
נכתב במקור על ידי
רועי חנסב
אני בעד לקנות את הדברים כי בסופו של דבר לרוב הרמה של מיפעל מייצר תהייה גבוהה משלך
גם אני בונה את הרבה דברים לבד-כדי להבין איך הם עובד
בוסטר זה סה"כ סוללה מחוברת לחוט להט..כך שמה שיש לך לדאוג לו זה תבנית מתכת שתתלבש על ראש הפלאג ושם תיסגור מעגל-האנרגייה הכימית בסוללה הופכת שם לאנרגיית חום
משאבה תצריך מעט יותר יצירתיות-בהנחה שאתה לא הולך לבנות בורג ארכימדס-הרעיון הוא שמשאבה מעלה את הלחץ בנוזל,ובטבע כמו בטבע הכל שואף לאיזון ולכן הנוזל זורם מהאזור בלחץ הגבוהה לאזור עם הלחץ הנמוך-כדי ליצור שיוון לחצים.
1-אימפלר(ניראה כמו פלופלור של מאוורר עם הטייה יותר רצינית של הזווית-4-8להבים)מסתובב בתוך חלל.
הנוזל ניכנס לאימפלר במרכז וניזרק החוצה תוך כדי הסיבוב.הלחץ עולה כי שטח החתך בין להב ללהב גדל עם המרחק מהמרכז.היציאה של הנוזל היא רחוקה מהמרכז.(תתקשר אם לא תבין)
כל מה שאתה צריך זה מאוורר של כרטיס מסך ישן-הם היו ניראים ממש כמו אימפלר.תאריך לו את הציר שייכנס לתוך קופסא אטומה.תחורר חור לכניסת הנוזל צמוד למרכז האימפלר וחור יציאה לנוזל רחוק מהמרכז.גודל הקופסא צריך להיות בקוטר האימפלר(אחרת מתקבלת סתם טורבולנציה).תחבר מנוע או אימנואלה ותתחיל לסובב
2-דרך הפקק של מיכל הדלק שלך(לא זה שבתוך הטיסן-לו ניקרא טנק דלק לצורך העניין) תוריד צינור כמעט עד לקרקעית פשוט תעשה חור בפקק מיכל הדלק ותשחיל צינור באותו קוטר שלא ייברח אוויר.משם הצינור ייתחבר לטנק הדלק שצריך תידלוק.תעשה עוד חור בפקק של מיכל הדלק דרכו תשחיל משאבת אופניים או פומפת יניקה חד כיוונית-כמו אלה שמנקים איתן עדשות מצלמה באותו אופן בלי רווחים בין הקטרים.תתחיל לנפח את מיכל הדלק.הלחץ במיכל הדלק יעלה כי אתה מכניס לתוכו אויר.האוויר יהיה למעלה מעל הדלק כי הוא פחות צפוף והדלק ייחפש מאיפה לצאת.מכיוון שהכל אטום הפקק סגור וגם 2 החורים שעשית בו הם ללא מרווחים מיותרים היציאה היחידה שלו היא דרך הצינור שהכנסת לקרקעית ומשם לטנק הדלק שבטיסן
רועי 050-8882464