כשהטיסן תוכנן למנוע דלק, וגם הגוף היה מוכן כשהחלטת להפוך אותו לחשמלי אז אין לך ממש ברירה![]()
כשהטיסן תוכנן למנוע דלק, וגם הגוף היה מוכן כשהחלטת להפוך אותו לחשמלי אז אין לך ממש ברירה![]()
תמיד יש ברירה. לבנות קיר אש זה בדיוק 10 דקות עבודה והרבה יותר טוב וחזק מכל תושבת
אתה מתכוון להוסיף עוד קיר אש. אני לא רואה שום תועלת בזה.
זה יוסיף את אותו משקל שתושבת תוסיף, זה יהיה פחות חזק מהקיר אש המקורי והטיסן יהיה פחות מודולי, ככה אם בא לי אני יכול גם להרכיב עליו מנוע דלק.
אחלה טיסן עופר תתחדש.
חן, תודה
1. המידות של הכנף מתאימות לי בול
2. פתרת לי בעיה שקשורה בגלגל חרטום-הגה כיוון. אצלך קיבלתי רעיון חדש למיתקון.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
נו אז בו תיקח תוכנית ותבנה כנף נורמאלית כבר
אם אסרת לבנות אותה מקלקר מצופה אתה מרשה לי לפחות לחתוך את הפרופילים ב CNC?
אצור איתך קשר. לקראת הסופש אני במרכז. שלח לי בפרטי את הטלפון שלך
תודה
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אני לא חושב שהאופציה הזאתי פשוטה יותר, הפיירוול מודבק שם היטב עם אפוקסי ואם אני לא טועה גם מחוזק עם משולשים וגם תקוע בתוך חריצים מיוחדים
בצדדי הגוף, להזיז אותו קדימה לדעתי רק יפגע במבנה ובחוזק של הטיסן, אני לא חושב שיש רע בלהרכיב תושבת כזאתי כמו שהזמנתי:
תושבת
מה גם שאפילו עם התושבת הקודמת לטיסן יש המון משקל זנב (אני עוד לא בטוח במאה אחוז שזאת הייתה הבעיה איתו אבל נראה לי רואים את זה גם בסרט שהעלתי).
טוב, סיימתי את החמוד שלי.. טריינר הכפרות ליום הכיפורים.
בניתי שני פאקים של A123 שאותם אני מחבר במקביל. אני מקבל 13.2V כלומר 4S וקיבולת של 4600mAh כלומר 2P. השתמשתי במלחם שענים 80W עם ראש להלחמות עדינות
אחרי שבניתי תא הפאקים פתאום קלטתי שיש לי את היכולת להתניע איתם מסחרית קטנהאפשר להוציא עם הפאק הזה 240A!
ב BURST
טריקים קטנים שאני רוצה לחלוק איתם על בניית מארזי סוללות:
1. אחרי שאני מסיים את ההלחמה אני עושה סיבוב של TESTA TAPE עם סיבים או CAPTON TAPE כדי שהתאים במארז לא יזוזו והלחמות יתנתקו.
2. אני משתמש בשני סוגי שרינקים, אחד HEAVY DUTY ואחד רגיל. את העצבני אני שם לגובה כך שיגן על ההלחמות וחיבור הסוללות מפגיעה פיסית ועם העדין אני עוטף את ההיקף. בפאקים שהכנתי העצבני הוא השחור(כרגיל)
את החיבור במקביל עשיתי עם 3 מחברי DEANS סינים (שאחליף אותם למקוריים כאשר יגיעו בדואר) כאשר הלחמתי אותם בצורה מאוד נוחה. צריך להיזהר על הבדיל שלא יעשה שם שמח ויקצר ולא להלחים יותר מדי אחרי הפלסטיק סובל. על הכל אחרי זה שמתי אפוקסי עם מיקרובאלונס.
המתוקנים הפנימיים:
מכוער מכוער אבל טייס!
אני כרגע משתמש בכנף שקיבלתי מחבר. בקרוב אבנה לו כנף מקלקר מצופה פיברגלס.
משקל טיסה 1900 ג'ר, טסט פלייט, כאשר יגיעו הפרופים (11' עד 9' במידות שונות) ומתאם הפרופ 5ממ מהיפני (למישהו יש?)
נ.ב.
הוא מאוזן פיקס ללא תוספת משקולות![]()
אני מאוד מקווה שהכנף הפוכה בצילום
יללה לצבוע את הגוף ולטוס
חן
אחת הבעיות הקשות ביותר של A123 היא ההתנהגות שלה כשהיא מתרוקנת.
בניגוד לליפו שאפשר להרגיש אובדן כוח A123 פשוט חותכות כך שצריך להיות מאוד מודעים לזמני טיסה.
[QUOTE=MDreamer;192587]
איפו השגתה את הבידוד העדין דמוי טורניג'י?
יאללה גם לי יש כאלה![]()
Team Zion
צודק חלוטין. זה ממש דומה ל "קאט מנוע" בטיסני ניטרו. יש לי ניסיון רב עם זה בהקשר של הטסה, כל ההוטליינרים שלי הם A123 ושם כשנגמרת סוללה באופן לא מתוכנן אתה בבעיה עצבנית מאוד.
[quote=Tornadon;192616]לא זוכר. יכול להיות שהיה לי בבית או שקיבלתי אותו מ מי שמכר לי את סוללות.. סתם איזה מניאק אחד, חרא של חברים
בכל מקרה זה כנראה הגיע מפה:
http://www.aircraft-world.com/shopdi...LY+ACCESSORIES
אהה אתה פה, שלום![]()
אתמול היה הטסט פלייט. הוא טס פשוט נהדר לטריינר, מגושם, כבד, איטי, נוחת בקלות וממריא מהר. אידיאלי ליישום הטייס האוטומטי בתור פלטפורמה ראשונה.
הייתה רק בעיה אחת - למרות שאני עם פרופ של 10X6 ובצריכת זרם אני עם 38A במצערת מלאה אחרי 3 דקות טיסה בשליש מצערת קיבלתי CUT. חשבתי שמשהו נדפק בסוללות אבל כאשר הורדתי מצערת והעלתי היה לי כח פתאום להרבה יותר מזמן "התאוששות סוללה" אני חושב שה TIMING של הבקר מכוון ל LOW כי הורדתי אותו מהוטליינר עם מנוע INRUNNER מפלצתי.
בנוס, כנראה שבכל מקרה אקדביק לבקר צלעות קירור ואוציא אותן מהצד. זה בקר JETI 40A + BEC אבל נראה לי שצלעות קירור יעשו לו טוב.
עדכונים בהמשך.
מה עידכונים ??!! העם דורש סרטון !!![]()
טוב אין סרטון כי כל פעם או ששכחתי או שלא היה מי שיצלם. בפועל זה רק טריינר רגיל
אני מצרף תמונות של בנית צלעות הקירור שנלקחו מ heat-sink של כרטיס מסף ופתח יציאת האיוורור. כמובן השתמשתי גם במשחה טרמית להולכת חום טובה יוצר.
אחרי הפפינוק הזה הוא טס מדהים. זמן טיסה: 20 דקות בערך. זמן טעינת סוללה: 10 דקות בערך - אותו זמן שלוקח לתדלק ולהניע טיסן דלקוזאת בלי להוציא את הסוללות מגוף הטיסן
נ.ב.
כנראה ואמשיך את השרשור הזה ואבנה לו כנף מחומרים מרוכבים בשיטת קלקר-PRESS.. תגידו, הייתם מצפים במשהו את הגוף? אם כן אז במה?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אחלה רעיון הצלעות קירור
אם הגוף חלק ויפה עדיף ליצבוע אם לא אז תתחדש על הציפוי
ובאותה הזדמנות תהפוך כבר את הסרוו בכנף פנימה
חן
הכנף הבאה הכל יהיה פנימי
במה לצפות את הגוף? לכה?
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
רעיון נחמד אפו קניתה את המשחה?
יש ב DEALEXTREME מבחר לא רע של משחות טרמיות.
http://www.dealextreme.com/products....earch.compound
זהירות ממשחה מבוססת כסף. היא מוליכה יותר טוב (אאל"ט) אבל מקצרת.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
אני רוצה להעיר משהו בנושא משחות, אמנם ההולכה הטרמית של משחה טובה מאויר אך היא גרוע מכל חומר אחר כמעט.
לכן צריך להמעיט במשחה, תפקידה הוא אך ורק לפצות על בעיות מישוריות בין הרכיב המקורר לבין לוח הקרור.
בכדי לסבר את האוזן (עין במקרה דנן) ומבלי להכנס ליחידות, אפשר לומר שמפל הטמפרטורה (הפרש הטמפרטורה בין שני פני חומר) הוא פונקציה של עובי השכבה כפול המוליכות הטרמית של החומר.
מבלי להכנס ליחידות המוליכות של האלומיניום היא כ160 ומוליכות המשחה היא 0.2-0.5 .
ניתן להבין שהפרש הטמפרטורה על עובי של 1מילימטר משחה יהיה שקול להפרש טמפרטורה על גוש אלומיניום בעובי כ300 ממ.
ולכן, לא מספיק לשים קילו משחה, צריך לשים משחה ולהצמיד בלחץ את צלעות הקרור לרכיב המקורר ואת עודפי המשחה לנגב, רק כך נגיע לעובי שכבה מינימלי שיפצה על מרווחי אויר אך עדיין לא יגרום לנו לחוש שקררנו בעוד לא עשינו כלום.
אלו היו שישים מילים בנושא משחה טרמית וגופי קרור![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
ניראה לי כמו פלקון 56 האגדי ...![]()
בבירכת נחיתות כמ'ס ההמראות
ראובן...