קצת חידודים, ממש בקטנה:

כנף ארוכה - אמנם טוב גם לגרר, אבל באופן כללי ככל שהטיסן יותר גדול, קל יותר להטיס אותו בגלל שיש לו יותר אינרציה (עד לגבול מסויים).

כנף משוכה - תפקיד המשיכה לאחור הוא בדיוק כמו תפקיד זרוע הזנב של כלי טיס רגיל, יותר משיכה = יותר יציבות. אני מתעלם מנושא הדיהדרל כדי לא לסבך.

פיתול שלילי - זה טוב כי:

1) הזדקרות קצות כנף וכו', נאמר כבר.
2) תוצאתית - בא ביחד עם מרכז כובד קדמי. האמת, זה לא נימוק. אבל אם שמים את מרכז הכובד במקום הנכון ולא שמים מספיק washout, נאלצים לטוס עם הרבה up שזה באופן אפקטיבי אותו הדבר.
3) טוב נגד adverse yaw - בגלל אפקט זניח לכאורה אבל חשוב - זה מה שיפה בכנפיים מעופפות, בגלל שאין זנב כל מיני אפקטים זניחים לחלוטין במטוסים רגילים מרימים את ראשם. הרבה עבודה לאנשי יציבות, ניהוג ובקרת טיסה .