שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 30

נושא: fly mentor

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    342
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל fly mentor

    שלום לכולם

    התחדשתי והזמנתי את ה- fly mentor

    מה אומרים?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    מדהים....
    שים קישור ידידי
    מי יודע מה זה בכלל?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    943
    תודה!
    19
    הודה 22 פעמים ב 20 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    זה טיסן ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    342
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    http://www.rcmodelpart.com/product.php?id_product=639

    fly mentor

    זוהי מערכת לייצוב המסוק מדההים

    תשאלו את אורי לביא מהום סנטר.....סתם

    לכל המעוניינים הוא יספר לכם עלייה

    למעלה הקישור להזמנה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    מה אתה אומר על זה עודד
    אלון נבון
    כולנו ביחד גלעד שליט

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    תתחדש.

    מוצר טוב, אך על תצפה שהוא "ילמד אותך להטיס",
    מדובר במערכת שתסיע לך לשפר את יכולת הריחוף (יכול לעזור במיוחד בתרגול Nose In למשל).
    כפי שהסברתי לך בטלפון ה Setup של המערכת אינו טריביאלי, צריך ללמוד אותו ולבצע אותו בשטח בעזרת מחשב נייד.

    על מנת לעשות Setup למערכת דרוש זמן, סבלנות, הבנה וידע בסיסי בהטסה,
    חשוב גם למתקן את המערכת נכון על מנת לקבל אופטימיזציה שלה.

    כפי שפתחתי ואמרתי...
    מוצר טוב, על תצפה שהוא "ילמד אותך להטיס".
    (האם אני חוזר על עצמי ? )

    בהצלחה
    אורי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    פה מתחילה הטעות שלך חבר.
    לא צריך שום מכשיר שילמד אותך להטיס...או ש"יציל" אותך במיקרי הצורך...
    צריך המון תרגול והדרכה נכונה.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    Bait Dagan
    הודעות
    652
    תודה!
    40
    הודה 16 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    בוקר טוב לכולם
    עמית כהרגלך אתה צודק אין תחליף להדרכה טובה ומקצועית(כל דבר בינוני לא נחשב)
    שלא לדבר על התרגול
    (תתכונן גם אני מגיע אליך בקרוב).

    ונכון המערכת לא מלמדת(אולי מתרגלת) להטיס בכלל.

    אבל היא יכולה לסייע בתהליך וזה דבר טוב...
    "ולשמור" על המטיס בזה היא לא יכולה להזיק.

    ראיתי מספיק סרטונים של המערכת בפעולה דבר אשר עזר לי להחליט שאני צריך אחת כזאת
    לטובת פרויקט צילום שאני צריך להתחיל בקרוב.

    תסכים איתי ידידי שבנסיבות הללו
    אפשר לפרגן למערכת ואולי אפילו לשבח אותה(לשיקולך)

    יום טוב לכולם
    תומר
    נערך לאחרונה על ידי imac1; 02-11-2009 בשעה 06:15:09.
    Team Zion

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    פה מתחילה הטעות שלך חבר.
    לא צריך שום מכשיר שילמד אותך להטיס...או ש"יציל" אותך במיקרי הצורך...
    צריך המון תרגול והדרכה נכונה.
    +++1
    עמית יותר מצודק, כל המערכות המייצבות הללו למטיס מתחיל רק יוצרות תלות בשלבי הלמידה ומונעות מהמטיס ללמוד את היסודות הנכונים ולהרגיש כיצד מתנהג מסוק באוויר, תלות שפוגעת בביטחון העצמי לאחר מכן ושקשה פסיכולוגית לרדת ממנה וגרוע מכך מונעת ממך לדעת להטיס נכון.
    בשלב הלימוד צריך להתמקד ביסודות הנכונים של ההטסה, לאחר שכבר יודעים להטיס ושולטים במסוק מבלי לחשוב על תנועות הסטיק אז כדאי להתחיל לשחק עם מערכות כאלו לצרכים שונים.
    ציקי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ציטוט נכתב במקור על ידי alonnavon צפיה בהודעה
    מה אתה אומר על זה עודד


    אני אומר שזה ימנע ממך ללמוד להטיס
    זו מערכת שיכולה להיות נפלאה ומעניינת למי שיודע להטיס ורוצה להפיק דברים מסויימים מהמסוק שלו.
    כך אני רואה את זה, אבל לא חוויתי את זה, אולי יש כאן משהו אחר ממה שאני חושב עליו.
    בסופו של דבר אתה צריך ללמוד להטיס עם כל הקשיים, אחרת אין בכלל הנאה מההטסה, לראות מסוק טס טוב אתה יכול לבוא לשטח ולעמוד ליד מטיס מקצועי ולהנות מההטסה שלו...
    ואם תקשיב למה שאורי אומר (נראה שהוא מנוסה במערכת הזאת) נשמע שזאת עבודת כייול משמעותית שיש ללמוד לבצע,כך שגם אם תרצה, אתה תשקיע כסף ואתה לא יודע מתי תקטוף את הפירות.
    אין פטנטים מלבד השקעת זמן ונכונות...
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    56
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    לא מסכים איתכם.
    מצוין למתחילים (במיוחד שלא תמיד יש מדריך בסביבה, לא חייב לבוא אחד על חשבון השני).
    למה אתם משתמשים במערכת לייצוב זנב? ג'יירו מונע ממכם ללמוד להטיס? יוצר אצלכם תלות בג'יירו? אתם לא לומדים לשלוט בזנב...
    פעם מזמן לא תמיד הטיסו עם ג'יירו והם עוד היו מכאניים ולא הכי מדוייקים.
    הכל עניין של אופנה אם הרוב אומרים שצריך מע' ייצוב זנב טובה(ג'יירו וסרוו) שיכולה לעלות מאות $$$ אז צריך וחייב.
    לי יש את ה CPII ואני יכול לומר בשקט שזה עוזר לי מאד ובשום פנים לא מפריע להטיס, יש גם אפשרות לכוון את מידת ההשפעה של מע' הייצוב.

    יום טוב.
    אודי.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    353
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה להודעה: fly mentor

    לפני שהומצא הג'ירו המכני הראשון, מסוקים לא יכלו לטוס אלא רק לכמה שניות בגלל שאי אפשר היה לשלוט במסוק.
    הג'ירו הוא MUST בהטסת מסוק. ולמרות שכיום, מסוקי 3D ניתן להטיס ללא ג'ירו על מנת לבצע תרגילים מסויימים, בהטסה מדוייקת הוא חובה.
    לכן, ההשוואה בינו למערכת ייצוב אחרת שפועלת על 2 או 3 צירים של המסוק, אינה ברת השוואה.
    גם אני חושב שיש יתרונות למערכת כזו במיוחד כאשר יש צורך ביציבות לצורך צילום או יישום אחר אשר דורש יציבות גבוהה מאוד ובעצם "משחררת" את המטיס לעסוק בדברים נוספים.
    מה יעשה מטיס מתחיל שילמד לטוס עם המערכת כאשר הוא ינתק אותה?
    מן הסתם, הוא לא יוכל לחזיק את המסוק באויר ובטח שלא יציב.
    מסוק היא מכונה לא יציבה מטבעה, לדעתי, יש צורך ללמוד היטב את הבסיס, לדעת איך הדברים עובדים וכיצד לשלוט עליהם.
    בסיס טוב הוא הדרך להצלחה, קיצורי דרך, רק מאריכים את הדרך וגורמים לעקומת למידה ארוכה ולקוייה.
    זאת דעתי לפחות.

    בברכה,

    ניסים.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ובלי להוסיף שמן למדורה
    זה נראה כמו אחלה מע' למסוק צילום אוירי.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ציטוט נכתב במקור על ידי UdiBit צפיה בהודעה
    לא מסכים איתכם.
    מצוין למתחילים (במיוחד שלא תמיד יש מדריך בסביבה, לא חייב לבוא אחד על חשבון השני).
    למה אתם משתמשים במערכת לייצוב זנב? ג'יירו מונע ממכם ללמוד להטיס? יוצר אצלכם תלות בג'יירו? אתם לא לומדים לשלוט בזנב...
    פעם מזמן לא תמיד הטיסו עם ג'יירו והם עוד היו מכאניים ולא הכי מדוייקים.
    הכל עניין של אופנה אם הרוב אומרים שצריך מע' ייצוב זנב טובה(ג'יירו וסרוו) שיכולה לעלות מאות $$$ אז צריך וחייב.
    לי יש את ה CPII ואני יכול לומר בשקט שזה עוזר לי מאד ובשום פנים לא מפריע להטיס, יש גם אפשרות לכוון את מידת ההשפעה של מע' הייצוב.

    יום טוב.
    אודי.
    הג'יירו בהחלט יוצר תלות
    אפילו לשחרר את נעילת הזנב לא יעלה על דעתו של מטיס מין השורה.
    ואתה מתעלם מדבר בסיסי: מסוק כולו הוא ג'יירו מעופף, למעט ציר אחד שלו, וזה ציר הסיבסוב, שאין שם אפקט ג'יירו טבעי כמו בציר הרוטור.
    יום נפלא
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    מסכים עם כל מה שנאמר - למתחיל, מערכת כזו תעשה יותר נזק מתועלת.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    אורן, אתה מקשיב?

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    למתחיל, מערכת כזו תעשה יותר נזק מתועלת.
    ליאור
    אני חולק עליך בעניין הזה.

    על התועלת במערכת כזו אפשר להתווכח, אבל בוודאי שהיא לא "תעשה נזק".
    כפי שכתבתי בהודעתי הקודמת, "המערכת לא תלמד אותך להטיס" אבל היא בהחלט יכולה להקל על לימוד הריחופים בשלב הראשון,
    ולא פחות (אולי יותר) בשלב המתקדם יותר של ריחוף ב Nose In.

    המערכת פשוט תתן לך בטחון, ורמת הקשב שלך תתועל ללימוד במקום שתתועל להתגברות על פחדים (מנת חלקם של רבים),

    צריך להתחייס למערכת כסוג של צלב אימונים וירטואלי.
    (אגב ...יש למערכת כמה יתרונות על צלב אימונים, כמו למשל תופעת חוסר האיזון והוויברציה שגורם הצלב).

    אורי

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    ליאור
    אני חולק עליך בעניין הזה.

    על התועלת במערכת כזו אפשר להתווכח, אבל בוודאי שהיא לא "תעשה נזק".
    כפי שכתבתי בהודעתי הקודמת, "המערכת לא תלמד אותך להטיס" אבל היא בהחלט יכולה להקל על לימוד הריחופים בשלב הראשון,
    ולא פחות (אולי יותר) בשלב המתקדם יותר של ריחוף ב Nose In.

    המערכת פשוט תתן לך בטחון, ורמת הקשב שלך תתועל ללימוד במקום שתתועל להתגברות על פחדים (מנת חלקם של רבים),

    צריך להתחייס למערכת כסוג של צלב אימונים וירטואלי.
    (אגב ...יש למערכת כמה יתרונות על צלב אימונים, כמו למשל תופעת חוסר האיזון והוויברציה שגורם הצלב).

    אורי

    אורי

    המערכת הזאת או כל יצוב אלקטרוני אחר, אומנם תעזור למטיס המתחיל בריחופים.
    אבל יהיה לא קשה בשלב מאוחר יותר להתנתק מההרגל בשימוש במערכת .
    זה בכלל לא דומה לצלב אימונים, הצלב לא מתקן את יצוב הטיסה.
    זה כמו ללמוד נהיגה על רכב אוטמט ולנהוג ברכב בהילוכים ואף יותר גרוע.
    להטיס עם מערכת כזאת זאת טיסה שונה , ובכלל לא דומה לטיסה ללא מערכת יצוב.
    בשלב מסוים כשאותו מטיס ירצה להטיס ללא מערכת יצוב יצטרך ללמוד את הבסיס מהתחלה.

    אין קיצורי דרך
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    משה.

    בהטסה (כמו בטיסה) המפתח להצלחה הוא לפני הכל היכולת של המתלמד לחלק את הקשב שלו בין הגורמים השונים,
    ככל שיכולת חלוקת הקשב תהייה גבוה/טובה יותר, כך ההתקדמות תהייה מהירה יותר.

    מטיס מסוקים מתחיל משקיע המון אנרגיה (חלוקת קשב) בהתגברות על הפחד,
    למערכת כזו יש פוטנציאל גבוה להפנות את האנרגיה הזו ולתעל אותה ללמידת ההסטה הבסיסית,(ימינה, שמאלה, קדימה, אחורה, למעלה ולמטה).

    ללמוד "דרך הרגליים" זו ברירה שניתן היום לוותר עליה בעזרת עזרים שונים, כמו סימולטור, צלב אימונים, ומערכת ייצוב,(כל אחד עם העזר המתאים לו).

    אני לא מסכים שאחרי ויתור על המערכת צריך ללמוד הכל מחדש,
    ממש לא מסכים עם זה.

    אורי

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    342
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    היי לכולם

    שאפו על התגובות....אבל אני בהחלט נצמד להערות של אורי

    אני חושב שלקבל מורה לנהיגה שילמד דברים בסיסיים ...וחר כך אותו מורה עוזב אותך ואז אתה צריך להמשיך לנהוג לבד אין בזה פסול להפך.

    ככה מלמדים נהיגה בארץ.....כמה שיעורים והופ לרישיון ולנהוג לבד אותו עיקרון

    כשאקבל את המערכת אתקין אותה בהדרכתו של אורי לביא...ואז נספר לכם על ההתפתחויות

    ואם כדאי או לא

    בכל אופן אני שמח על כל התגובות......וגם לתגובה של מר אלעד

    יהיה בסדר אתם תראו..

    הייתי רוצה לשמוע את התגובה של ליאור בר עמי
    אורן

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    581
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ציטוט נכתב במקור על ידי orendar181 צפיה בהודעה
    היי לכולם

    שאפו על התגובות....אבל אני בהחלט נצמד להערות של אורי

    אני חושב שלקבל מורה לנהיגה שילמד דברים בסיסיים ...וחר כך אותו מורה עוזב אותך ואז אתה צריך להמשיך לנהוג לבד אין בזה פסול להפך.

    ככה מלמדים נהיגה בארץ.....כמה שיעורים והופ לרישיון ולנהוג לבד אותו עיקרון

    כשאקבל את המערכת אתקין אותה בהדרכתו של אורי לביא...ואז נספר לכם על ההתפתחויות

    ואם כדאי או לא

    בכל אופן אני שמח על כל התגובות......וגם לתגובה של מר אלעד

    יהיה בסדר אתם תראו..

    הייתי רוצה לשמוע את התגובה של ליאור בר עמי
    אורן
    אם אתה רוצה לנהוג ברכב על פסי רכבת? שהיה.

    בכל אופן תתחדש ותהנה
    נערך לאחרונה על ידי משה שמואלי; 04-11-2009 בשעה 19:21:24.
    משה שמואלי

    FPV
    מסוקים
    טיסנים
    דאונים
    סירות
    מכוניות

    בקיצור כל מה שאפשר לחבר לו שלט

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    להלן תגובה שלי - אני אקצר כי עוד כמה שעות קמים לעבודה
    בהדרכה כמו בהדרכה ישנה סוגיה שקצת מתפספסת לעיתים, ואורי נגע בה (עקב הזיקה שלו לתעופה), הנקראת "חלוקת קשב".
    בסוף הקשב שלנו כבני אדם הוא מוגבל וכחניכים שנחשפים לדבר חדש - זה מתעצם, והיכולת להפתח ולחלק את הקשב שלך לכמות דברים שאפילו נתפסת כאלמנטרית למטיס מקצועי, מאוד קשה למטיס חדש (לדוגמא: כיוון אף, מיקום במרחב, גובה, הטייה וכו').
    על מנת להקל על חניך בשלבי הדרכה ראשונים מחלקים את רמת הקשב הנדרשת מהחניך, וקובעים יעד ריאלי של שמירה על דבר אחד או יותר (כתלות בחניך) מהפרמטרים - כשעם הזמן תוך בניית היכולת, צורבים לתודעה עוד ועוד דברים לשים לב אליהם.
    אם כן יכולת חלוקת קשב, כמו גם עוד המון יכולות - הן יכולות נרכשות, ומע' כמו Fly Mentor שאמנם אינה תחליף להדרכה נאותה בשלבים הראשונים, יכולה בהחלט בהמשך לעזור ולבנות ביטחון תוך הורדת רמת הקשב הנדרשת לדברים מסויימים, ע"מ ללמוד דברים חדשים.
    הדוגמא שאורי נתן לצורך העניין יכולה לשמש אותי גם כן:
    לאחר שחניך התנסה בריחוף עם זנב אליו ושולט לגמרי במצב זה (כולל שמירה על גובה ומיקום במרחב), והוא מעוניין להתחיל לנסות לבד ריחוף במצב NOSE IN - מע' כזו יכולה להוריד ממנו לפחות לשלב הלמידה את רמת הקשב הנדרשת למיקום המסוק במרחב ושמירה על הגובה, תוך שהוא מתרכז אך ורק בלמידת כיווני המסוק באוריינטציה החדשה.
    דבר זה כשלעצמו יכול להוריד את הזמן הנדרש ללמידה של המצב החדש ולחלוטין ימזער את הסיכוי לרסק את המסוק עקב טעות שנובעת מ"עומס יתר", שנובע מניסיון לשמור על כל הפרמטרים המוזכרים מעלה במצב חדש.
    לסיכום (כי אני כבר ב- Over Shoot עם מה שחשבתי שאני אכתוב - ואני עייף מידי בכדי לעשות הגהה לתשובה ארוכה):
    1) המע' בראייתי אינה מחליפה הדרכה נאותה בשלבים הראשונים.
    2) המע' יכולה לעזור בתהליך הלמידה ולקצר אותו בעיקר בכל מה שנוגע למצבים חדשים - ואפילו יכולה לבוא ע"ח סימולטור במקרים נקודתיים (כמובן שהיא לא תחליף מושלם).
    3) עם כיול נכון המע' תמזער סיכוי לרסק את המסוק במצבים חדשים ו/או בהיקלעות למצב לא מוכר.
    4) נדרש כיול ראוי למע' והתאמה לכלי המוטס - דבר ששוב דורש ליווי מדריך / ידע טכני צמוד.
    5) נזק - גם לדעתי, היא לא תעשה.
    6) אני צריך לקום עוד 4 שעות...

    לילה טוב!
    ליאור

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ציטוט נכתב במקור על ידי משה ש צפיה בהודעה
    אורי

    המערכת הזאת או כל יצוב אלקטרוני אחר, אומנם תעזור למטיס המתחיל בריחופים.
    אבל יהיה לא קשה בשלב מאוחר יותר להתנתק מההרגל בשימוש במערכת .
    זה בכלל לא דומה לצלב אימונים, הצלב לא מתקן את יצוב הטיסה.
    זה כמו ללמוד נהיגה על רכב אוטמט ולנהוג ברכב בהילוכים ואף יותר גרוע.
    להטיס עם מערכת כזאת זאת טיסה שונה , ובכלל לא דומה לטיסה ללא מערכת יצוב.
    בשלב מסוים כשאותו מטיס ירצה להטיס ללא מערכת יצוב יצטרך ללמוד את הבסיס מהתחלה.

    אין קיצורי דרך
    מסכים לחלוטין.
    שאמרתי שהמערכת תעשה יותר נזק מתועלת, בדיוק לזה התכוונתי. התועלת לא גדולה וההרגל הפסול לדעתי של להטיס עם ייצוב, הוא הנזק שייגרם ביחס להדרכה רגילה שמלמדת מראש כיצד הדברים צריכים להיעשות.
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    ציטוט נכתב במקור על ידי ליאור זהבי צפיה בהודעה
    מסכים לחלוטין.
    שאמרתי שהמערכת תעשה יותר נזק מתועלת, בדיוק לזה התכוונתי. התועלת לא גדולה וההרגל הפסול לדעתי של להטיס עם ייצוב, הוא הנזק שייגרם ביחס להדרכה רגילה שמלמדת מראש כיצד הדברים צריכים להיעשות.
    מסכים לחלוטין שהטסה שבסיסה טבוע במע' ייצוב, שלא עברה את שלב ההדרכה הראשוני עליו דיברתי בתגובתי הקודמת, וכל כולה תלויה במע' זו - במקרה דנן היא קלוקלת.
    הסיבה שסייגתי את הסטייטמנט למקרה הספציפי עליו אנחנו מדברים היא שישנם סיבות אחרות לשימוש במע' כזו, שם אין שום סיבה לא להשתמש בה החל מ DAY ONE (לדוג' FPV).
    אני לא מוצא שום פסול, או פוטנציאל נזק שבשילוב מע' כזו עם תהליך הדרכה נאות - אדרבא, אני חושב שמהסיבות שציינתי לעיל, במקרים מסויימים היא אף יכולה לייעל ולקצר את תהליך ההדרכה.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    היישוב רעות
    הודעות
    3,090
    תודה!
    0
    הודה 37 פעמים ב 28 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: fly mentor

    כל סיטואציה בה המערכת הזו תייעל את תהליך ההדרכה היא סיטואציה בה נותנים למערכת להטיס במקום לאדם (הרי איך יתקצר התהליך אחרת?)
    ליאור זהבי
    www.youtube.com/i3dm

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •