארוחות חינם .המנועים אמנם היו חזקים בטרוף
אבל בימקום להחזיק 18 גלונים בגלון ה10 התחילו לאבד קומפרסייה ולקבל קאטים וליסרוף פלאגים ואים הם החזיקו עוד 4 גלונים בלחץ אז חלק מהם פשות ניתפסו או נישברו מיבפנים אז למי שמבין ויודעה מה לעשות זמעולהאבל למי שלא אוליי שיחשוב אים הובאמת צריך עוד כח ?או סלד:? וכל מיניי דברים מגניבים כאללה
נערך לאחרונה על ידי אלון-הובי ניטרו; 30-10-2009 בשעה 23:58:50.
+++1![]()
יורם לוי
צוות הרכבת
פתח תקווה
One,Two,3D
למכירה שלט DX7i
http://www.efly.co.il/forums/showthr...ot-ת-הוד-השרון
יורם ואלון
בסוף יאלצו להחליף את השם של תחנת הרכבת בפ"ת לתחנת רכבת השלום
או שנאלץ להטיס במרכז תל אביב שם כבר יש תחנה כזו !
נערך לאחרונה על ידי ziki; 31-10-2009 בשעה 00:15:51.
אלון היקר,
אני מסכים איתך לחלוטין - שינויים, או מודינג כאלו ואחרים שנעשים למנוע ע"מ להעלות את ההספק המוצהר, באים בסופו של דבר ע"ח אורך חיי מנוע.
אין ארוחות חינם ואין יש מאין - גם אופנועי מוטוקרוס עם מנועים מפלצתיים עושים אובראול באינטרוול גבוה בהרבה משל מנוע של מאזדה 3.
עם זאת השינויים שאני מדבר עליהם אינם שינויים שיעלו את ההספק למעבר למוצהר - כי אם יעזרו לכוון את המנוע ולמקסם את ביצועיו לתחום העליון של ההספק המוצהר.
איני יודע מה רמת ההבנה שלך במנועים - אך לפי ההודעה הקודמת אני מבין שיש לך ידע לא קטן בתחום, אם כן אתה בוודאי יודע ומודע להשפעות הגורמים הסביבתיים (לדוג' טמפ', לחות, גובה) על המנועים. לא יכול להיות שמנוע שמכוון לעבוד בגובה 0' בטמפ' סביבה של 20 מע"צ ולחות יחסית של 30%, יעבוד באותם כיוונים בגובה 3000' טמפ' 40 מע"צ ולחות 90% ויפיק את אותו ההספק.
לעיתים שינוי בסיכות ע"מ לשנות את התערובת פשוט לא מספיק.
איני יודע אם יצא לך להתנסות בהטסה במקומות גבוהים או נמוכים בהרבה מאיזור המרכז בארצנו, אך מניסיון שלי בהטסה גם בגובה 7000' מעפ"י (כן יש תמונות) ומז"א מאוד חם ויבש - אני יכול לומר לך ששינוי בתזמון ההצתה ע"י שינוי ביחס הדחיסה (שימס)/ אחוז הניטרו / שמן, לחלוטין העלה את הספק המנועים ולא קיצר את חייהם כלל וכלל, ומדובר על כמות שע"ט שמטיס ממוצע עושה בתקופת חיים (גילוי נאות - מדובר במנועי טיסנים ולא מסוקים, אך העיקרון זהה).
בכל מקרה אני נתתי את הכלים הבסיסיים להבנה של שימוש בפרמטרים נוספים מעבר לשינוי התערובת בקרבורטור (ע"י הסיכות) ע"מ לכוון את המנוע - אי אלו שמרגישים בטוח מספיק לקחת את המידע ולהשתמש בו, הרי שזהו רווח שלהם (ויש לא מעט כאלו שכבר בירכו אותי על המאמר ועל הצלחתו במבחן התוצאה - שהניב פירות בשטח), ומי שלא מרגיש בטוח או חושב שאני מדבר שטויות שיבושם לו.
לילה טוב וסופ"ש נעים.
ליאור