שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: מה ההבדל?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    203
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה ההבדל?

    שלום לכם

    מה ההבדל בן כנף Slinger לכנף לSwift
    ?
    מה יותר קל להטיס ?

    תודה
    נערך לאחרונה על ידי רון333; 20-09-2008 בשעה 11:11:48.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    ככל שהכנף יותר ארוכה, משוכה יותר לאחור, בעלת WASHOUT יותר גדול וקלה יותר יהיה קל יותר להטיס אותה.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    1,467
    תודה!
    21
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    מנסיון , הסוויפט 2 הרבה יותר קלה להטסה.
    וגם יותר עמידה בריסוקים.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    אממ מעיין , אני חושב שירית גבוה גבוה מדי, אם אני שם את עצמי כאחד שלא מבין, אז לא הבנתי כלום ממש שכתבת

    זהו שרשור שמתחנן לכמה מילים יותר ולהיות נעוץ באגף התאוריה.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    לגבי כנף ארוכה יותר, משוכה יותר לאחור ומשקל - אני חושב שכל אחד מבין. ואם בתיאוריה עסקנו, יש לנו הרבה מהנדסים אוירנאוטים מהטכניון, לא?
    הרמתי לך.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    203
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    אז מעיין כמו שנאמר,
    רד אל העם,
    ותן הסבר פשוט ,
    ובסופו נימוק, מה כדאי לקנות ,וקל יותר להטיס
    Slinger או לSwift.
    (למי שחדש בתחום)
    תודה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    SWIFT
    עמיד
    יפה ואופה
    וטס טוס

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    ציטוט נכתב במקור על ידי רון333 צפיה בהודעה
    אז מעיין כמו שנאמר,
    רד אל העם,
    ותן הסבר פשוט ,
    ובסופו נימוק, מה כדאי לקנות ,וקל יותר להטיס
    Slinger או לSwift.
    (למי שחדש בתחום)
    תודה
    אני ממש לא מסתכל מלמעלה, להפך אני יודע מה אני לא יודע. מה שכתבתי זה לפי הניסיון שלי בלי כל הסבר מדעי, אין לי את הכלים לתת הסבר מדוע ולא ארצה לכתוב טעויות ולהטעות אחרים.
    מי שיודע שיכתוב.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    203
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    הכוונה לא היתה שאתה מסתכל מלמעלה
    רק לכתוב בשפת העם, שנוכל להבין ,כי אני חדש יחסית בתחום

    ציטוט
    ------
    ככל שהכנף יותר ארוכה, משוכה יותר לאחור, בעלת WASHOUT יותר גדול וקלה יותר יהיה קל יותר
    להטיס אותה

    פשוט לא מכיר את הSlinger או Swift
    אז למי יש את הכנף משוכה יותר ?

    פגשתי אותך לפני כשלושה שבועות, ואתה אחלה אדם
    עזרת לי להטיס את האיזי סטאר
    אז יש לי רק דברים טובים לומר עליך
    ואני מתנצל והדברים לא הובנו כראוי
    נערך לאחרונה על ידי רון333; 21-09-2008 בשעה 21:22:39.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    לגבי כנף ארוכה יותר, משוכה יותר לאחור ומשקל - אני חושב שכל אחד מבין. ואם בתיאוריה עסקנו, יש לנו הרבה מהנדסים אוירנאוטים מהטכניון, לא?
    הרמתי לך.
    מהנדס אוירונאוטי מהטכניון אכן... הפעם האחרונה שעסקתי באוירודינמיקה ומכניקת הטייס היתה בערך בשנת 90 ... מאז אני עוסק במקצוע שהכי פחות למדתי בטכניון, תכן מכני

    מה שכן ניתן לנתח את המושגים שציינת בנפרד ולעשות סופר פוזיציה עליהם:

    כנף יותר ארוכה מתקרבת יותר לכנף אידאלית - אינסופית ולכן בעלת רגישות נמוכה יותר לאפקט קצה כנף ולכן תייצר יותר עילוי.

    משיכה לאחור של כנפיים מגדילה את המיתר האפקטיבי של הפרופיל בזרימה ומצמצמת את מנת העובי (גורמת לפרופיל להיות כאילו דק יותר) - דווקא לנושא זה חשיבות במהירות גבוהה, ובמהירויות שלנוו אין לו משמעות מיוחדת פרט למשחקי מרכז כובד-מרכז אוירודינמי שפה אני כבר נחשב לבור מוחלט.

    WASHOUT - תמיד טוב בעיקר לנחיתות משום שהוא מקטין את זוית ההתקפה של קצה הכנף לעומת מרכז הכנף וכך שומר לנו על מהירות הזדקרות נמוכה יותר בהשוואה לכנף דומה ללא הוושאאוט.

    כנף קלה יותר, ברור, כמה שאתה יותר קל תוכל לטוס יותר לאט ולכן תוכל לשלוט בכלי יותר טוב.

    אבל מצאת לך למי לפנות בפרטים אוירודינמיים של סלינגר וסוויפט שהיום שמעתי עליהם לראשונה
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    מה זה וושאאוט ?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    תכתוב בבבוגל אהה סליחה גוגל "כנף washout" תגיע לאחלה מאמר של דניאל דקל
    בוגל תודה. לא רצתי להתבזות בעקבות טעות ואז שכל המהנדסים שקוראים ולא הגיבו יקפצו עלי.
    יעקב
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    לא מצאתי הסבר שאני מבין - אפשר תקציר ?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    636
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    ממה שאני יודע, washout הוא פיתול של קצה הכנף ביחס לשורש הכנף,וזה גורם לניתוק מאוחר יותר של הזרימה על הקצה ביחס לשורש וככה בעצם מונע הזדקרות של קצה הכנף במהירות איטית.
    http://www.aerospaceweb.org/question...cs/q0055.shtml
    נערך לאחרונה על ידי eran_k; 22-09-2008 בשעה 21:12:27.
    ערן

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    Washout בקצרה הוא פיתול הכנף מהשורש אל הקצה באופן שבו זוית ההתקפה שרואה הפרופיל בקצה נמוכה יותר מזוית ההתקפה בשורש הכנף.

    למה זה טוב? בכדי שהזדקרות הכנף תתחיל ממרכזה ולא מהקצה ואז אתה נמנע מאפקטים של נפילת קצה הכנף במהירות נמוכה.

    למה זה נקרא WASHOUT (וואללה לא יודע/זוכר בגילי כבר יש פטור מליזכור יותר מחמישה דברים כך שתשאל אצל השכנים בG' )

    להרבה חברים שבונים לבד(מי מכיר) ולא שמים לב קורה Wash in היינו פיתול הפוך שקצה הכנף רואה ז"ה גבוהה יותר מהשורש , או אז מתחילה החגיגה " פתאום הוא הזדקר לי"

    עריכה: טוב ביליתי קצת אצל ויקי, מאוד נהניתי וראה מה מצאתי אצלה על המדף http://en.wikipedia.org/wiki/Washout_(aviation)
    נערך לאחרונה על ידי Boogle; 22-09-2008 בשעה 21:18:42.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    בוגל, בגילך אתה יודע שהזדקרות זה לפעמים דבר טוב, ולא משנה מאיזה קצה זה מתחיל(לא יכולתי להתאפק ).

    בכ"א תודה על ההסבר.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה ההבדל?

    קצת חידודים, ממש בקטנה:

    כנף ארוכה - אמנם טוב גם לגרר, אבל באופן כללי ככל שהטיסן יותר גדול, קל יותר להטיס אותו בגלל שיש לו יותר אינרציה (עד לגבול מסויים).

    כנף משוכה - תפקיד המשיכה לאחור הוא בדיוק כמו תפקיד זרוע הזנב של כלי טיס רגיל, יותר משיכה = יותר יציבות. אני מתעלם מנושא הדיהדרל כדי לא לסבך.

    פיתול שלילי - זה טוב כי:

    1) הזדקרות קצות כנף וכו', נאמר כבר.
    2) תוצאתית - בא ביחד עם מרכז כובד קדמי. האמת, זה לא נימוק. אבל אם שמים את מרכז הכובד במקום הנכון ולא שמים מספיק washout, נאלצים לטוס עם הרבה up שזה באופן אפקטיבי אותו הדבר.
    3) טוב נגד adverse yaw - בגלל אפקט זניח לכאורה אבל חשוב - זה מה שיפה בכנפיים מעופפות, בגלל שאין זנב כל מיני אפקטים זניחים לחלוטין במטוסים רגילים מרימים את ראשם. הרבה עבודה לאנשי יציבות, ניהוג ובקרת טיסה .

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •